SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leden PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk niet dat iemand dat nog grappig vindt met die heists die online zouden zijn
Denken dat jou mening teltquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk niet dat iemand dat nog grappig vindt met die heists die online zouden zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:32 schreef Tallie1982 het volgende:
nuquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ontopic: iemand nog online vanmiddag?
Volgens mij kwam jij toch met die gloeilamp?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
je gedraagt je wel erg kinderachtig voor iemand uit 1982
Nu hup je boerderij weer in
Dat is een cartoon. Daar hoef je je niet beledigd door te voelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam jij toch met die gloeilamp?
dat doet mpad alquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is een cartoon. Daar hoef je je niet beledigd door te voelen.
nee, enkele weken voorafgaand aan de PC releasequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Nu weer on topic.Heists kunnen dus nog tot maximaal 23 maart duren
ik zal het even anders formuleren :quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Maar wat nou als de organisatie waar de lampjes leverancier binnen is gevestigd, een groot bedrag biedt op de grond onder de lampjesfabriek, dat totaal niet marktconform is, betaald met de kerstbonus van de werknemers van die organisatie? (die wss niks met de lampjes te maken willen hebben)quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik zal het even anders formuleren :
als iemand een bestelling van 2 dozen met lampjes doet en deze graag uiterlijk enkele weken voor 24 maart wilt hebben dan is 23 maart dus te laat
snap??
www.harrysfarm.nlquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Maar wat nou als de organisatie waar de lampjes leverancier binnen is gevestigd, een groot bedrag biedt op de grond onder de lampjesfabriek, dat totaal niet marktconform is, betaald met de kerstbonus van de werknemers van die organisatie? (die wss niks met de lampjes te maken willen hebben)
Is dit gunstig voor de lampjes leverancier, gaat ie eindelijk de doelstellingen halen of moeten de verwachtingen toch wéér worden bijgesteld, waardoor er ontevreden lampjes klanten zijn en de lampjes leverancier geen sluitende begroting heeft?
de aivd zit al lang achter je aan hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net gta gekocht en gelijk online rond 9uur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan niet online terwijl ik voor 18.00 ingelogd was bij gta
Ga eerst eens het juiste verhaal lezen en dan mag je weer terug komenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Maar wat nou als de organisatie waar de lampjes leverancier binnen is gevestigd, een groot bedrag biedt op de grond onder de lampjesfabriek, dat totaal niet marktconform is, betaald met de kerstbonus van de werknemers van die organisatie? (die wss niks met de lampjes te maken willen hebben)
Is dit gunstig voor de lampjes leverancier, gaat ie eindelijk de doelstellingen halen of moeten de verwachtingen toch wéér worden bijgesteld, waardoor er ontevreden lampjes klanten zijn en de lampjes leverancier geen sluitende begroting heeft?
jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Net gta gekocht en gelijk online rond 9uur.
Nog crewmembers nodig?
neequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nog crewmembers nodig?
Alleen moedersquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nog crewmembers nodig?
En een IS strijder zou ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nog crewmembers nodig?
Wanneer kom jij eens onlinequote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En een IS strijder zou ook wel handig zijn.
waarom zit je weer in de crew?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En een IS strijder zou ook wel handig zijn.
Kreeg een invquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
waarom zit je weer in de crew?
Hallonquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
Sletten en slettinnen!
Bestaat de crew eigk nog? Ik wil binnenkort weer eens gaan beginnen met GTAO en ik zou het leuk vinden als mn oude vriendjes er nog zouden zijn
oke grgr bobber
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:41 schreef RRuben het volgende:
Gister een keertje meegedaan, was wel geinig. Maar mn ma lag te slapen dus kon niet veel praten
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:41 schreef RRuben het volgende:
Gister een keertje meegedaan, was wel geinig. Maar mn ma lag te slapen dus kon niet veel praten
WTFquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:41 schreef RRuben het volgende:
Was wel lachen toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:41 schreef RRuben het volgende:
Je moeder lag helemaal niet te slapen gr grquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:41 schreef RRuben het volgende:
Pics van je moederquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:41 schreef RRuben het volgende:
Sike, ps4 is kk duur, zie net btw dat ik 8 maanden geleden uit de crew ben gekickt, thanks boiis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hallon
Ja hoor we zijn iedere avond actief! Je hebt toch wel een ps4 he?
daarvoor moet je bij dictator raze zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sike, ps4 is kk duur, zie net btw dat ik 8 maanden geleden uit de crew ben gekickt, thanks boiis.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sike, ps4 is kk duur, zie net btw dat ik 8 maanden geleden uit de crew ben gekickt, thanks boiis.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
Ik ben uit de crew gekicked wat nu??
1.Andere crew zoeken![]()
Dat was al veel langer terug. 8 maanden terug wilde ik schavuitpiet kicken. Maar ik wist zijn naam op social club niet dus toen kickte ik iedereen maar.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:11 schreef bobbernaut het volgende:
Ohja ik weet het weer, er was dikke fittie in de fok crew, toen ontstond er een nieuwe crew.
Die crew is beter, zit ik ofc dan ook in
Nah. Kinderen die machtsgeil zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 17:11 schreef Typisch het volgende:
Is die crew wat? Krijg morgen GTA 5 binnen.
misschien bij de vrienden van tweakers eens proberen danquote:
Dat sowieso. Tweakers zijn wat serieuzer inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien bij de vrienden van tweakers eens proberen dan
misschien sowieso maar beter, wil met wat real life vrienden een crew joinen en dat houd ik graag gescheiden met den foks
Real life vriendenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien bij de vrienden van tweakers eens proberen dan
misschien sowieso maar beter, wil met wat real life vrienden een crew joinen en dat houd ik graag gescheiden met den foks
fok crew is wel prima hoor maar erg veel 020 aanwezigquote:Op maandag 19 januari 2015 17:11 schreef Typisch het volgende:
Is die crew wat? Krijg morgen GTA 5 binnen.
zoals wie? behalve ik?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
fok crew is wel prima hoor maar erg veel 020 aanwezig![]()
Racen, schieten, vliegen.quote:
Wat is je psn?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:17 schreef Johnbon het volgende:
Installeren... 23 procent. Spannend...
En hoe heet je op Social club?quote:
Als je GTA online wil spelen wel jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha noob alarm. Moet je dat aanmaken?
Thnx ga het meteen ff doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je GTA online wil spelen wel jadan koppel je nl. je psn aan je GTA account
http://socialclub.rockstargames.com/
je gaat geen character transfer doen? Dat kan ook van xbox360 naar p4 he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Thnx ga het meteen ff doen.
*Edit Had nog een account er aan gekoppeld van een blauwe maandag op xbox360.
Die er af gegooid mijn naam daar is vjezefur
Oh echt, en dat is dan alleen voor online? Story mode was ik op 40 procent denk ik. Om daar opnieuw mee te beginnen vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
je gaat geen character transfer doen? Dat kan ook van xbox360 naar p4 he.
Is idd alleen voor online. Story mode heb ik amper gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oh echt, en dat is dan alleen voor online? Story mode was ik op 40 procent denk ik. Om daar opnieuw mee te beginnen vind ik wel leuk.
Oke relaxed. Welke crew uitnodiging is het? Heb er meerdere staan. Kan ik die meteen weg doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Is idd alleen voor online. Story mode heb ik amper gedaanonline is te leuk
FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oke relaxed. Welke crew uitnodiging is het? Heb er meerdere staan. Kan ik die meteen weg doen.
https://support.rockstarg(...)-or-PC#TransferToPS4quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:17 schreef Johnbon het volgende:
Die character transfer gaat dat via de social club site? Het is mij allemaal een beetje vaag nog.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:17 schreef Johnbon het volgende:
Die character transfer gaat dat via de social club site? Het is mij allemaal een beetje vaag nog.
*edit Had ik zeker mijn vorige account niet moeten verwijderen.
jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is er nog een plekje bij de FOK! crew?
niet als je level 300 bentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ewaa jaaa dit dat. Net zo leuk weer op 0 beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |