Nieuwe stijl.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nieuwe stijl of oude stijl? Ik mag 18 maart.
Een stadsbus is gemaakt om snel op te trekken, lekker laten gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Tweede les gehad! Snelweg op en in de stad geweest. Ging wel aardig maar ik kijk uit naar het moment dat het allemaal een beetje vanzelf gaatNog een stadsbus achter me gehad die het nodig vond om te toeteren omdat ik wat langzaam wegreed bij een groen verkeerslicht.
Ja, dat zei de instructrice ook al, dus primaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een stadsbus is gemaakt om snel op te trekken, lekker laten gaan
Toeterende mensen moet je leren negeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Tweede les gehad! Snelweg op en in de stad geweest. Ging wel aardig maar ik kijk uit naar het moment dat het allemaal een beetje vanzelf gaatNog een stadsbus achter me gehad die het nodig vond om te toeteren omdat ik wat langzaam wegreed bij een groen verkeerslicht.
Had ik laatst in een auto waar ik nog nooit in gereden had.. volgens mij was ik de enige die nog door groen konquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Toeterende mensen moet je leren negeren.Ik liet de auto nog weleens afslaan bij een stoplicht en stresste dan zo van de claxons dat ik 'm steevast nog twee keer liet afslaan.
Achja, nu gebeurt het me eigenlijk nooit meer, na 3.5 jaar. Komt vanzelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Had ik laatst in een auto waar ik nog nooit in gereden had.. volgens mij was ik de enige die nog door groen konIk gooide het maar op dat me rijbewijs nog maar 3maanden had toen
Wat is eigenlijk de gemiddelde levensduur van bak + motor van een lesautoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:05 schreef Gezicht het volgende:
Zo'n lesauto krijgt wel erger te verduren dan een keertje schakelen zonder te koppelen.
2-3 jaar, en dan nemen ze een nieuwe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de gemiddelde levensduur van bak + motor van een lesauto
Daar ben ik stiekem wel benieuwd naar
Volgens mijn toenmalige instructeur gaat een schakelbak (noem je dat zo?) ongeveer 2 jaar mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de gemiddelde levensduur van bak + motor van een lesauto
Daar ben ik stiekem wel benieuwd naar
na 1 les al de snelweg op?!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Geen idee. Ik dacht dat het wel redelijk normaal was. Snelweg is eigenlijk niet zo moeilijk, ik vind in de stad rijden veel lastiger nog.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
na 1 les al de snelweg op?!!!!
reed je dan zo goed de 1e keer?
Ik zag hier al eens iemand die volgens mij de eerste les al de snelweg op ging, snap 't ook niet helemaal. Ik mocht tijdens mijn lessen nooit de snelweg op maar da's weer een ander uiterste wat ik nog steeds niet snap.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
na 1 les al de snelweg op?!!!!
reed je dan zo goed de 1e keer?
Tweede of derde les mocht ik de snelweg gewoon op. Eerste les de gemeentegrens niet over geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef LintuxCx het volgende:
Ik zag hier al eens iemand die volgens mij de eerste les al de snelweg op ging, snap 't ook niet helemaal. Ik mocht tijdens mijn lessen nooit de snelweg op maar da's weer een ander uiterste wat ik nog steeds niet snap.![]()
Tijdens mn aller eerste proefles (had letterlijk nooit een autostuur aangeraaktquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik zag hier al eens iemand die volgens mij de eerste les al de snelweg op ging, snap 't ook niet helemaal. Ik mocht tijdens mijn lessen nooit de snelweg op maar da's weer een ander uiterste wat ik nog steeds niet snap.
Een versnellingsbakquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Volgens mijn toenmalige instructeur gaat een schakelbak (noem je dat zo?) ongeveer 2 jaar mee.
Gemiddeld wordt een lesauto 5 jaar gebruikt. Bron
Nieuwe stijl of oude stijl?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:39 schreef MissStevie het volgende:
een vraagje voor de mensen die hun theorie al binnen hebben, lijkt je theorie examen veel op de examens die je oefent op de cd rom?
ik durf er niet zo goed op te vertrouwen dat ik goed voorbereid ben en ben een beetje bang voor veel strikvragen enzo. Ik maak de examens op de cd rom wel steeds goed en slaag met mooie resultaten.. maar toch.. twijfels, onzekerheid en wat als....![]()
Jij ging pas op het examen voor het eerst de snelweg op?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef LintuxCx het volgende:
Ik zag hier al eens iemand die volgens mij de eerste les al de snelweg op ging, snap 't ook niet helemaal. Ik mocht tijdens mijn lessen nooit de snelweg op maar da's weer een ander uiterste wat ik nog steeds niet snap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |