Ik zie er altijd een autoverkoper in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:21 schreef Morendo het volgende:
Zijlstra is toch ook een nietsnut. Loopt daar niets beters rond, binnen de VVD?
Hoef je sowieso geen VVD of PVV te stemmen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef n00b13 het volgende:
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
Geen quote beschrijft mijn mening beter.
Schaap. Denk eens voor jezelf na.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef n00b13 het volgende:
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
Geen quote beschrijft mijn mening beter.
Desalniettemin heeft hij wel gelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Schaap. Denk eens voor jezelf na.
Mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haten op Zijlstranieuwe premier van Nederland in 2020
Wat zullen jullie dronken worden straksquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef Evertjan het volgende:
wanneer komt Ivo aan het woord?? Wij hebben thuis een drinkspelletje bedacht iedere keer als Ivo '' Uh Uh Uhhh'' zegt dan moet je een biertje nemen.
alle agenten op trainingskamp naar Syriequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:26 schreef RvLaak het volgende:
Daar heeft Pechtold wel een goed punt... Zwaardere wapens voor de Nederlandse politie is uiterst dom en wachten op doden. Immers kunnen de Nederlandse agenten niet eens met hun pistool omgaan
Daar kunnen ze wel schieten ja, maar kunnen ze daar ook mikken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle agenten op trainingskamp naar Syrie
oefening baart kunstquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel schieten ja, maar kunnen ze daar ook mikken?
Hij heeft in deze wel gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef Evertjan het volgende:
D66nog grotere demagogen als de PVDA
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Siegequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef RvLaak het volgende:
Dus de VVD wil het leger inzetten tegen Nederlandse staatsburgers? Hmm... Waar heb ik dat eerder gezien in de geschiedenis?
Wel eens in Frankrijk geweest?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef RvLaak het volgende:
Dus de VVD wil het leger inzetten tegen Nederlandse staatsburgers? Hmm... Waar heb ik dat eerder gezien in de geschiedenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |