abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148661984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het decor is helemaal niet goed, Antoine.
Ik vind het wel gezellig ogen. En Jinek zit ook leuk bij.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:59:58 #102
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148662043
Malika was beeldschoon, dus deze aflevering krijgt een 9/10. Had een 10/10 verdiend als de camera non-stop op haar was gericht. *;
pi_148662063
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Vandaag een uitgekauwd moslim-debat en twee onderwerpen die werkelijk waar nergens over gingen :')
Toch actualiteiten.

Maar weing sport en entertainment. :)

Ik ga fan worden van Jinek. Ze ziet er ook goed uit. :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:02:16 #104
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148662113
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:59 schreef Yi-Long het volgende:
Malika was beeldschoon, dus deze aflevering krijgt een 9/10. Had een 10/10 verdiend als de camera non-stop op haar was gericht. *;
:') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:03:15 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148662138
quote:
9s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:00 schreef Webschip het volgende:

[..]

Toch actualiteiten.

Maar weing sport en entertainment. :)

Ik ga fan worden van Jinek. Ze ziet er ook goed uit. :)
Ik vind Jinek altijd een beetje koud overkomen. Ze lijkt me meer met zichzelf bezig dan met anderen. Daarnaast vind ik haar inhoudelijk ook niet storend ofzo, maar ook niet bijster veel toevoegen.

Pauw heeft dan nog een persoonlijkheid waarmee hij veel kan, dus plagen, beetje uitlokken, grapjes maken, meedenken, etc etc. Bij Jinek ontbreekt dat allemaal een beetje. Het is te ingestudeerd, te voorgekauwd, te 'stijfjes'.

Het is niet dat we een lekker gesprek ofzo zien met veel diepgang. Niet van haar kant in ieder geval.
pi_148662139
En de leadermuziek is ook leuk. :)
pi_148662169
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:58 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik vind het wel gezellig ogen. En Jinek zit ook leuk bij.
Ik vind de hele setting niks. Alsof we naar de bijeenkomst van een afkickkliniek kijken. Op de achtergrond allemaal mensen die met hun gedachten in een trip zitten.

Op de voorgrond zit Jinek op een plastic stoel. Heel aandoenlijk, met dat stapeltje papier op haar schoot. Dan nog die bank waarop de gasten zitten weggepropt.
De uitzending is zoveel beter met een tafel. Dan hebben we geen last van die papiertjes van Jinek. Van die vervelende ticjes die de gasten hebben als ze op de bank zitten, ze weten zich geen houding aan te nemen.

En natuurlijk Jinek zelf :')..
pi_148662253
quote:
99s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind Jinek altijd een beetje koud overkomen. Ze lijkt me meer met zichzelf bezig dan met anderen. Daarnaast vind ik haar inhoudelijk ook niet storend ofzo, maar ook niet bijster veel toevoegen.

Pauw heeft dan nog een persoonlijkheid waarmee hij veel kan, dus plagen, beetje uitlokken, grapjes maken, meedenken, etc etc. Bij Jinek ontbreekt dat allemaal een beetje. Het is te ingestudeerd, te voorgekauwd, te 'stijfjes'.

Het is niet dat we een lekker gesprek ofzo zien met veel diepgang. Niet van haar kant in ieder geval.
Ze heeft een heel ander karakter. Pauw heeft meer ervaring; ik denk dat Jinek nog wel kan groeien in deze periode.

Maar ze heeft zeker haar eigen stijl. Ik kijk nu al liever naar haar dan naar Tan. :)
pi_148662260
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind de hele setting niks. Alsof we naar de bijeenkomst van een afkickkliniek kijken. Op de achtergrond allemaal mensen die met hun gedachten in een trip zitten.

Op de voorgrond zit Jinek op een plastic stoel. Heel aandoenlijk, met dat stapeltje papier op haar schoot. Dan nog die bank waarop de gasten zitten weggepropt.
De uitzending is zoveel beter met een tafel. Dan hebben we geen last van die papiertjes van Jinek. Van die vervelende ticjes die de gasten hebben als ze op de bank zitten, ze weten zich geen houding aan te nemen.

ok
pi_148662288
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:59 schreef Yi-Long het volgende:
Yi-Long laat zijn pieletje flink door zijn knuistjes gaan.
pi_148662303
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:07 schreef Webschip het volgende:

[..]

ik denk dat Jinek nog wel iets kan laten groeien
Denk het ook wel.
pi_148662373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De gasten zitten nogal kwetsbaar; een tafel geeft meer gevoel van bescherming. :{

De bank schijnt vreselijk te zitten. :{

Maar de sfeer bij Tan vind ik weer te uitgelaten en oppervlakkig. :)
pi_148662424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Denk het ook wel.
Nou zeg. Je bent nog creatiever met teksten dan met kurken.
pi_148662688
Worden alle moslima's aangevallen?
I´m back.
pi_148662722
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Worden alle moslima's aangevallen?
De publieke omroep wil weer een mooi beeld scheppen van moslims. Drie moslimstudenten die worden gediscrimineerd.
pi_148662751
Die gast zei ook, we beschermen onze zusjes. Als je een zusje aankijkt word je al uitgescholden, als je zo'n zusje date word je in elkaar geslagen.
pi_148662761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:24 schreef luxerobots het volgende:
Die gast zei ook, we beschermen onze zusjes. Als je een zusje aankijkt word je al uitgescholden, als je zo'n zusje date word je in elkaar geslagen.
Die zusjes worden wrs altijd weggebracht idd.
I´m back.
pi_148662769
Heeft Opus Deï al aanslagen gepleegd dan?
I´m back.
pi_148662830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:24 schreef luxerobots het volgende:
Die zusjes reizen zelf met de trein om zich in andere steden te laten geven op erge manieren door vreemden.
Kuisheid van die meisjes is nep, dat gedreig omtrent hun zusjes is dus ook schijn voor de directe omgeving en de buurt.
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:28:50 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148662840
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Yi-Long laat zijn pieletje flink door zijn knuistjes gaan.
Nou nee, dat ik iemand zeer aantrekkelijk vind, betekent niet meteen dat ik daar keihard op ga lopen fappen ofzo.

George Clooney vind ik ook een schitterende man, maar daar is verder geen sexuele lust bij ofzo... :P
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:30:38 #121
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148662877
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:07 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ze heeft een heel ander karakter. Pauw heeft meer ervaring; ik denk dat Jinek nog wel kan groeien in deze periode.

Maar ze heeft zeker haar eigen stijl. Ik kijk nu al liever naar haar dan naar Tan. :)
Ik weet niet hoever ze daar nog in kan groeien. Ze zit al een aantal jaar in dit vak, ook als interviewster, en dat koude heeft ze eigenlijk altijd al gehad.

Ik zie liever een Dione de Graaff, die gewoon altijd op haar gemak is in het gesprek en daadwerkelijk geinteresseerd lijkt in haar gesprekspartner en ter plekke zelf dieper kan en wil gaan met haar vragen. Ook een veel warmere uitstraling.

Ik zou Dione ook zeer graag gewoon een seizoen Zomergasten ofzo zien doen.
pi_148662890
De islam is het letterlijke woord van god. Het is gewoon een reden waarom er zo veel problemen met moslims zijn.
pi_148662891
Die Stapel lult ook maar een beetje ins blaue hinein.
I´m back.
pi_148662910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:31 schreef luxerobots het volgende:
De islam is het letterlijke woord van god. Het is gewoon een reden waarom er zo veel problemen met moslims zijn.
Ja, en het feit dat dat soort dingen erin geïndoctrineerd zijn, daarom zullen zie niet makkelijk gaan hervormen oid.
I´m back.
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:32:20 #125
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148662914
quote:
99s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik weet niet hoever ze daar nog in kan groeien. Ze zit al een aantal jaar in dit vak, ook als interviewster, en dat koude heeft ze eigenlijk altijd al gehad.

Ik zie liever een Dione de Graaff, die gewoon altijd op haar gemak is in het gesprek en daadwerkelijk geinteresseerd lijkt in haar gesprekspartner en ter plekke zelf dieper kan en wil gaan met haar vragen. Ook een veel warmere uitstraling.

Ik zou Dione ook zeer graag gewoon een seizoen Zomergasten ofzo zien doen.
Daar is Dione teveel een nitwit voor. Van sport heeft ze al te weinig verstand.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_148662916
Geleerden volgen. Het Arabisch is een ontzettend rijke taal. Het zijn drogredenaties.
pi_148662933
Ah 6de pilaar?
I´m back.
pi_148662934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en het feit dat dat soort dingen erin geïndoctrineerd zijn, daarom zullen zie niet makkelijk gaan hervormen oid.
De bijbel is een boek vol met verhalen over god, voor christenen met goddelijke inspiratie. Maar de bijbel is niet het letterlijke woord van god.
pi_148662953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De bijbel is een boek vol met verhalen over god, voor christenen met goddelijke inspiratie. Maar de bijbel is niet het letterlijke woord van god.
Nou ja, sommigen denken dat ook wel, en zijn vaak christenfundamentalisten.
I´m back.
pi_148663001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, sommigen denken dat ook wel, en zijn vaak christenfundamentalisten.
Het is een dogma in de islam, de koran is het letterlijke woord van god. Dat is niet zo in het christendom, ondanks dat er ook christenen zijn die het letterlijk nemen.
pi_148663029
Beledig ons niet!
pi_148663055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is een dogma in de islam, de koran is het letterlijke woord van god. Dat is niet zo in het christendom, ondanks dat er ook christenen zijn die het letterlijk nemen.
Klopt, maar wat ik bedoel is, dat als je binnen het christendom denkt dat de bijbel het letterlijke woord is, dan ben je toch heel fundamentalistisch bezig. Maar die mindset is bij moslims heel normaal dus kennelijk.
I´m back.
pi_148663091
Deze meisjes storen me. Met hun overdreven hoofddoeken. Hun Engelse woorden tussendoor. Hun slachtofferrol.

En dit is nog de gepolijste bovenlaag...
pi_148663100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:39 schreef luxerobots het volgende:
Deze meisjes storen me. Met hun overdreven hoofddoeken. Hun Engelse woorden tussendoor. Hun slachtofferrol.

En dit is nog de gepolijste bovenlaag...
Dit zijn de hoogopgeleiden idd.
I´m back.
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:40:57 #135
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148663117
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:32 schreef Szura het volgende:

[..]

Daar is Dione teveel een nitwit voor. Van sport heeft ze al te weinig verstand.
Ik heb niet het idee dat Dione dom is, of nergens verstand van heeft. Integendeel. Misschien dat dat vooroordeel aan haar kleeft omdat ze zo gericht is op dat sportwereldje, maar in ieder interview waarin ik haar zie komt ze altijd prima naar voren.

Gewoon een pientere meid. Niets mis mee.
pi_148663124
Ze krijgen wel begeleiding volgens mij.
I´m back.
pi_148663145
Daar zegt-ie wel iets wat waar is btw: ze moeten erkend worden.
Thymos.
De strijd om erkenning/eigenwaarde/trots is wrs een belangrijk streven in de mens.

Dus kortom dat laatste ben ik mee eens, echter de werkelijkheid ligt anders, we leven langs elkaar heen, moslims zonderen zich af en bekijken Nederlanders wantrouwend.
I´m back.
pi_148663201
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom moeten die criminelen waar ze het over hadden erkend worden?

Te lachwekkend voor woorden.
pi_148663210
quote:
99s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:40 schreef Yi-Long het volgende:

Gewoon een pientere meid. Niets mis mee.
Ze heeft echt een gigantisch (vierkant) hoofd.
pi_148663225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:44 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Waarom moeten die criminelen waar ze het over hadden erkend worden?

Te lachwekkend voor woorden.
Voordat ze crimineel worden.
Misschien hoort dat erbij gezegd worden.
I´m back.
pi_148663254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voordat ze crimineel worden.
Misschien hoort dat erbij gezegd worden.
Erkend als wat? Hoe zie je dat voor je? Als ze naar school fietsen sta jij op de stoep te klappen voor ze?

Misschien. :')
pi_148663292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Thymos.
De strijd om erkenning/eigenwaarde/trots is wrs een belangrijk streven in de mens.

Dus kortom dat laatste ben ik mee eens, echter de werkelijkheid ligt anders, we leven langs elkaar heen, moslims zonderen zich af en bekijken Nederlanders wantrouwend.
Ik vind ze behoorlijk offensief, in Nederland kan je een opleiding volgen, hier kan je kansen pakken. Hier is je afkomst minder belangrijk dan in de islamitische wereld. Het heeft voor moslims veel voordeel om hier te leven.

Ze komen boos op me over en ze voelen zich gediscrimineerd. Met die verschrikkelijke moordpartijen in Frankrijk in het achterhoofd, vind ik het gewoon ongepast.
pi_148663394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Erkend als wat? Hoe zie je dat voor je? Als ze naar school fietsen sta jij op de stoep te klappen voor ze?

Misschien. :')
Erkenning als mens met eigen waarde.
Je kunt mensen niet altijd als minderwaardig, randdebiel en/of potentieel crimineel behandelen, zonder dat zich dat gaat wreken. Dit hebben we gezien adhv het emancipatie streven van allerlei minderheden in de geschiedenis. Of dit nu gaat om arbeiders, gekleurden, vrouwen of etnische minderheden binnen staatkundige eenheden.
Echter de schoen wrikt zich hier op bepaalde punten natuurlijk.
1. onze samenleving is vrij egalitair.
2. iedere minderheid heeft het recht op zijn eigen vrijheid zolang dit niet schade oplevert voor derden.
3. de islam staat tegenover de manier waarop wij onze samenleving hebben ingericht, inclusief punt 1. en 2., juist vijandig, en juist van die leer zijn zij vervuld.
I´m back.
pi_148663414
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Erkenning als mens met eigen waarde.
Je kunt niet mensen niet altijd als minderwaardig, randdebiel en/of potentieel crimineel behandelen, zonder dat zich dat gaat wreken. Dit hebben we gezien adhv het emancipatie streven van allerlei minderheden in de geschiedenis. Of dit nu gaat om arbeiders, gekleurden, vrouwen of etnische minderheden binnen staatkundige eenheden.
Echter de schoen wrikt zich hier op bepaalde punten natuurlijk.
1. onze samenleving is vrij egalitair.
2. iedere minderheid heeft het recht op zijn eigen vrijheid zolang dit niet schade oplevert voor derden.
3. de islam staat tegenover de manier waarop wij onze samenleving hebben ingericht, inclusief punt 1. en 2., juist vijandig, en juist van die leer zijn zij vervuld.
Heel veel tekst maar geen antwoord. Geef nu eens een praktisch voorbeeld.
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:58:22 #145
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148663431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vind ze behoorlijk offensief, in Nederland kan je een opleiding volgen, hier kan je kansen pakken. Hier is je afkomst minder belangrijk dan in de islamitische wereld. Het heeft voor moslims veel voordeel om hier te leven.

Ze komen boos op me over en ze voelen zich gediscrimineerd. Met die verschrikkelijke moordpartijen in Frankrijk in het achterhoofd, vind ik het gewoon ongepast.
Dus die meiden moeten het maar accepteren dat ze hier aangekeken worden op de misdaden van een stel extremisten, want ze mogen in zo'n mooi westers landje leven van ons...!?

Wat een onzin. Ze zijn hier geboren, ze zijn gewoon Nederlander, zoals jij en ik, ze doen hun eigen ding, zo goed mogelijk, en deze meiden en jongen op de bank hebben dat blijkbaar prima gedaan, en dan vind ik het dus absoluut NIET ok dat ze dan maar op straat en in de media weggezet worden als van alles en nog wat...

Dat zouden ze absoluut niet hoeven te pikken, en terecht als ze daar pissig over zijn, en een weerwoord daarop laten klinken.
pi_148663466
quote:
99s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:58 schreef Yi-Long het volgende:

Wat een onzin. Ze zijn hier geboren, ze zijn gewoon Nederlander, zoals jij en ik, ze doen hun eigen ding, zo goed mogelijk, en deze meiden en jongen op de bank hebben dat blijkbaar prima gedaan, en dan vind ik het dus absoluut NIET ok dat ze dan maar op straat en in de media weggezet worden als van alles en nog wat...
Dat voelen zij (en jij kennelijk ook) zo. Net zoals ze zich bij elke scheet beledigd voelen.
pi_148663476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Heel veel tekst maar geen antwoord. Geef nu eens een praktisch voorbeeld.
Wat ik bedoel is dat ze erkenning zoeken, zoals ieder mens, ze komen dan meteen aan met hun religie en die bevat onderdelen die haaks staan op wat men hier in het westen als waarden hanteert.
I´m back.
pi_148663484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 01:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat ze erkenning zoeken, zoals ieder mens, ze komen dan meteen aan met hun religie en die bevat onderdelen die haaks staan op wat men hier in het westen als waarden hanteert.
Nog steeds geen antwoord op de hele simpele vraag.

Je lult dus maar wat.
pi_148663500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 01:01 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nog steeds geen antwoord op de hele simpele vraag.

Je lult dus maar wat.
Ik lul niet zo maar wat, je begrijpt het alleen niet.
I´m back.
pi_148663525
quote:
99s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus die meiden moeten het maar accepteren dat ze hier aangekeken worden op de misdaden van een stel extremisten, want ze mogen in zo'n mooi westers landje leven van ons...!?

Dat zouden ze absoluut niet hoeven te pikken, en terecht als ze daar pissig over zijn, en een weerwoord daarop laten klinken.
Zijn gewoon Nederlander. Het Nederlanderschap is niet alleen een recht. Wat men denkt. Er zijn ook plichten, in mijn ogen is het een mindset. Een voorbeeld, je mag satire maken. Het niet beledigd worden is geen recht. Ik heb deze mensen alleen gehoord over hun slachtofferschap. Helemaal niet over die doodgeschoten mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')