Hij sloeg weer behoorlijk wartaal uit ja. Gelukkig geloofde hij er zelf wel in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:39 schreef Szura het volgende:
Heb ik nou het demasqué van Buma gemist? De man die fulmineert tegen de constructieve oppositie maar ondertussen net zoveel kabinetsplannen steunt.
Dit filmpje kijk ik met enige regelmaat terug, prachtig hoe hij Theo van Gogh helemaal ongemakkelijk maakt. Dat zie je niet vaak.quote:
Theo ontregelt Gaus ook. Waarom maakt Gaus een maaltijd voor Theo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit filmpje kijk ik met enige regelmaat terug, prachtig hoe hij Theo van Gogh helemaal ongemakkelijk maakt. Dat zie je niet vaak.
Ok, dat had ik net even 15 seconden te vroeg gepost -> Martin Gaus -> ik trek alles terug....quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:46 schreef Be-Smart het volgende:
@topictitel.
Ik vond die 8 weken heel lang in den beginne maar ik ben inmiddels om. Ze doet het veel leuker dan de in haar vorige talkshows en ze heeft ook niet van die uitgekauwde gasten als bij DWDD en RTLLAAT enz.
Jinek is een slangquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef tralalala het volgende:
Jinek is zo te zien wel een hondenvrouw ipv kattenvrouw, dat is een plus.
Dat zei ik toch!quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Stiekem was dat laatste RTL Boulevard item wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |