Niet? O jammer, bij kinderen begin ik altijd in sprookjes te denken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nee gewoon jongens en meisjes ...
er zitten gelukkig geen dwergen bij
oe... allemaal gescheiden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
Knap ..... hier 1 meisje en 2 jongetjes.... Geeneen woont nog bij hun vader
Yep .....quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... allemaal gescheiden?
bij ons ééntje maar, valt dus reuze mee...
yep.. er zijn al achterneefjes en nichtjes ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet? O jammer, bij kinderen begin ik altijd in sprookjes te denken.
Maar de meesten zullen ook wel volwassen zijn van die kinderen, of zijn zelfs daarvan al een paar ouder geworden?
Als dat jouw medicijnkastje is wil ik wel ruilenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Vind nog wat oude medicijnen uit 2013. Die moeten op, expiratiedatum nadert rap...
[ afbeelding ]
14 kleinkinderen hehquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow 14, da's ook best wat. Bij ons stopt het bij mijn zusje en mij, of er moet ergens een wonder gebeuren.
verdeeld over 18 mensen valt nog reuze meequote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
14 kleinkinderen hehgeen kinderen...
Lekker voor in de koffie...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dat jouw medicijnkastje is wil ik wel ruilen
Ja, dat bedoel ik, bij ons dus geen kleinkinderen voor mijn vaderquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
14 kleinkinderen hehgeen kinderen...
ik zit trouwens uit mijn nek te lullen, mijn broertje is ook gescheiden dus dat zijn er tweequote:
ah....... dus jullie hebben allebei gen kinderen? zeuren ze niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, bij ons dus geen kleinkinderen voor mijn vader
Geen kinderen zeuren niet...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... dus jullie hebben allebei gen kinderen? zeuren ze niet?
Nah, sommige ouders willen héél graag Opa en Oma worden, ik had wel van die schoonouders,quote:
nee, ik heb nooit gezeur gehoord. Maar goed, in mijn eentje kinderen, dat leek niemand een goed idee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... dus jullie hebben allebei gen kinderen? zeuren ze niet?
Ben je nooit getrouwd geweest of samenwonend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik heb nooit gezeur gehoord. Maar goed, in mijn eentje kinderen, dat leek niemand een goed idee.
nopequote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nooit getrouwd geweest of samenwonend?
Laten we maar verder ermee gaan dan, heeft de Griek ook broers en zussen en hoeveel en hoeveel daarvan hebben op hun beurt weer kinderen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
Lijkt wel een kruisverhoor zo van iedereen , maar ja
Neequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Laten we maar verder ermee gaan dan, heeft de Griek ook broers en zussen en hoeveel en hoeveel daarvan hebben op hun beurt weer kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |