Voor een audit van 2,5 uur, dat ben ik meestal niet gewend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nabestaande nummer is toch heel normaalzelfs al heb je een kantoorbaan moet je dat invullen.
Daar is de kans niet zo groot dat je er in stukjes vandaan komt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nabestaande nummer is toch heel normaalzelfs al heb je een kantoorbaan moet je dat invullen.
Voor de stukjes ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door die hufters mag ik nu maar 90 km/u op de snelwegquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erger: je MOET er anderen op attent maken dat ze dat ook doen...
Ik heb excursies in Spanje georganiseerd voor die lui... Praat me er niet van.
Wel hoop geleerd.Het is een goeie werkgever.
Door Shell ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door die hufters mag ik nu maar 90 km/u op de snelweg
Ah, dat veranderd de zaak jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een audit van 2,5 uur, dat ben ik meestal niet gewend.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje overdreven. Hoorde ook van collega's dat ze geen messen mogen pakken ofzo. Sommige mochten alleen maar kijken...
Volgens mij is prima om daar te werken. Was vroeger ook jaloers op 'Shell kinderen'quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hoop van die lui leven echt in een andere wereld.
Busje rijden met de beginnende werknemers was geniaal. Leer je een hoop van wat voor soort mensen er werken.
Oh alleen daar. Dacht overalquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)ar-90-km-u-1.4697494
Grootste bedrijf van Nederland is kut omdat LTVDK ietsjes langzamer moet rijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)ar-90-km-u-1.4697494
Nee, maar dit komt wel dichtbij zoquote:
En complete fabrieken laten ontploffenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grootste bedrijf van Nederland is kut omdat LTVDK ietsjes langzamer moet rijden.
Ik zou wel graag zo'n kapsel willen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie je ook echt al zitten idd
Kan je toch doen ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou wel graag zo'n kapsel willen.
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Shell komt hier dichterbijer hoor
Wat ik hoor, is dat het nog idioter is dan waar ik werk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is prima om daar te werken. Was vroeger ook jaloers op 'Shell kinderen'
Zonne grote vuurbal hier jongequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |