Jaaaaaaaaaaa eindelijk :pquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:11 schreef MaLo het volgende:
[..]En hier opeens weer de meeste sneeuw in Twente
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:34 schreef DemonRage het volgende:
Dit wordt weer een kwakkelperiode.
Als het echt koud wordt heb ik liever hogedruk, droog, strakblauwe lucht en bijna geen wind. Neerslag in welke vorm dan ook mag van mij dan wegblijven.
Volle bak zon en een fris windje. Het ideale winterweer nu.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
Overal van eindhoven tot en met rotterdam was het lekker iig
[ afbeelding ]
Dit is lekker weer jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:45 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Volle bak zon en een fris windje. Het ideale winterweer nu.
Dat lijkt aardig wat sneeuw te worden.quote:
Ik had het gewoon warm in de zon achter het glas. Dagen als deze zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:16 schreef aloa het volgende:
Heerlijk weer momenteel. Frisjes, maar wel de zon erbij
Sneeuw is alleen leuk als er dan ook meteen zoveel valt dat het hele openbare leven stilvalt, of ja leuk.. dan heeft het nog wat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Inderdaad, echt prachtig weer vandaag
En dan natuurlijk moet dat weer verneukt worden door fucking sneeuw morgen. Echt, wat heb je eraan?? wordt alleen maar weer grijze gladde aangevroren drab wat het openbare leven alleen maar moeizamer maakt. Fietsen wordt weer een drama....
Sneeuw
Laagje sneeuw en dan meerdere ijsdagen. Niet van die opvriezende drap met zo´n ijslaag er onder.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sneeuw is alleen leuk als er dan ook meteen zoveel valt dat het hele openbare leven stilvalt, of ja leuk.. dan heeft het nog wat.
Zucht...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:21 schreef Pino112 het volgende:
Amerikaans model:
[ afbeelding ]
Cumulatief tm zondag/maandag.
Oosten, midden en noord sneeuw, westen krijgt gewoon nog een lading kille grijze dagen met regen zoals we die de laatste tijd gewend zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zucht...
Uiteraard weer helemaal niets hier in het zuid westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |