https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Wacht je nog op conformations?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef richolio het volgende:
Mijn god, 213 dollar en mijn btc zweven nog steeds ergens in het nietsKut
Laat me ze sellen
En dan zijn ze er eindelijk, is de prijs alweer onder de 200 geschoten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef richolio het volgende:
Laat me ze sellen
Je weet dat we van 400 komen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef richolio het volgende:
Laat me ze sellen
Naar een andere exchange gestuurdquote:
Zoiets vrees ik jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan zijn ze er eindelijk, is de prijs alweer onder de 200 geschoten.
Oh werkelijk? Dus hij zal nog wel meer herstellen?quote:
RIP geldquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef richolio het volgende:
Zelfs al zou ik fiat willen, kan het niet. Maar goed, volgende twee uur kan ik even niks in de gaten houden. Dus hopen maar. Tot zo.
Dan heb je toch voordeel door de vertraging?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:04 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Moest voor de eerste keer nog telefonische contact hebben vanwege de veiligheid.
Is nu binnen.
Voordeel of nadeel heb ik je niet door te wachten. Je krijgt sowieso het afgesproken bedrag.
Gelukkig want nu kost 1 btc ¤178 terwijl ik voor ¤157 gekocht heb.
Ik heb juist net weer verkochtquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef roislecxe het volgende:
Ben ingestapt hoor, het kan weer crashen
Duurt me echt te lang, dom in fiat zitten terwijl het al uren stijgt.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef roislecxe het volgende:
Ben ingestapt hoor op 215.2 om 13.30uur , so let's crash this thing!
Duurt me echt te lang, dom in fiat zitten terwijl het al uren stijgt.
De Rois en Beer-alarm, I like it. Doe maar zoals vanouds dat als Rois ingestapt is hij keldert en als Brombeer zegt dat ie net verkocht, hij daadwerkelijk gaat kelderenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik heb juist net weer verkocht
Ja het is me wel goed. De hele tijd een beetje langs de zijlijn kijken. Ging slapen met de koers op 166, buyorder gezet op 151. Werd wakker toen ie op 210 stond ofzo. Nou d'r is nog steeds geen crash, dan stap ik wel weer in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
De Rois en Beer-alarm, I like it. Doe maar zoals vanouds dat als Rois ingestapt is hij keldert en als Brombeer zegt dat ie net verkocht, hij daadwerkelijk gaat kelderen
Dit maar dan fixed.. als nog was dit mijn reactie vanochtendquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja het is me wel goed. De hele tijd een beetje langs de zijlijn kijken. Ging slapen met de koers op 166, buyorder gezet op 151. Werd wakker toen ie op 200 stond ofzo. Nou d'r is nog steeds geen crash, dan stap ik wel weer in.
quote:
Mijn reactie ook.Vooral omdat ik eerst nog kocht op 164 en verkocht op 175 ofzo. En dan zakt ie gewoon niet meer wat is dat nouquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit maar dan fixed.. als nog was dit mijn reactie vanochtend
[..]
Ik wou dat ik kocht op 164 of 175, gewoon 'fuck it' en dan vanochtend wakker worden en 200 zienquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn reactie ook.Vooral omdat ik eerst nog kocht op 164 en verkocht op 175 ofzo. En dan zakt ie gewoon niet meer wat is dat nou
Brombeartrapquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Is dat wel fijn zo'n wallet? Een online wallet leek mij juist altijd fijner, dan heb je het altijd bij je. Of is multibit online?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga multibit maar weer eens downloaden om de boel in een wallet te knallen. Traden op btc-e is niet voor me weggelegd.
Ik hou het wel gewoon bij Bittrex om meer btc te vergaren.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:30 schreef richolio het volgende:
220 getikt. Wie denkt dat ie nog veel hoger gaat?
Geen glazen bol bitte
Zoals wat bijvoorbeeld? heb altijd alleen multibit gebruiktquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dat wel fijn zo'n wallet? Een online wallet leek mij juist altijd fijner, dan heb je het altijd bij je. Of is multibit online?
Weet eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoals wat bijvoorbeeld? heb altijd alleen multibit gebruikt
Ja maar dan blijf ik maar in de verleiding komen om te falen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nietBedoel eigenlijk meer je moneys op een exchange laten staan
cobain is real (hoewel ie nu behoorlijk aanwezig is)......heb in verschillende prive chatrooms gezeten met andere traders waar hij ook deelnam, maar die gozer is echt gestoord. Soms lijkt het alsof ie maar wat doet, maar hij zit 99/100 keer aan de goede kant. Zijn leven is geen twitter masker, maar is echt zo....sex,drugs&rock roll (hij is écht muzikant). Daarnaast is ie bijzonder intelligent en verdiend echt bakken met geld door btc te traden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
Zie die CryptoCobain ook stoned als een garnaal blij zijn. Al is het de vraag natuurlijk in hoeverre ie niet gewoon wil roeptoeteren
Hee hee, dooie coins? Valt op zich wel mee, ik richt me voor het grootste deel op Solar omdat ik daarvan wel echt denk dat die wel eens groot kan worden. Bestaat al heel lang,en ik kan geen andere coin noemen die al zo lang op peil blijft, een dev die al heel lang bezig is de boel te verbeteren en uit te breiden + dat het natuurlijk gewoon een coin met een mooi idee is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef edraket31 het volgende:
ah, dit bestaat ook nog steeds......
Rois zit nog steeds in de dooie coins kop/munt te spelen
Katje weet t altijd nog beter
Jostie2000 doet nog altijd de perfecte trades (ahteraf)
En Zeta is een ongelooflijke eikel!! Dat ie hier loopt te pronken hoeveel ie wel weer verdiend heeft is nog tot daar aan toe, maar het feit dat je mede-forummers een ponzi cloud mining aansmeert puur en alleen om zelf fees op te strijken is gewoon schandalig. Ik gun het Katje best wel dat ie (alweer) op z'n plaat gaat, maar hi is nu bewust genaaid door iemand die nu een beetje de populaire jongen probeert uit te hangen
[..]
cobain is real (hoewel ie nu behoorlijk aanwezig is)......heb in verschillende prive chatrooms gezeten met andere traders waar hij ook deelnam, maar die gozer is echt gestoord. Soms lijkt het alsof ie maar wat doet, maar hij zit 99/100 keer aan de goede kant. Zijn leven is geen twitter masker, maar is echt zo....sex,drugs&rock roll (hij is écht muzikant). Daarnaast is ie bijzonder intelligent en verdiend echt bakken met geld door btc te traden.
Hij is 1 van die gasten die pak m beet een jaar geleden waanzinnig veel verdiend hebben met allerlei pump and dumps die in dat soort rooms georganiseerd werden. Wij zaten hier op Fok! bitcointalk een beetje te volgen en later Twitter maar nu kan ik zeggen dat wij echt totaal niet wisten wat er werkelijk gebeurde. Alle maar dan ook echt alle coins die flink stegen was allemaal vooropgezet.
Ik heb echt regelmatig met een bek vol tanden gestaan als ik weer eens hoorde hoe een bepaalde coin gepumpt werd, wie er achter zat, wat er met de dev besproken werd, wanneer ie gedumpt zou worden etc etc.
Heel de altcoin scene is verrot mijns inziens, niks natuurlijke groei....alles opgezet in private chatrooms en alle insiders hopen continu dat ze maar in de goede room zitten om de vertrouwelijke info als eerste te krijgen.
Tot slot dit: hier wordt gesproken over daytraden met btc.......echter op btc-e. Het enige dat je daar kunt doen is kopen/verkopen. Als je écht wil traden moet je een exchange pakken waar je ook kunt shorten! Dan kun je pas echt geld verdienen (of heel hard verliezen). Wat is nou de lol om btc op 300 te verkopen en te wachten tot ie op 120 staat? Ga dan short vanaf 300 en t is kassa!
Waar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef edraket31 het volgende:
Tot slot dit: hier wordt gesproken over daytraden met btc.......echter op btc-e. Het enige dat je daar kunt doen is kopen/verkopen. Als je écht wil traden moet je een exchange pakken waar je ook kunt shorten! Dan kun je pas echt geld verdienen (of heel hard verliezen). Wat is nou de lol om btc op 300 te verkopen en te wachten tot ie op 120 staat? Ga dan short vanaf 300 en t is kassa!
twitter:CryptoCobain twitterde op donderdag 15-01-2015 om 14:43:50I AM KURT COBAIN. LEGENDARY GRUNGE MUSICIAN. WORLD CLASS CRYPTOCURRENCY TRADER. POPULAR INTERNET SCAMMER. AND TODAY I CAN DECLARE: MOON. reageer retweet
Die is ook wel een beetje vol van zichzelf of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:44 schreef Joosie200 het volgende:
twitter:CryptoCobain twitterde op donderdag 15-01-2015 om 14:43:50I AM KURT COBAIN. LEGENDARY GRUNGE MUSICIAN. WORLD CLASS CRYPTOCURRENCY TRADER. POPULAR INTERNET SCAMMER. AND TODAY I CAN DECLARE: MOON. reageer retweet
Vandaag gaan we naar de maan Nick. Vandaag gaan we naar de maan.quote:
Thanks. Even lezen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef edraket31 het volgende:
voor degenen die interesse hebben in leveraged traden of futures (te vergelijken met opties)....
Hier een mooie uitleg: http://btctrading101.blog(...)1-guide-bitcoin.html
geschreven door aabtc, er wordt gefluisterd dat hij die legandarische pumper was, pak 'm beet een jaar geleden....Wolong
1.4 aangeschaft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Vandaag gaan we naar de maan Nick. Vandaag gaan we naar de maan.
Dat kan niet, jij had verkocht toen ik kocht op 215.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:51 schreef brombeer_ het volgende:
Wow en toen was mijn sell order opeens aangetikt op 224,5$
Dat ging snel.
Disclaimer: ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden als het mis gaatquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Disclaimer: ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden als het mis gaat
Ja en weer terug gekocht op 215quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij had verkocht toen ik kocht op 215.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:57 schreef edraket31 het volgende:
voor de btc traders is deze site onmisbaar: https://hypron.net/3x2btc/
Ben weer weg, voordat de Kat merkt dat ik er ben
Yup die site gebruik ik ook. Erg handig alles op 1 scherm.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:57 schreef edraket31 het volgende:
Ja niks. Das dan pech gehad. Op deze manier worden m'n aantal BTC alleen maar minder. Gister gaan slapen bij een koers van 166 en wakker worden op 210. Bij 166 had ik 1.01btc, bij 210 maar 0,72 ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:09 schreef richolio het volgende:
En dan, Rois? Het zal er op langere termijn echt niet beter op worden met btc gis ik
Ik heb niks tegen jequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:57 schreef edraket31 het volgende:
Join the clubquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:50 schreef DrNick het volgende:
Zul je net weer zien, koop je ze voor 225, gaan ze gelijk weer omlaag
Even wachten nogquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:50 schreef DrNick het volgende:
Zul je net weer zien, koop je ze voor 225, gaan ze gelijk weer omlaag
Ahem.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:35 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ook nog ff 16500 Solar van Trex afgehaald en in een wallet gepropt. vanavond die 2 wallets maar ff backuppen op een stickie, want das zo zinvol
Vooral als je die sticks kwijtraakt, toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:35 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ook nog ff 16500 Solar van Trex afgehaald en in een wallet gepropt. vanavond die 2 wallets maar ff backuppen op een stickie, want das zo zinvol
Ik zei een paar dagen geleden toch al dat hij de 70 wel weer eens zou halen? Blij dat ik gisteren nog niet verkocht hebquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:18 schreef DaMart het volgende:
Blij dat ik gisteren nog niet verkocht heb.
Maar qua BTC ben je zeker niet blij dat je niet gekocht hebt gisteravond?quote:
Dat wel ja. Overigens baal ik vooral dat ik, toen de koers op zijn laagst stond, op mijn werk zat, waar ik geen mogelijkheid had om even wat euro's over te maken naar Bitonic... toen ik dat wel kon, zat BTC in een stijgende lijn, die, gelet op de recente historie, zomaar weer om had kunnen buigen, dus ik vond het een te groot risico met geld dat ik eigenlijk ook ergens anders voor wil gaan gebruikenquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Maar qua BTC ben je zeker niet blij dat je niet gekocht hebt gisteravond?
Wie weet wat het weekend ons gaat brengen. Om de bodem van 160/150 te bevestigen zal ie nogmaals getest worden lijkt me. Pas dan heb je een solide nieuwe bodem, tot die tijd kan je zo in een bull trap stappen als je er niet erg in hebt. Of bear trap, net waar de walvissen zin in hebben natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wel ja. Overigens baal ik vooral dat ik, toen de koers op zijn laagst stond, op mijn werk zat, waar ik geen mogelijkheid had om even wat euro's over te maken naar Bitonic... toen ik dat wel kon, zat BTC in een stijgende lijn, die, gelet op de recente historie, zomaar weer om had kunnen buigen, dus ik vond het een te groot risico met geld dat ik eigenlijk ook ergens anders voor wil gaan gebruiken.
Ik betwijfel het. Ziet er bullish uit op dit moment.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:46 schreef richolio het volgende:
Fiat gegaan. Ik koop wel weer op de nieuwe bodem die snel komt.
Je had gelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:00 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ziet er bullish uit op dit moment.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik wou dat ik altijd 5 minuutjes vooruit in de toekomst kon kijken
Dit kunnen we denk ik wel regelen, het zal je maar 44,95 kosten excl administratiekostenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik wou dat ik altijd 5 minuutjes vooruit in de toekomst kon kijken
Rekeningnummer of BTC-adres?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit kunnen we denk ik wel regelen, het zal je maar 44,95 kosten excl administratiekosten
Had je me je SLR niet voor 1550 kunnen verkopen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Zo, alle Solar naar de wallet gehaald die gratis waren. En alle Solars die ik nog had om te traden met winst verkocht.
Heel bittrex nu in BTC. Tijd om een keer met een schone lei te beginnen
Ik heb een hele rits sells gedaan, misschien doet het de koers voor je zakkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je me je SLR niet voor 1550 kunnen verkopen?.
Niet liegen, jij hebt geen Solarquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga m'n 250k Solars ook maar dumpen
Naturaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:22 schreef richolio het volgende:
[..]
NaturaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
twitter:AdamGuerbuez twitterde op woensdag 14-01-2015 om 10:05:46Yep... Only two more days till Friday, All the #bitcoin Heads are gonna turn! Epic shit on the way. The Current Roller Coaster is Nothin' reageer retweet
Heeft die Adam er een beetje verstand van?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:AdamGuerbuez twitterde op woensdag 14-01-2015 om 10:05:46Yep... Only two more days till Friday, All the #bitcoin Heads are gonna turn! Epic shit on the way. The Current Roller Coaster is Nothin' reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |