abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148770462
http://infochiriqui.com/n(...)resa-manana-a-david/

http://infochiriqui.com/n(...)s-en-bocas-del-toro/

Samengevat: Het gebied rond Alto Romero is erg vochtig en nat (so what's new). Naast het zoeken naar overige resten van K&L, had Pittí ook als doel, de indígenas te ondervragen over hun vondsten. Het zoeken is/wordt beëindigd en op zaterdag komen de groepen aan in David. Drie leden zijn geblesseerd "tres lesionados".

En ik vraag me nog steeds af waarom ze er zo lang over doen om de onderzoeksresultaten van de blauwe schoen bekend te maken. Ruim 3 maanden geleden is dat onderzoek gestart en nog steeds zijn de resultaten niet binnen?
pi_148771409
Ik vind het enigszins vreemd dat er niks gevonden is. Niet van Kris en Lisanne, niets van Alex Humphrey en niets van de overige resten van de indianen van wie maanden terug wat gevonden is. Vergaan zijn de resten sowieso niet, is het dan echt zo lastig iets terug te vinden daar? Lijkt mij zo onvoorstelbaar :S
pi_148771582
Als ze niets vinden, is dat dan een aanwijzing voor een misdrijf? Of kijken ze wellicht op de verkeerde plek?
Make my day!
pi_148771598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:20 schreef RapaNui het volgende:
http://infochiriqui.com/n(...)resa-manana-a-david/

http://infochiriqui.com/n(...)s-en-bocas-del-toro/

Samengevat: Het gebied rond Alto Romero is erg vochtig en nat (so what's new). Naast het zoeken naar overige resten van K&L, had Pittí ook als doel, de indígenas te ondervragen over hun vondsten. Het zoeken is/wordt beëindigd en op zaterdag komen de groepen aan in David. Drie leden zijn geblesseerd "tres lesionados".

En ik vraag me nog steeds af waarom ze er zo lang over doen om de onderzoeksresultaten van de blauwe schoen bekend te maken. Ruim 3 maanden geleden is dat onderzoek gestart en nog steeds zijn de resultaten niet binnen?
Drie leden zijn geblesseerd?
En dat zijn van die geoefende mensen.
Hoe moet dat voor K & L wel niet geweest zijn?
Make my day!
pi_148771679
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:14 schreef gynaika het volgende:

[..]

Nog even over autisme: Het zou goed zijn om autisme niet al te negatief te benaderen. De één is extravert en de ander introvert, een eigenschap die Alex dan zou hebben. Moeten we hem dan als ziekelijk beschouwen? Ik denk dat we daarmee voorzichtig moeten zijn.

Alles zou te maken kunnen hebben met een ontvoering, zowel voor Alex, Kris en Lisanne, die studente in David. En nog anderen...?
Alex is voor het laatst gezien door een parkwachter in de buurt van de warmwaterbronnen.
Dat is meer richting David en dus is heel ergens anders dan waar K en L gingen wandelen.
pi_148771777
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:38 schreef agter het volgende:

[..]

We weten natuurlijk niet wie geblesseerd zijn en om wat voor blessures het gaat. Misschien wordt dat nog wel bekend gemaakt. Pittí was bv mee en die heeft vlgs mij niet zo'n goede conditie.
Blaren aan je voeten kunnen ook erg naar zijn als je veel moet lopen. Als je die hebt, dan voel je je echt wel geblesseerd.
pi_148771834
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:43 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Alex is voor het laatst gezien door een parkwachter in de buurt van de warmwaterbronnen.
Dat is meer richting David en dus is heel ergens anders dan waar K en L gingen wandelen.
Een eventuele ontvoering behoeft toch niet alleen met Boquete te maken te hebben? De gehele provincie Chiriqui kan toch een gebied zijn waar dergelijke dingen plaatsvinden?
pi_148772337
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:51 schreef gynaika het volgende:

[..]

Een eventuele ontvoering behoeft toch niet alleen met Boquete te maken te hebben? De gehele provincie Chiriqui kan toch een gebied zijn waar dergelijke dingen plaatsvinden?
Ja dat kan natuurlijk.Wat ik ook raar vind is dat er na de verdwijning van Alex een verkoold lichaam is gevonden, de familie heeft toen een jaar moeten wachten op de uitslag of het wel of niet om Alex ging. Dat bleek niet het geval te zijn maar de identiteit van het verkoolde lichaam is nooit bekend gemaakt.
En de familie van Aira heeft het mortuarium in David bezet omdat ze geen toegang kregen om het lichaam te identificeren. Vreemde dingen gebeuren daar }:|
http://www.panama-guide.com/article.php/20121204182411806

Lees ook het commentaar van Anonymous onder het artikel :7
  zaterdag 17 januari 2015 @ 12:22:50 #159
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148772469
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:29 schreef gynaika het volgende:

[..]

Zo te zien op deze foto, is Lisanne groter dan Kris:

http://media.zie.nl/m/bmmz097f4pkb_p.jpg
Lisanne was vrij lang: 184 cm.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 12:25:10 #160
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148772518
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:13 schreef gynaika het volgende:

[..]

Toch heb ik de moeder van Lisanne horen zeggen: “Iemand MOET iets weten, iemand MOET iets gezien hebben”.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1171031/
Dat was ruim voordat er überhaupt iets was gevonden. De moeder heeft dus gewoon gelijk gehad; er was van alles gezien en men wist ook genoeg. Alleen het daadwerkelijk zoeken door de bevoegde instanties - dat ging buitengewoon moeizaam.
pi_148772622
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:16 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk.Wat ik ook raar vind is dat er na de verdwijning van Alex een verkoold lichaam is gevonden, de familie heeft toen een jaar moeten wachten op de uitslag of het wel of niet om Alex ging. Dat bleek niet het geval te zijn maar de identiteit van het verkoolde lichaam is nooit bekend gemaakt.
En de familie van Aira heeft het mortuarium in David bezet omdat ze geen toegang kregen om het lichaam te identificeren. Vreemde dingen gebeuren daar }:|
http://www.panama-guide.com/article.php/20121204182411806

Lees ook het commentaar van Anonymous onder het artikel :7
Ik had deze informatie al een keer gelezen maar fijn dat je erop terugkomt. Deze link is voor mij nieuw. Alles bij elkaar genomen, heeeeeel vreemd allemaal.
pi_148772721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:29 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik had deze informatie al een keer gelezen maar fijn dat je erop terugkomt. Deze link is voor mij nieuw. Alles bij elkaar genomen, heeeeeel vreemd allemaal.
Ja in het geval van Aira beweren boze(?) tongen dat de zoon van een hoge politiefuntionaris de moord heeft gepleegd.
En dat de vriend van Aira er in geluisd is als dader.
De details weet ik zo niet meer maar ik zal vanavond weer eens gaan spitten >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 17-01-2015 12:41:28 ]
pi_148772870
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja in het geval van Aira beweren boze(?) tongen dat de zoon van een hoge locale politiefuntionaris de moord heeft gepleegd. En dat de vriend van Aira er in geluisd is als dader.
De details weet ik zo niet meer maar ik zal vanavond weer eens gaan spitten >:)
Heel ernstige toestanden!
pi_148772963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:42 schreef gynaika het volgende:

[..]

Heel ernstige toestanden!
Ik weet wel dat de familie van Aira er van overtuigd is dat de echte dader buiten beeld gehouden wordt.
Omdat ze daarmee de publiciteit gezocht hebben kregen ze doodsbedreigingen.
pi_148773912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:37 schreef agter het volgende:
Als ze niets vinden, is dat dan een aanwijzing voor een misdrijf? Of kijken ze wellicht op de verkeerde plek?
Dan zouden de overige verdwenen personen ook het slachtoffer van misdaad geworden zijn. Hoewel, Humphrey is in een ander gebied verdwenen begreep ik en indianen houden er soms bijzondere rituelen op na.

Ik geloof iig niet zo in "beesten hebben de resten versleept" theorie :)
Beiden omgekomen in de rivier geloof ik ook niet in.
pi_148773934
quote:

[..]

Zij hebben expres onbegaanbare grond opgezocht kan ik me zo voorstellen, Kris en Lisanne juist niet lijkt me.
pi_148774986
Ook de rots van de nachtfoto's zeker niet gevonden. Zijn ze nou vijf nachten in het gebied geweest?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:17:28 #168
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148781142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:10 schreef ToniB het volgende:
Ook de rots van de nachtfoto's zeker niet gevonden. Zijn ze nou vijf nachten in het gebied geweest?
...of zijn ze 's avonds gewoon steeds terug gegaan naar hun hotel?
pi_148783640
De berichten zijn niet erg duidelijk maar het lijkt er op dat ze niet veel hebben kunnen doen door het slechte weer en dat ze later nog verder gaan zoeken(?)

Google vertaling

Zoeken naar resten opgeschort Nederlands

Het werk van het vinden van de beenderen van de Nederlandse Kris Kremers en Lissane Froon, die hervat op maandag, werden opgeschort vanwege het slechte weer in het gebied van Bocas del Toro coordillera.

Volgens de leden van de Nederlandse delegatie, die arriveerde op zaterdag om het zoeken te hervatten, is het gevaarlijk te zijn van Romero Alto gebied waar inspanningen hervat te vinden met andere resten van jonge Nederlandse.
http://www.tvn-2.com/Noti(...)s-de-holandesas.aspx

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 17-01-2015 19:35:46 ]
pi_148784040
Jammer dat de zoektocht weer zo belemmerd wordt door slecht weer!
pi_148784136
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

...of zijn ze 's avonds gewoon steeds terug gegaan naar hun hotel?
Goeie vragen, pap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148785112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:24 schreef Grijzemassa het volgende:
De berichten zijn niet erg duidelijk maar het lijkt er op dat ze niet veel hebben kunnen doen door het slechte weer en dat ze later nog verder gaan zoeken(?)

Google vertaling

Het werk van het vinden van de beenderen van de Nederlandse Kris Kremers en Lissane Froon, die hervat op maandag, werden opgeschort vanwege het slechte weer in het gebied van Bocas del Toro coordillera.

Volgens de leden van de Nederlandse delegatie, die arriveerde op zaterdag om het zoeken te hervatten, is het gevaarlijk te zijn van Romero Alto gebied waar inspanningen hervat te vinden met andere resten van jonge Nederlandse.
Nee, ik lees niet dat ze later verder gaan zoeken.
Ik lees wel dat Pittí idd één van de geblesseerden is: ze heeft een blessure aan haar enkel.
Vast verzwikt of zo.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:05:07 #173
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:24 schreef Grijzemassa het volgende:

Google vertaling

Lees ik nu goed dat dikke Pitti haar enkel heeft verwond?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:09:01 #174
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:37 schreef agter het volgende:
Steeds werd gesteld dat stoffelijke resten in die omstandigheden (jungle met vele aaseters en insecten) in combinatie met het klimaat (warm en vochtig) in korte termijn geheel verdwijnen.

Wat nog wel gevonden zou kunnen worden, zijn de niet-stoffelijke resten zoals synthetische kleding e.d. De deernes hadden echter nauwelijks kleding aan, dus de kans om daar nog iets van terug te vinden is bijzonder klein.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:09:53 #175
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785279
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie vragen, pap.

SPOILER
SPOILER
Een mooie Freudiaanse projectie.
pi_148785305
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Een mooie Freudiaanse projectie.
U wilt me niet zeggen dat U onbekend bent met het werk van de hooggeleide heer Hans T.?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148785351
quote:
De deernes hadden echter nauwelijks kleding aan, dus de kans om daar nog iets van terug te vinden is bijzonder klein.
Ja, als ze met 12 lagen over elkaar en een bolderkar met proviand de jungle ingetrokken waren, hadden we nog wat kunnen vinden, bedoel je?

zaterdag 17 januari 2015 @ 20:12:09 #178
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785362
quote:

[..]

Een terechte constatering. Al eerder is door velen opgemerkt dat de kans op een verwonding door een val- of glijpartij aanzienlijk is. Dat is nu ook praktisch aannemelijk gemaakt.

Na de verwonding van K. en/of L. zijn alle daarop volgende gebeurtenissen vrij logisch verklaarbaar.
pi_148785424
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Nee, ik lees niet dat ze later verder gaan zoeken.
Ik lees wel dat Pittí idd één van de geblesseerden is: ze heeft een blessure aan haar enkel.
Vast verzwikt of zo.
Ja van de enkel van Pitty las ik ook, het was mij alleen niet helemaal duidelijk of dat deze keer was.
Aangezien ze eerder ook al een blessure aan haar been/voet had bij een andere expeditie ivm K en L.
Maar zoals je het leest lijkt het idd over afgelopen week te gaan.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:14:30 #180
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785438
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

U wilt me niet zeggen dat U onbekend bent met het werk van de hooggeleide heer Hans T.?
Zeker wel. Ik ben een een groot fan van Hans T.
pi_148785459
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Een terechte constatering. Al eerder is door velen opgemerkt dat de kans op een verwonding door een val- of glijpartij aanzienlijk is. Dat is nu ook praktisch aannemelijk gemaakt.

Na de verwonding van K. en/of L. zijn alle daarop volgende gebeurtenissen vrij logisch verklaarbaar.
Eentje (ik dacht Lisanne) ging al op pad met een scheenbeen-ontsteking. Dat is in elk geval aangetroffen op haar bot! Dan moet je toch een vrij heftige ontsteking hebben, denk ik zo.
Echt lekker dalen zal dat niet geweest zijn.
Make my day!
pi_148785463
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ja? Hoe logisch is het om al die tijd verder van Boquete te gaan lopen, als zelfs 's nachts mensen in het gebied waren die ze naar het zuiden hadden kunnen lokken?

Waarom die nachtelijke tocht dan?

pi_148785526
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:15 schreef agter het volgende:

[..]

Eentje (ik dacht Lisanne) ging al op pad met een scheenbeen-ontsteking. Dat is in elk geval aangetroffen op haar bot!
Blijkbaar was die niet zo ernstig dat ze besloten op de Mirador om te keren....

Je laatste zin spreekt tegen bij de 1e quebrada om 14:00 direct omkeren en door het gangetje weer omhoog, kannie missen.

zaterdag 17 januari 2015 @ 20:18:01 #184
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785556
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, als ze met 12 lagen over elkaar en een bolderkar met proviand de jungle ingetrokken waren, hadden we nog wat kunnen vinden, bedoel je?
Hoe meer ze bij zich hadden, hoe groter de kans dat daarvan dan wat gevonden zou zijn. Er zijn ook enkele anorganische stoffen gevonden, zoals de schoen, de rugtas met inhoud.

Er ontbreken dus sowieso nog drie schoenen, maar veel meer hadden ze niet bij zich.

De schoenen hadden toch door de honden gevonden kunnen worden, zou je denken. Maar het gebied was wellicht te groot om in enkele dagen te doorzoeken, zeker als ze niet ook in dat gebied steeds hebben overnacht (over dit laatste lees ik verschillende berichten).
pi_148785611
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Blijkbaar was die niet zo ernstig dat ze besloten op de Mirador om te keren....

Je laatste zin spreekt tegen bij de 1e quebrada om 14:00 direct omkeren en door het gangetje weer omhoog, kannie missen.
Blijft staan dat die ontsteking op het gevonden bot zichtbaar was. Dat is nogal wat.
En zo'n ontsteking zou best wel eens opgespeeld kunnen hebben, aan het einde van de wandeling heen, waardoor het tempo vertraagd werd voor de terugweg. En ze dus niet voor donker terug konden zijn.
Make my day!
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:20:59 #186
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785672
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja? Hoe logisch is het om al die tijd verder van Boquete te gaan lopen, als zelfs 's nachts mensen in het gebied waren die ze naar het zuiden hadden kunnen lokken?

Waarom die nachtelijke tocht dan?
Ik heb hier al eerder geschreven dat ze naar mijn idee niet direct in de nacht van 1 naar 2 april verder zijn getrokken. Maar na hun (vermoedelijke) verwonding zijn overnacht op de plek waar ze zich op dat moment bevonden.

Maar dat is natuurlijk allemaal speculatie. Niet logisch allemaal, maar wel aannemelijk dat het zo gebeurd zou kunnen zijn.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:21:47 #187
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785705
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:15 schreef agter het volgende:

[..]

Eentje (ik dacht Lisanne) ging al op pad met een scheenbeen-ontsteking. Dat is in elk geval aangetroffen op haar bot! Dan moet je toch een vrij heftige ontsteking hebben, denk ik zo.
Volgens mij was dat een oude sportblessure. Het is wel aannemelijk dat die enkel zwak is gebleven.
pi_148785714
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:19 schreef agter het volgende:

[..]

Blijft staan dat die ontsteking op het gevonden bot zichtbaar was. Dat is nogal wat.
Ik ben geen forensisch expert, maar kan me zo voorstellen dat een bot dat van midden april tot 29 augustus in de vochtige hete wildernis heeft gelegen, een grotere foutmarge kent in het vaststellen hoe "vers" die blessure was, dan in een ideaal geval.

Het stoere gedrag van Lisanne lijkt absoluut niet overeen te komen en we hebben ook geen getuigenverklaringen van anderen die erop wijzen.

pi_148785731
quote:

[..]

Steeds werd gesteld dat stoffelijke resten in die omstandigheden (jungle met vele aaseters en insecten) in combinatie met het klimaat (warm en vochtig) in korte termijn geheel verdwijnen.

Wat nog wel gevonden zou kunnen worden, zijn de niet-stoffelijke resten zoals synthetische kleding e.d. De deernes hadden echter nauwelijks kleding aan, dus de kans om daar nog iets van terug te vinden is bijzonder klein.
Botten ook geheel verdwenen? Lijkt me sterk! Weefsel, ja!
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:23:42 #190
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148785792
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:22 schreef MeloD het volgende:

[..]

Botten ook geheel verdwenen? Lijkt me sterk! Weefsel, ja!
Volgens mij worden die botten ook in zijn geheel "opgegeten" door bacteriën en andere micro-organismen.
pi_148785802
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben geen forensisch expert, maar kan me zo voorstellen dat een bot dat van midden april tot 29 augustus in de vochtige hete wildernis heeft gelegen, een grotere foutmarge kent in het vaststellen hoe "vers" die blessure was, dan in een ideaal geval.

Het stoere gedrag van Lisanne lijkt absoluut niet overeen te komen en we hebben ook geen getuigenverklaringen van anderen die erop wijzen.
Die scheenbeen-blessure is oude kennis, die was er gewoon. Ook bevestigd vanuit NL.
En als je opeens bergen gaat bewandelen, is het niet zo vreemd dat zoiets opspeelt.
Make my day!
pi_148785854
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef agter het volgende:

[..]

Die scheenbeen-blessure is oude kennis, die was er gewoon.
En als je opeens bergen gaat bewandelen, is het niet zo vreemd dat zoiets opspeelt.
Zeker, maar dat opspelen moet dan na 14:00 in onbekend gebied gebeurd zijn.

Waarom zijn ze sowieso niet om 14:00 omgekeerd?

En dan helemaal naar de rugzakplek (Lisannes) kunnen komen, maar niet terug naar begin Pianista wat dichterbij is?

pi_148786026
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien hebben ze dat wel gedaan? En anders uiterlijk de volgende ochtend vroeg.
pi_148786044
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeker, maar dat opspelen moet dan na 14:00 in onbekend gebied gebeurd zijn.

En dan helemaal naar de rugzakplek (Lisannes) kunnen komen, maar niet terug naar begin Pianista wat dichterbij is?
niet om 1400 uur omkeren?
Je hebt het zelf over het stoere gedrag van Lisanne.. Mss viel de pijn op dat moment nog wel mee.
Punt is dat het de terugweg, en iedere weg, nogal in tempo belemmerd kan hebben vanaf het opspelen van die 'oude' blessure. Hell, het is in het bot aangetoond...dat is niet niets!
Make my day!
pi_148786047
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Maar na hun (vermoedelijke) verwonding zijn overnacht op de plek waar ze zich op dat moment bevonden.
De tijd inschattend met 16:39 zou dat ergens op of langs de paddocks geweest moeten zijn.

Waarom dan nog in de volgende dagen 10 km naar de rugzakplek afdalen, met de Mirador op iets van 4?

pi_148786114
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:30 schreef agter het volgende:

[..]

niet om 1400 uur omkeren?
Je hebt het zelf over het stoere gedrag van Lisanne.. Mss viel de pijn op dat moment nog wel mee.
Sterk punt. ^O^

Ik kan me wel voorstellen dat het later een probleem werd (dorst en honger laten je wonden opspelen lijkt me), maar nog niet op het begin. Is het echt relevant voor wat ze overkomen is, kan je je afvragen.

De afstanden en richtingen bekijkend, lijkt het eerder op twee vrij gezonde meiden dan kreupele (excusez-le-mot), toch?

pi_148786174
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De tijd inschattend met 16:39 zou dat ergens op of langs de paddocks geweest moeten zijn.

Waarom dan nog in de volgende dagen 10 km naar de rugzakplek afdalen, met de Mirador op iets van 4?
Jij denkt toch serieus ook niet dat 1 misrekening/theorie alles verklaart? Er zijn gewoon meerdere dingen fout gegaan.
En wat we weten heeft een van de dames een serieuze blessure. Dat mag je best meenemen in de theorie.
Make my day!
pi_148786216
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:34 schreef agter het volgende:

[..]

Jij denkt toch serieus ook niet dat 1 misrekening/theorie alles verklaart? Er zijn gewoon meerdere dingen fout gegaan.
Tuurlijk. Er kan niet 1 antwoord zijn.

Uiteindelijk wel 1 theorie die alles verklaart, maar ik vrees dat we meer vondsten ter ondersteuning daarvan op onze blote buik kunnen schrijven.

zaterdag 17 januari 2015 @ 20:38:50 #199
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148786296
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat ze, naar ik vermoed, totaal verdwaald en gedesoriënteerd waren. Ze hadden sowieso geen hulpmiddelen voor navigatie bij zich (geen kompas, gps, kaarten, etc.). Dus waren ze aangewezen op hun zintuigen en eventueel herinnering over de terugweg. Daar is het misgegaan, naar mijn idee. Ze konden de weg terug niet meer vinden en wisten verder ook niets af van de sterren, de maanstand, enz.
pi_148786325
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk. Er kan niet 1 antwoord zijn.

Uiteindelijk wel 1 theorie die alles verklaart, maar ik vrees dat we meer vondsten ter ondersteuning daarvan op onze blote buik kunnen schrijven.
Ja, dat is jammer, dat ze niet meer vondsten hebben.
En waar wijst dat op? Op de verkeerde plek gezocht? De jungle neemt alles snel tot zich? Hoe lopen dan de rivieren? Toch dat stuwmeer eens onderzoeken (als je toestemming krijgt)?

Of is dat een aanwijzing voor hele slimme, super intelligente moordenaars?
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')