Wordt dat niet heet?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Al jarenlang trouw mijn koffiemok:
[ afbeelding ]
De koffie blijft wel langer warm dan in een aardewerk mok denk ik, maar dat vind ik juist fijn. Drink mijn koffie het liefst lekker warm en nip in kleine slokjes, zodoende is mijn koffie bij de laatste slok ook nog warm.quote:
ik hou niet van te warme koffie en metaal om uit te drinken is niet voor mijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De koffie blijft wel langer warm dan in een aardewerk mok denk ik, maar dat vind ik juist fijn. Drink mijn koffie het liefst lekker warm en nip in kleine slokjes, zodoende is mijn koffie bij de laatste slok ook nog warm.
Oh misschien moet ik ook zoiets aanschaffenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De koffie blijft wel langer warm dan in een aardewerk mok denk ik, maar dat vind ik juist fijn. Drink mijn koffie het liefst lekker warm en nip in kleine slokjes, zodoende is mijn koffie bij de laatste slok ook nog warm.
Heb je ook een zijkant foto?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:39 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
In da tea house!
Wel minder inhoud dan mijn reguliere Bodum theeglazen, maar soit.
Ik weet niet of ze die daar hadden. Ik heb hem gekocht bij de studio's on Londen. Maar hij is op eBay ook te krijgen zag ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was in december in universal waar ik m haalde. Sirius is mijn favoriete personage (en mijn favoriete mok) Maar nu baal ik dat ik de Marauders map mok blijkbaar voorbij ben gelopen
Die had er mooi tussen gepast
Nu weet ik het zeker... Ik ga ze bestellen..quote:Op zondag 18 januari 2015 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een lousy fotograaf, maar:
[ afbeelding ]
Exact die heb ik op mijn verlanglijstje staan. Zijn er ook grotere dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb deze maat gekozen: http://www.bol.com/nl/p/q(...)ks/9200000002617800/
grappig fenomeen die geïsoleerde glazen. in veel landen zijn theeglazen juist zo dun mogelijk zodat je voelt hoe warm het isquote:Op zondag 18 januari 2015 22:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb deze maat gekozen: http://www.bol.com/nl/p/q(...)ks/9200000002617800/
Nee, wel kleinere. En deze zijn qua inhoud kleiner dan mijn Bodum Pavina-glazen. Heb ook het idee dat de thee iets minder lang heet blijft.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Exact die heb ik op mijn verlanglijstje staan. Zijn er ook grotere dan?
Ah ik hoopte op nog groterequote:Op zondag 18 januari 2015 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, wel kleinere. En deze zijn qua inhoud kleiner dan mijn Bodum Pavina-glazen. Heb ook het idee dat de thee iets minder lang heet blijft.
Ze drinken prima, SuperFood.
Idd net wat minder tof. Maar bedankt voor het kijkenquote:Op zondag 18 januari 2015 22:24 schreef SuperFood het volgende:
http://www.fonq.nl/produc(...)-l-2-st/50109/#50111
0,4 liter. model is wel iets minder mooi mio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |