SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Gijzeling Dammartin beindigd
Frankrijk: alle gijzelnemers gedood
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?
Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo
Wie is wie tijdens deze acties
NWS / Speciale eenheden Frankrijk SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
Rowan Atkinson, juni 2014
En door...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Hollande condemns slow global reaction to Syria crisis - Europe News & Top Stories - The Straits Times
ABOARD CHARLES DE GAULLE AIRCRAFT CARRIER, France (AFP) - French President Francois Hollande on Wednesday criticised the international community for the slow response to the conflict in Syria, in a speech to troops aboard the Charles De Gaulle aircraft carrier.
“I continue to regret the fact that the international community did not act in the required time to stop massacres in Syria and prevent extremists from gaining even more ground,” he said.
The aircraft carrier is to be deployed to the Gulf to support operations against the Islamic State group where France is carrying out air strikes as part of a US-led coalition.
The carrier has a fleet of air and naval craft, including Rafale and Super Etendard fighter jets and an attack submarine.
Mr Hollande’s address to the troops comes with the country in mourning after being struck on home soil in a series of Islamic militant attacks that left 17 people dead last week.
French lawmakers on Tuesday overwhelmingly approved continuing the air strikes after Prime Minister Manuel Valls warned “our mission is not over... we are faced with a war against terrorism.”
Bron: www.straitstimes.com
Waarom zou je niet-moslims willen opleggen dat ze Mohammed niet mogen tekenen? Straks moeten niet-moslims ook vijf keer bidden per dag. Jij hebt dat rare geloof, ik niet!quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zie echt 0,0 maatschappelijk belang van dergelijke cartoons.
Ze zijn volgens mij al druk bezig in Mali tegen Ansar Dine.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:34 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En volgend jaar zegt ie hetzelfde over Nigeria?
En geen sneeuwpoppen meer maken, el hamdulillah.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet-moslims willen opleggen dat ze Mohammed niet mogen tekenen? Straks moeten niet-moslims ook vijf keer bidden per dag. Jij hebt dat rare geloof, ik niet!
IK zou het fijn vinden als je je normaal en respectvol zou uitdrukken. Die laatste zin is niet nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet-moslims willen opleggen dat ze Mohammed niet mogen tekenen? Straks moeten niet-moslims ook vijf keer bidden per dag. Jij hebt dat rare geloof, ik niet!
En wanneer ga jij je je normaal en respectvol uitdrukken? Die post van jou hoefde niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
IK zou het fijn vinden als je je normaal en respectvol zou uitdrukken. Die laatste zin is niet nodig.
Over het algemeen ben ik toch een aimabele jongen die anderen met respect bejegent.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:43 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En wanneer ga jij je je normaal en respectvol uitdrukken?
Het is mij persoonlijk nooit opgelegd om hem niet te tekenen. Echter zou ik het niet doen als iemand daardoor gekwetst zou zijn. Persoonlijk wordt mijn leven er niet minder op als ik uberhaupt wel met zo'n beperking zou moeten leven. Stel dat iemand mij vertelt dat ik onze koningin niet meer mag tekenen. Nou, boeien. Daar leef ik persoonlijk geen minder vrij of leuk leven om. Zolang het geen fundamentele beperkingen zijn die mij bij mn leven in de weg staan kan ik me daar dus echt niet druk om maken. En verder hebben moslims mij persoonlijk dus nog nooit iets opgelegd......quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is nogal subjectief. Iedereen bepaalt voor zichzelf waar hij of zij aanstoot aan neemt en wat ¨respect¨ is. Jouw berichten oogsten bij mij 0,0 respect. Dat zou mij mijn reet moeten roesten maar ik wil jou er voor behoeden een hypocriet te zijn. Oh ja... wacht. Taqyya, jij mag hypocriet zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik toch een aimabele jongen die anderen met respect bejegent.
Stel dat iemand jou vertelt dat je hier geen berichten meer mag plaatsen? Stel dat je berhaupt nergens meer wat mag zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef Samson het volgende:
[..]
[...] Stel dat iemand mij vertelt dat ik onze koningin niet meer mag tekenen. Nou, boeien. Daar leef ik persoonlijk geen minder vrij of leuk leven om. [...]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Voor degenen die het debat willen volgen, hier topic in POL: POL / [LIVE] Plenair debat over de aanslag in Parijs
Vanwaar dit nobele streven?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef RolandArthur het volgende:
Ik wil jou er voor behoeden een hypocriet te zijn.
Omdat ik het vermoeden heb dat jij een gelovige bent. Als dat zo is begeef je je met een sneltreinvaart richting de Hel. Ik probeer je daarvoor te behoeden. Die taqyya die je jegens mij pleegt is in dat lot overigens niet van toepassing.quote:
Behalve als iemand die islam ridiculiseert.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik toch een aimabele jongen die anderen met respect bejegent.
Zelfs dan. Anders zie ik graag 5 recente posts van me die het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Behalve als iemand die islam ridiculiseert.
twitter:FRANCE24 twitterde op woensdag 14-01-2015 om 19:42:04Paris gunman 'bought weapons in Belgium' http://t.co/cwyCCdEHDx http://t.co/HAZ6wiNYu1 reageer retweet
En niet eens FN kopen, de lullen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FRANCE24 twitterde op woensdag 14-01-2015 om 19:42:04Paris gunman 'bought weapons in Belgium' http://t.co/cwyCCdEHDx http://t.co/HAZ6wiNYu1 reageer retweet
ben jij een moslim?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zelfs dan. Anders zie ik graag 5 recente posts van me die het tegendeel bewijzen.
Als jij moslim bent, mag jij Mohammed niet tekenen. Ik ben echter geen moslim. Jij wilt dat ik hem ook niet teken. Niet omdat je zogenaamd gekwetst of beledigd bent daardoor, maar omdat jij weet dat het niet mag van jouw geloof en dat wil jij mij ook opleggen. Dat wilde je veertig jaar geleden niet, maar nu vind jij dat jij het recht hebt om mij dat op te gaan leggen om een of andere reden. Als ik zeg dat ik de islam een raar geloof vind, mag dat ook al niet. En zo gaat het van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is mij persoonlijk nooit opgelegd om hem niet te tekenen. Echter zou ik het niet doen als iemand daardoor gekwetst zou zijn. Persoonlijk wordt mijn leven er niet minder op als ik uberhaupt wel met zo'n beperking zou moeten leven. Stel dat iemand mij vertelt dat ik onze koningin niet meer mag tekenen. Nou, boeien. Daar leef ik persoonlijk geen minder vrij of leuk leven om. Zolang het geen fundamentele beperkingen zijn die mij bij mn leven in de weg staan kan ik me daar dus echt niet druk om maken. En verder hebben moslims mij persoonlijk dus nog nooit iets opgelegd......
Ja, ik ben Moslim.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |