SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neuk jullie allemaal de moeders.Thinking about thinking of you. ♫
Die tweede is meerquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:58 schreef DeJori het volgende:
Ik ervaar een tekort aan Ron Swanson in deze afleveringen
Steak en whisky moet. En we gaan bloedproeven doen om te kijken of je je daar ook aan houdt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:05 schreef DeJori het volgende:
Burgers en bier? Ik ben meer van Steaks en Whisky, maar Burgers en Bier is ook goed.
Ik merk hetquote:
Aan mijn peop bedoel je.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Steak en whisky moet. En we gaan bloedproeven doen om te kijken of je je daar ook aan houdt.
Dat was een van BDH's practical jokes. Hij had een tankauto vol zoutzuur besteld om een soort Ice Bucket Challenge mee te gaan doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:10 schreef muhahaha het volgende:
Wie van jullie heeft ervoor gezorgd dat niemand Limburg meer in of uit kan?
Tanker bucket challengequote:Op woensdag 14 januari 2015 15:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat was een van BDH's practical jokes. Hij had een tankauto vol zoutzuur besteld om een soort Ice Bucket Challenge mee te gaan doen.
Jij kwam toch uit Limbabwe?quote:
En alle foute mensen raken we kwijt aan Delftquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Limburg, Leiden, hier komt iedereen naartoe
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
En alle foute mensen raken we kwijt aan Delft
quote:HALP! Volgende week 15 cm SNEEUW
Hehe, eindelijk! Een topic zonder islam, PvdA en/of Brussel. Maar wel met veel ellende en gedoe. Gezaghebbende weermodellen voorspellen voor volgende week een enorme aanval op de Vrijheid van Verkeersuiting. Zie kaartje boven, via Meteo-Service (extra duiding). Vijftien centimeter sneeuw in NL = een verkeersinfarct van hier tot Mekka en een totaalruptuur bij de Nederlandsche Spoorwegen. Of de actuele filedreiging wordt verhoogd van "substantieel" naar "kritiek" is nog niet bekend. Wel is zeker dat Hans Teeuwen een aantal video's zal maken waarin hij zegt niet te zwichten voor winterse terreur. In zijn wekelijkse column in de Wall Street Journal schrijft de kordate Ahmed Aboutaleb vandaag: "Als je er niet tegen kunt, rot je maar op". Voor diverse praatprogramma's op de NPO is men op het MediaPark op zoek naar slachtoffers van deze typisch Nederlandse joods-christelijke winterse weersomstandigheden (bij gebleken geschiktheid genieten kandidaten met baard en/of hoofddoek de voorkeur). Dus u bent bij dezen gewaarschuwd. Volgende week SNEEUW! Kan iemand alvast winterbanden om de fiets van Matthijs van Nieuwkerk leggen, en een doos tissues naast de microfoon van Giel Beelen? Bedankt.
http://www.geenstijl.nl/
Mijn extra CO2 uitstoot begint zijn vruchten af te werpen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:29 schreef muhahaha het volgende:
Jaja, dit zou 'de' strengste winter ooit worden... 10 graden buiten
Ah ja die fijne sneeuwbui. Toen reed ik van Zutphen naar 's-Hertogenbosch en heb tussen Dieren en Arnhem op een dikke korst ijs gereden. Was uiteindelijk een halfuurtje later thuis. Gewoon 130 km/h. Winterbanden, jwz.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:31 schreef shifto het volgende:
er was 1 dag sneeuw, net toen ik naar Soest moest rijden. Ach, dat overleefd dus zal wel meevallen allemaal.
Junk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:52 schreef BlackLining het volgende:
D'n coffeeshop daar bij het station is weer open
muhahahaquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef bijdehand het volgende:
Kan je mij dan oppikken want ik ben ook niet in dat gehucht.
Ik heb mijn titanium scepter met robijnen kop daar laten liggen. Mijn lange paarse bontjas met paarse boa, slangenleren schoenen en zonnehoed met zebramotief had ik gelukkig wel bij. Zonder die scepter sta ik dan zwaar voor lul.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:27 schreef muhahaha het volgende:
Moet ik je weer terug naar je pooier brengen?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:13 schreef muhahaha het volgende:
Handje, shit komt te dichtbij zo. Ik ben helemaal geen faggot
Twitteractie #JeSuisFagotquote:
Die had ik alquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow heb je een twitteraccount gemaakt ja? #jesuisfagot
Ah ja, kan een van mijn vrienden vandeweek weer gaan vertellen hoe hij de hoeder van de democratie is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:55 schreef bijdehand het volgende:
Sloeg echt nergens op. Heb alleen het stuk met Wilders gezien aangezien ik me weer eens lekker wilde ergeren aan onze democratie.
Meneer F zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ah ja, kan een van mijn vrienden vandeweek weer gaan vertellen hoe hij de hoeder van de democratie is.
Zit in de trein naar school. Hoop dat ik het nog kan vindenIs inmiddels 1,5 geleden sinds ik daar les had
1,5 jaar. Sorry zit mobiel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meneer F zeker?het is wel sneu om te zien, zo'n debat.
1,5 WAT??
Geen excuus om woorden weg te latenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
1,5 jaar. Sorry zit mobiel.
En ja, die kerel begint steeds verder te radicaliseren.
Ja man, hij wil ze allemaal deporteren als ze niet hier geboren zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen excuus om woorden weg te laten
Serieus?Ik heb het niet op moslims maar ook niet op wilders
Met de trein?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja man, hij wil ze allemaal deporteren als ze niet hier geboren zijn
Watchadoin' handje?
Ik wil ze ook deporteren als ze hier wel geboren zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja man, hij wil ze allemaal deporteren als ze niet hier geboren zijn
Watchadoin' handje?
Je moet 'm opvoeren. Hij is omgekomen in Auschwitz, hij is dronken uit de wachttoren gevallenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:25 schreef muhahaha het volgende:
Net als mensen die downtalken over de 2e wereldoorlog, mijn opa heeft gevochten en is gesneuveld tijdens deze oorlog.
Hij is van de wachttoren gevallen![]()
Nee jij moet zeggen, gvd dat is toevallig. Mijn opa is overleden toen iemand uit de wachttoren zo op hem vielquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet 'm opvoeren. Hij is omgekomen in Auschwitz, hij is dronken uit de wachttoren gevallen
Dat is grappig, mijn opa is uit Auschwitz gevlucht en is mooi dokter geworden in Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee jij moet zeggen, gvd dat is toevallig. Mijn opa is overleden toen iemand uit de wachttoren zo op hem viel![]()
Ja ja, beetje latino dames onderzoeken de hele dag door.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is grappig, mijn opa is uit Auschwitz gevlucht en is mooi dokter geworden in Zuid-Amerika.
Tweelingen makenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, beetje latino dames onderzoeken de hele dag door.
Houd je niet van nat?quote:
Ferry Mengele van de NOSquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef bijdehand het volgende:
Josef Mengele.
Groetjes, bijdehand Mengele.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:09 schreef DeJori het volgende:
Niet met kanker schelden. Mijn oma is net gediagnosticeerd met kanker. Om haar op te fleuren ging ik met haar winkelen, maar die ondankbare trut vond geen een van de grafstenen die ik haar liet zien tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |