Serieus, welke periode was dat.quote:
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaatquote:
Schoonmaker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaat
Nee, ik jaren geleden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaat
Koffiejuf?quote:
Jammer... Was wel super droog geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik jaren geleden.
Dus we zijn elkaar nooit tegengekomen.
Ja of nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer... Was wel super droog geweest.
Kapster?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer... Was wel super droog geweest.
Stagiaire dusquote:
Heb je bij Shell ook.quote:
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregelsquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je bij Shell ook.
Beetje "bedrijf" heeft toch wel een huiskapster?
Had die druppeltjes cyaankali die ik je gaf nou gebruikt...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wel gewerkt. In het restaurant jongens
In Nederland niet, daar mag je al blij zijn als de koffie smerig is ipv kokhalzend ranzig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je bij Shell ook.
Beetje "bedrijf" heeft toch wel een huiskapster?
Joh?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregels
Topshow, dat restaurant!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wel gewerkt. In het restaurant jongens
Busje is onderwegquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik mag er eigenlijk niks over zeggen online is mij verteld ...
Bullshit. Er zijn bedrijven met een barista in huisquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland niet, daar mag je al blij zijn als de koffie smerig is ipv kokhalzend ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |