Ja, dat weet ik niet, maar zoveel gebeurt er niet meer toch op terrorisme vlak in Europa toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politiek extremisme? Extreemrechts of extreemlinks?
Volgens de VVD is het dus ook oorlogquote:
Dat durft hij (nog) nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de VVD is het dus ook oorlog
Snel de martial law en avondklok invoeren...
Tja, zoals Pechtold het stelt, vraag je je af waarover ze zitten debatteren dan... 0,7% van het terrorisme?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik vind het nogal merkwaardig. Maar goed, lies, damned lies, statistics.
In de criminele sfeer?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Bij de cijfer van Pechtold worden ook liquidaties enz als "aanslag" geduid.
Met een paar borrels op in de kroeg doet ie het vast beter.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Friek_ het volgende:
Wat is Halbe Zijlstra toch een slappe spreker.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Friek_ het volgende:
Wat is Halbe Zijlstra toch een slappe spreker.
Pechtold heeft de cijfers uit zijn duim gezogen om zijn arrogantie ten toon te spreiden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Die cijfer van Pechtold worden ook liquidaties enz als "aanslag" geduid.
The results are stark, and prove decisively that not all terrorists are Muslims. In fact, a whopping 99.6% of terrorist attacks in Europe were by non-Muslim groups; a good 84.8% of attacks were from separatist groups completely unrelated to Islam. Leftist groups accounted for over sixteen times as much terrorism as radical Islamic groups. Only a measly 0.4% of terrorist attacks from 2006 to 2008 could be attributed to extremist Muslims.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef MangoTree het volgende:
Misschien hiervandaan?
http://www.loonwatch.com/2010/01/terrorism-in-europe/
? Ik vind het een prima idee om uitzonderingen te maken. Nederlandschap afpakken en berechten via het "oorlogsrecht"quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:44 schreef agter het volgende:
Oorlogsrecht... Die man is gek geworden.
Ik vind het verschrikkelijk om zaken op die manier te bagatelliseren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:44 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Pechtold heeft de cijfers uit zijn duim gezogen om zijn arrogantie ten toon te spreiden.
Sowieso vind ik de angst voor aanslagen zwaar overdreven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als het om de cijfers van Interpol gaat moet een aanslag aan het criterium 'terroristisch' voldoen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Ja, dit is echt bizar. Zeker voor een partij als de VVD.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:44 schreef agter het volgende:
Oorlogsrecht... Die man is gek geworden.
Dus die 99,3 is allemaal ook religieus gemotiveerd, maar niet islamitisch?quote:
Vreemd ja, voor een liberale partij. Al weten we inmiddels al langer dat ze vaak doorslaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dit is echt bizar. Zeker voor een partij als de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |