jij bent dan ook geweldigquote:Op donderdag 15 januari 2015 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoef je nog geen ruzie te maken. Doe ik ook niet.
Moest nog wat dingetjes afmaken en niet zo veel zin in slapen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 03:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
graag gedaan.
Waarom ben jij nog op?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 05:13 schreef Ties02 het volgende:
Goedenochtend waarde juristen. Weer een nieuwe dag en een nieuwe kans voor een inhoudelijke discussie op hoog niveau over de wereld van het recht.
Nee, WO rechten is een intellectuele uitdagingquote:Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
BOL9090, kom maar in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, WO rechten is een intellectuele uitdaging*iets mompelt over pretpakket*
Ik ken de Nederlandse vertaling wel, maar niet met de Latijnse vertaling die erbij hoort.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
RR morgen?Succes, zolang je die lijst met Latijnse spreuken/gezegdes kent en kan toepassen per casus kom je een heel end.
Juist!quote:Op donderdag 15 januari 2015 05:13 schreef Ties02 het volgende:
Goedenochtend waarde juristen. Weer een nieuwe dag en een nieuwe kans voor een inhoudelijke discussie op hoog niveau over de wereld van het recht.
Hoiquote:
Helemaal gelijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mechanical Engineering gedaan, zoals dat tegenwoordig in het Engels moet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk
Wat studeer je zelf?
Waarom post je dan hier?quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mechanical Engineering gedaan, zoals dat tegenwoordig in het Engels moet.
Het halen van de vakken is geen intellectuele uitdaging nee, als je het vwo in 6 jaar hebt afgerond. Maar dat de studie relatief gemakkelijk is, neemt niet weg dat juridisch argumenteren niet intellectueel uitdagend kan zijn (dus buiten de kaders van de tentamencasus redeneren). Zo volgde ik in het vorig semester het vak internationaal financieel recht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een klein lief meisje van 1,58 m voor mequote:Op donderdag 15 januari 2015 10:26 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Het halen van de vakken is geen intellectuele uitdaging nee, als je het vwo in 6 jaar hebt afgerond. Maar dat de studie relatief gemakkelijk is, neemt niet weg dat juridisch argumenteren niet intellectueel uitdagend kan zijn (dus buiten de kaders van de tentamencasus redeneren). Zo volgde ik in het vorig semester het vak internationaal financieel recht.![]()
![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen: ik begrijp waarom bankiers en de adviserende juristen de risico's van de juridische constructies niet volledig hebben gezien. Het is fucking complex.
En ik mag jou ook wel, alleen zie ik nog steeds die schreeuwlelijkerd voor me in een club.![]()
Hehe, met liefheid kom je niet ver in het leven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een klein lief meisje van 1,58 m voor meMaar dan wèl met een hele grote mond
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:45 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Hehe, met liefheid kom je niet ver in het leven.
Zoals eerder online besproken die nacht: wij hebben totaal verschillende visies op de vrouw/man-relatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]![]()
Je denkt weer veel te veel als een kerel. Als vrouw kun je wel degelijk heel wat bereiken door 'lief' te zijn
Dus ik moet koken en jij hangt met een flesje bier wijdbeens op de bank!? Mooi is datquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zoals eerder online besproken die nacht: wij hebben totaal verschillende visies op de vrouw/man-relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Puntenjager op 15-01-2015 11:06:38 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Je gebruikt het woordje 'niet' een keer teveel. Schandalig voor een jurist van jouw niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:26 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Maar dat de studie relatief gemakkelijk is, neemt niet weg dat juridisch argumenteren niet intellectueel uitdagend kan zijn (dus buiten de kaders van de tentamencasus redeneren).
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je gebruikt het woordje 'niet' een keer teveel. Schandalig voor een jurist van jouw niveau natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus ik moet koken en jij hang met een flesje bier wijdbeens op de bank!? Mooi is datIk denk dat ik op mijn donder krijg (voor homo of troela uitgemaakt zal worden) van een aantal boze bachelorstudenten als ik hier uitvoering antwoord op ga geven, aangezien ik gisteren zat te zeuren dat men het had over concrete opdrachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen: zoek je soortgenoten op in een ander topic.
Nee, niks daarvan. Ik vind het hier wel gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:08 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op mijn donder krijg (voor homo of troela uitgemaakt zal worden) van een aantal boze bachelorstudenten als ik hier uitvoering antwoord op ga geven, aangezien ik gisteren zat te zeuren dat men het had over concrete opdrachten.Ik zou zeggen: zoek je soortgenoten op in een ander topic.
Zolang je niet begrijpt wat noxa caput sequitur betekent, is hier geen plek voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, niks daarvan. Ik vind het hier wel gezellig
Easy there Ceasar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:20 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zolang je niet begrijpt wat noxa caput sequitur betekent, is hier geen plek voor je.
Ets, kop hem even binnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:20 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Zolang je niet begrijpt wat noxa caput sequitur betekent, is hier geen plek voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |