Ga eerst eens kijken op zon dag. Gewoon gekleed ofzo. Of een hele simpele. Gewoon normale kleren aan met een superman logo shirtquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het hoor.
Ik zou het misschien zelf nog kunnen doen,maar dan wel iets dat me wel aanspreekt.
Wie weet, zondag is meestal niet mijn actiefste dagquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga eerst eens kijken op zon dag. Gewoon gekleed ofzo. Of een hele simpele. Gewoon normale kleren aan met een superman logo shirt
De homo erotische scenes met Eric zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar voor Eric
Ik alleen de laatste twee nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gelezenZe had bij het zevende boek moeten stoppen
Excuus. "zo'n dag"quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, zondag is meestal niet mijn actiefste dag.
ja, die ken ik wel van de FP-rapportagesquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Excuus. "zo'n dag"
http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2015-en-gb/
Dat is degene die wij elk jaar aandoen. Sunchaser loopt er ook altijd rond.
Elfia loop ik af en toe rond. Maar meer voor de sfeer. Qua standjes e.d. vind ik het allang niet boeiend meer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Excuus. "zo'n dag"
Eric en Pamquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De homo erotische scenes met Eric zeker?
In de serie gebeurd wel veel minder speciaals dan in de boeken trouwens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar hoevaak gebeurt er nou echt iets? Ik ben tot halverwege seizoen 2 gekomen geloof ik tot ik me realiseerde dat ik weer naar een jankend wijf met issues aan het kijken was ipv draken.
En ja, dat ligt gewoon aan mijn verwachtingspatroon, I know, maar ik werd er echt kriegelig van.
Standjes?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elfia loop ik af en toe rond. Maar meer voor de sfeer. Qua standjes e.d. vind ik het allang niet boeiend meer.
En dan drie bladzijdes met een recept van een of andere stoofschotel die typisch Louisiana is ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik alleen de laatste twee niet. Verhaal intriges van de boeken is iig beter
Same. Commerciele troep. Het gaat vooral om het kijken en de vele mensen die er werk van maken ezo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elfia loop ik af en toe rond. Maar meer voor de sfeer. Qua standjes e.d. vind ik het allang niet boeiend meer.
Heette dat vroeger niet anders?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Excuus. "zo'n dag"
Dat geloof ik dan wel weer, maar het gedweep is met de seriequote:Op donderdag 15 januari 2015 11:05 schreef Knut het volgende:
[..]
In de serie gebeurd wel veel minder speciaals dan in de boeken trouwens.
Elf Fantasy Fair.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heette dat vroeger niet anders?
Ja, dat was hem. Daar ben ik ook nog een paar keer geweest. Maar meer voor de schrijvers en acteurs die er kwamen.quote:
Eenschquote:
Ja ik krijg ook echt geen zak gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef Knut het volgende:
Goed ik moet niet in de SC val trappen. Ik ga even wat werk doen!
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekochtquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eensch.
Maar het blijft een fucking soap. Erger dan GoT. Eigenlijk keek ik alleen mee voor de seks scenes en de mooie vrouwen. Het verhaal was al seizoenen compleet ruk.
Guilty pleasuresquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekocht
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elvenquote:
Orcs moeten niet zeikenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elven.
Doe dat dan ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Gewoon door blijven gaan.
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolenquote:- Ze hieven een glas
- deden een plas
- en alles bleef zoals het was
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolen.
Nerds moet je makenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat tof. Wel leuk dat je kinderen ook meegaan
.
topicquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |