Puntige knietjes.quote:
Ik heb een nominatie van El_Mata, mijn dag kan ook niet meer stukquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat onze Henk niks heeft gewonnen, dat wordt weer huilend aftrekken.
Waar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Marianne Thieme doet een goed privacy verhaal
Politiek debat, ook de enige die iets zinnigs heeft gezegd ipv de continue retoriek van de restquote:
Prachtige avatar ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie mijn award gezien? Ben super trots
Haha, dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek debat, ook de enige die iets zinnigs heeft gezegd ipv de continue retoriek van de rest
Anita Meijer bij Ali B.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Doordevil nu bij dat loeki gedoe.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anita Meijer bij Ali B.
Ik denk, ik zeg het even.
Zit het nu te kijken maar ik ken alleen Ali.quote:
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doet jouw UI ineens lichtgeven.
Ik vind helemaal mooi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.
Het is AIVD, mij vergelijken met die amateurs van de Gestapoquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |