Iznogoudquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:30 schreef LTVDK het volgende:
Een paar jaar geleden was dit nog een onschuldige stripboeken reeks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom gewoon erg voorzichtig zijn en bij twijfel niet ophangen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En als een posters een piep klein beetje minder neutraal is, bijvoorbeeld 'er is niks mis met homoseksualiteit' of 'je mag best uitkomen voor je gevoelens'? Genoeg mensen die het daar inhoudelijk niet mee eens zijn en zo'n poster als ongewenst zullen zien.
Het gejank van gelovigen over hoe ze beledigd worden is zwaar hypocriet als je kijkt hoe gelovigen over anders gelovigen, atheïsten of anderen spreken die niet voldoen aan hun ideale wereldbeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:49 schreef Smack10 het volgende:
Afgezien van het feit dat je niet meteen iedereen hoeft gaan te beledigen onder het mom "vrijheid van meningsuiting" is het natuurlijk wel weer meteen duidelijk.
Een hoop show en leuke verhaaltjes van politici die voor het oog van de camera van alles beweren en beloven ergens voor te staan, maar als puntje bij paaltje komt zal er toch niks gebeuren.
Niet dat ik anders verwacht had, maar goed, alsof die hipsters en belieberd uberhaupt een idee hebben waar het allemaal over gaat of het ze ook iets interesseert met de hashtags en pen in de lucht.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gejank van gelovigen over hoe ze beledigd worden is zwaar hypocriet als je kijkt hoe gelovigen over anders gelovigen, atheïsten of anderen spreken die niet voldoen aan hun ideale wereldbeeld.
De enige echte haatbaardquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iznogoudik wil kalief worden in plaats van de kalief
Precies, moslimscholen afschaffen dus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo'n poster heeft niks op een school te zoeken. Politiek bedrijven doen je maar in je eigen tijd.
Ga dan weg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:08 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Je moet eerlijk zijn, zelfs Sjiieten en non-salafistische moslims ergeren zich aan Charlie en het beledigen van Mohammed.
En dat vind ik dus totaal de verkeerde instellingquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom gewoon erg voorzichtig zijn en bij twijfel niet ophangen.
Oeh, geen Islamitische, Christelijke, Joodse, Antroposofische etc etc scholen meer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:35 schreef jogy het volgende:
Een school zou een neutrale omgeving moeten zijn. Klaar.
Waarom alleen moslimscholen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Precies, moslimscholen afschaffen dus.
Waarom? In het westen heb je de vrijheid om cartoons te haten.quote:
Verbeterdquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom? In het westen heb je de vrijheid om cartoons te haten.
Zolang je maar met je poten van anderen en van de cartoon afblijft.
Precies, maar dat doen ze dus juist niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom? In het westen heb je de vrijheid om cartoons te haten.
Zolang je maar met je poten van anderen afblijft.
Als jij een tijdschrift koop en die cartoons die daarin staan gaat bekladden, dan doe je lekker je best maar.quote:
Het gaat erom dat een school neutraal is, dat is wat anders dan een lesmethode.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, geen Islamitische, Christelijke, Joodse, Antroposofische etc etc scholen meer.
De overgrote meerderheid doet dat dus wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Precies, maar dat doen ze dus juist niet.
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij een tijdschrift koop en die cartoons die daarin staan gaat bekladden, dan doe je lekker je best maar.
Waar schrijf ik dat daar iets mis mee is?quote:
Het is aan de school om te beslissen wat ze toestaan en niet maar het is fout als ze beslissen het niet toe te staanquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef nikk het volgende:
Het is aan de school wat wel en niet toegestaan is om op te hangen. Neemt niet weg dat de klagende leerlingen ongelijk hebben en de directie anders had kunnen beslissen.
Ik ben het oneens met het besluit. Maar het is aan de school en niet aan mij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is aan de school om te beslissen wat ze toestaan en niet maar het is fout als ze beslissen het niet toe te staan
En waar zeg ik dat jij vind dat daar iets mis mee is?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat daar iets mis mee is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |