Yep, in 1 adem genoemd met de invoering Nationale Politiequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Geralt het volgende:
Ons belastinggeld wordt op een verstandige en goede manier uitgegeven? Hoorde ik hem dat nou echt zeggen?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef Evertjan het volgende:
wanneer komt Ivo aan het woord?? Wij hebben thuis een drinkspelletje bedacht iedere keer als Ivo '' Uh Uh Uhhh'' zegt dan moet je een biertje nemen.
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook een biertje opentrekken, waarbij ik me bij voorbaat al verontschuldig uiteraard.
Tegen moslims.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?
Blijft FOK!...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?
Dan ga ik even schakelen naar Jinek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drinking game! Elke 'eh' een slok!
Pechtold is op stoom vandaagquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:18 schreef Geralt het volgende:
Ik ben ook bijna klaar.
Nou dat dacht ik niet
Kan prima. Telefoons mogen ze wbm per direct verbieden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |