SPOILER: brief van MPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekerslijst:
Live te volgen via NPO Politiek: http://nos.nl/livestream/npo-politiek
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2015 20:58:13 ]
Stel je dezelfde vraag aan christenen of joden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Dus je mag niet aan een moslims vragen over hij radicaal is?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kustaw Bessems
@KustawBessems
Soms is er in dit land een waardevol debat gaande, maar op een gegeven moment gaat de Tweede Kamer toch meedoen. Houd je gewoon niet tegen.
Zet dan je gehoorapparaat even uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zes minuten seniliteit van Henk Krol kan ik niet aan.
Als ik ze zou kennen wel ja. Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel je dezelfde vraag aan christenen of joden?
Dus je kent geen christenen en/of joden? Vrij uniek in dit landquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik ze zou kennen wel ja. Tuurlijk.
Nee, ik ken alleen ongelovige mensen en moslims.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus je kent geen christenen en/of joden? Vrij uniek in dit land
Nee, wel aan agnosten en boeddhisten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel je dezelfde vraag aan christenen of joden?
Niet alleen dat, maar ook de corruptie en 'het Zuiden'.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Middeleeuwse barbarij. Ja, dat moet wel.
Fair enough.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen ongelovige mensen en moslims.
En de hindoestanen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, wel aan agnosten en boeddhisten.
Nu een 60+er?quote:
Van Vliet, ex-PVV'er.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik herhaal deze even omdat ik dom ben: wie was het?
Is net geweest. Misschien zelf even langs de dokter?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef remlof het volgende:
Hey Klein wordt overgeslagen
Mocht zeker niet van z'n dokter.
Hij "dacht" nog even aan Thieme wrs.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is net geweest. Misschien zelf even langs de dokter?
Drugs wrs.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:07 schreef Morendo het volgende:
Van Ojik ziet er altijd wat ongezond uit. Hoe komt dat?
Hij is groen en biologisch, dat is niet goed voor jequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:07 schreef Morendo het volgende:
Van Ojik ziet er altijd wat ongezond uit. Hoe komt dat?
Ik was even boodschappen doen, maar de volgorde van sprekers klopt dan dus niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is net geweest. Misschien zelf even langs de dokter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |