iedereen heeft daar toch gratis kaarten voorquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Poehee, 5 euro korting op de preproloog, piemel uit de broek!
Ja en dan mag ik meteen 1 euro afschrijven nou denk het eens effe lekker niet hequote:
Behoorlijk oud ja!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:50 schreef Yreal het volgende:
Ben ik de enige die net naar oude beelden van de motoren keek op tv?
ja daaromquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:12 schreef densmee het volgende:
[..]
iedereen heeft daar toch gratis kaarten voor
heb van verschillende teams kaarten gekregen, laatste paar jaar was mn perskaart mn entreebewijs.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? M'n zoontje wil dolgraag heen!
Ik hou me aanbevolen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb van verschillende teams kaarten gekregen, laatste paar jaar was mn perskaart mn entreebewijs.
No worries, hield al rekening met gewoon kaarten kopen. Wordt een leuke verassing, want ik heb meneer gezegd dat het me toch echt veel te ver weg is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er doen geen Friese teams meer mee tegenwoordig, dus kan ze helaas niet doorschuiven.
Gaat ook met Max Verstappen meer sponsoren. En Frits van Eerd wil LeMans rijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef stinkie het volgende:
Flink wat van grote namen van Nederland die er mee stoppen. Benieuwd wat dat voor de sponsoring doet, zeker Jumbo deed overal aan mee leek het wel.
Nieuwe klasse in LeMans, de Trucksquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
Gaat ook met Max Verstappen meer sponsoren. En Frits van Eerd wil LeMans rijden.
Wat een water in Salta.
Dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nieuwe klasse in LeMans, de Trucks
Man wat zou dat fenomenaal zijn. Levensgevaarlijk ook, maar toch. Gewoon DeRooy met de TT X1 meedoen
ik bedoelde specifiek dakar. Jumbo en stacey staan zo'n beetje op elk voertuig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
Gaat ook met Max Verstappen meer sponsoren. En Frits van Eerd wil LeMans rijden.
Wat een water in Salta.
Gewoon een manier om de sponsoring voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
[..]
Wat ziet zo'n jong mokkel in zo'n oude bok, behoudens ¤150.000.000,--?
de 24 uurs race van Le Mans voor trucks is al jaren een hoogtepunt in de Franse truckracekalender....quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nieuwe klasse in LeMans, de Trucks
Man wat zou dat fenomenaal zijn. Levensgevaarlijk ook, maar toch. Gewoon DeRooy met de TT X1 meedoen
Arme Tom, dacht ie eindelijk van die ellende af te zijntwitter:tcolsoul twitterde op donderdag 15-01-2015 om 02:08:44Zonde dat Nikolaev niet even sportief was vandaag als zijn teamgenoten. Dankzij de 20km in zijn stof finishen we niet 3e maar 6e. reageer retweet
http://rallymaniacs.nl/da(...)e-achterstand-binnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Worden de beelden van Bastiaan Nijen Twillaar overigens ergens op internet gezet?
Het mooie is ook nog dat bij de eerste twee uitzendingen van dit jaar, de korting nog 7,50 wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Poehee, 5 euro korting op de preproloog, piemel uit de broek!
Klopt. Maar ja, de toppers kunnen die tijdstraf niet gebruiken hè. Dus zoals het de ASO betaamt, krijgen die 'm niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:34 schreef densmee het volgende:
Waarom is die penalty van 40 minuten uitgedeeld aan van loon? Er zijn meer teams die wp9 hebben gemist en die hebben geen penalty
Nope de beelden van zijn go-pro voor eurosportquote:Op donderdag 15 januari 2015 04:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://rallymaniacs.nl/da(...)e-achterstand-binnen
Of bedoel je dat niet?
Haal dan gewoon in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Arme Tom, dacht ie eindelijk van die ellende af te zijntwitter:tcolsoul twitterde op donderdag 15-01-2015 om 02:08:44Zonde dat Nikolaev niet even sportief was vandaag als zijn teamgenoten. Dankzij de 20km in zijn stof finishen we niet 3e maar 6e. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |