SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 14-01-2015 11:20:17 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wauw, dat is echt heel vet!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Nou hier dan een foto, met de selfiecam van m'n iPhone. Kutkwaliteit dus. De andere cam is kapot
[ afbeelding ]
Hier met lage velgen;
[ afbeelding ]
Ja, en de zadelpen is langMaar dat zijn m'n benen ook
Ja precies dat dacht ik ook. Als ik zoiets nu al ga boeken dan moet ik precies dan daar zijn. Stel het is ergens anders leuk en je wil daar dan langer blijven dan kan dat al niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou ook niet teveel van te voren plannen. Gewoon daar lekker rondreizen en beetje met andere mensen meegaan.
Yup. Maar wel van te voren boeken, anders moet je een week in airlie zitten en daar is echt geen reet te doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik ook. Als ik zoiets nu al ga boeken dan moet ik precies dan daar zijn. Stel het is ergens anders leuk en je wil daar dan langer blijven dan kan dat al niet meer.
Scheelt flappen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van tevoren al je hotels al boeken![]()
![]()
Dat is toch geen vakantie mensen.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan vantevoren toch niet afdingen?
Nee zak hooi, een zeilexcursie die redelijk populair is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
In het zeer zeldzame geval dat er maar 1 hotel is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef Leonos het volgende:
Op locatie heb je geen keus meer, want je moet toch ergens pitten.
Ligt aan het soort vakantie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
HAd het niet tegen jou specifiekquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee zak hooi, een zeilexcursie die redelijk populair is.
Dacht dat ik dat vanmorgen al had gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HAd het niet tegen jou specifiek
En doe OP eens terug
Ik heb nog geen enkele hostel geboekt, Ik wil alleen voor de 2 nachten dat ik in Hong Kong ben een hostel boeken en de eerste nacht in Sydney, daarna zie ik wel waar ik terecht kom.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
nice hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Nou hier dan een foto, met de selfiecam van m'n iPhone. Kutkwaliteit dus. De andere cam is kapot
[ afbeelding ]
Hier met lage velgen;
[ afbeelding ]
Ja, en de zadelpen is langMaar dat zijn m'n benen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik het iig niet gedaan. 1 dagje op een beachcruiser gereden. Er zijn wel zat mooie plekken om te fietsen denk ik!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele hostel geboekt, Ik wil alleen voor de 2 nachten dat ik in Hong Kong ben een hostel boeken en de eerste nacht in Sydney, daarna zie ik wel waar ik terecht kom.
@Kanovinie, om het toch nog een beetje over fietsen te hebben hier. Raad je het aan om op een bepaalde plek een dag een mountainbike o.i.d. te huren? Of is het daar niet zo leuk fietsen?
Limburg. Of ardennen. Of Teckelenburg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Ik ga in april met een paar maten een weekend fietsen.
Nu is de vraag wat een mooie locatie met verblijf is op ongeveer 3/4 uur rijden vanaf omgeving Leiden.
Beetje bergen enzo, julliue goede ervaringen?
Wordt nog lachen met ons hoofd-vakantiedoel van dit jaar. We willen in oktober/november naar Nepal, een grote trekking maken (6 weken weg) , rondom een van de grote 8000-meter massieven ofzo. Dat kan maar zo 20-25 dagen lopen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef Leonos het volgende:
Op locatie heb je geen keus meer, want je moet toch ergens pitten.
Ardennen, maar de Ardennen zijn grootquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Limburg. Of ardennen. Of Teckelenburg.
Gewoon harden the fuck up en doorgaan. Reservering=reservering!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wordt nog lachen met ons hoofd-vakantiedoel van dit jaar. We willen in oktober/november naar Nepal, een grote trekking maken (6 weken weg) , rondom een van de grote 8000-meter massieven ofzo. Dat kan maar zo 20-25 dagen lopen zijn.
Je hebt wel overal teahouses en hutjes langs die route, maar daar kan je niks aan reserveren. Stel je voor dat je een dag slecht weer hebt, of ergens wilt blijven omdat het er te mooi is, of dat je hoogteziekte krijgt en juist een dag omlaag ipv omhoog moet.
Mag ik ook een zakquote:Wat zal ik knallen in december tijdens de crossen, met het uithoudingsvermogen van een Sherpa. Al die rode bloedlichaampjes!![]()
Ik denk dat ik aan het eind van de vakantie ook maar ff een zak superdik bloed laat aftappen bij een kliniekje in Kathmandu, en die mogen ze dan in februari naar Nederland sturen. Goeie start van het seizoen.
Ik ben bij Stavelot op een camping geweest, Eau Rouge heette die. Daar zit je mooi vlakbij veel klimmen van Luik Bastenaken Luik zoals de Wanne, Stockeu, La Haute Levee en ook de La Redoute ligt op prima afstand. En Baraque Michelle is ook erg mooi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ardennen, maar de Ardennen zijn groot
Spa?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Nu is de vraag wat een mooie locatie met verblijf is op ongeveer 3/4 uur rijden vanaf omgeving Leiden.
Waarom? Ik doe het zelf niet, maar er staan echt wel mooie plekjes in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:53 schreef kaasplankje het volgende:
reizen is cool maar met lonely planet is reizen per definitie zeer uncool.
Omdat de lonely planet helemaal hyper is over die ene eettent in Sydney. Daar gaan dan dus ook meteen alle backpackers heenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:57 schreef very het volgende:
[..]
Waarom? Ik doe het zelf niet, maar er staan echt wel mooie plekjes in.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:26 schreef very het volgende:
[..]
nice hoorJa jonge, die kuttelefoon van mij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vanmiddag op m'n werk wel ff een goed plaatje schieten!
Luxemburg!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Ja, maar je kan ook filterend lezen natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat de lonely planet helemaal hyper is over die ene eettent in Sydney. Daar gaan dan dus ook meteen alle backpackers heenSowieso is het op zo'n typische hippe backpackmanier geschreven. En 3 km wandelen door een stad kan je maar beter met de metro doen volgens hun omdat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver is
Je telefoon doet geen foto's roteren?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja jonge, die kuttelefoon van mij doet het niet
Zal vanmiddag op m'n werk wel ff een goed plaatje schieten!
True, ik had 'm ook voor Australië maar gebruikte hem daar idd voor. Beetje lezen wat er te doen is en daarna verder zoeken als je er bent.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:09 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook filterend lezen natuurlijk
Eettentjes etc..fuck die. Die moet je zelf zoeken. En ook moet je gewoon lopen, want omgeving.
Maar de to-go-to spots zijn wel ok, toch?
Ik heb dat boek nooit doorgekeken, maar mijn broertje heeft hem wel. Maar hij is geen backpacker en wel avonturistisch ingesteld en hij is volgens mij wel tevree met dat boek.
Die foto had ik met die van m'n chick gemaakt, blijkbaar doet dat kutding dat niet...quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:10 schreef very het volgende:
[..]
Je telefoon doet geen foto's roteren?
Je weet dat je op Imgur zelf ook je foto kunt draaien?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die foto had ik met die van m'n chick gemaakt, blijkbaar doet dat kutding dat niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Eau rouge is ook een hele leuke camping! Wordt gerund door een Nederlands stel, wij komen er al jaren in de winter met een groep buitensporters. Lekker relaxed, je mag er ook vuur stoken in grote tonnen enzo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben bij Stavelot op een camping geweest, Eau Rouge heette die.
De provincie Luxemburg in België. Ruimte, mooie lange klimmen en rustige wegen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Doen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:28 schreef Gripper het volgende:
Camping Eau rouge zou een prima plek zijn om eens een lang fok-weekend fietsen te organiseren. Multi disciplinair, je kan daar zowel racen als MTB-en tenslotte.
Eifelquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand wel eens fiets bij wiggle besteld?
Dan pak je toch een huisje?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je gaat in april toch niet op een camping staan manals je pech hebt vriezen je kloten eraf.
Mwa, is aan de onderkant van Belgie, is ver rijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De provincie Luxemburg in België. Ruimte, mooie lange klimmen en rustige wegen.
Luxemburg zelf is een postzegel natuurlijk.
Ze gaan met 4 kerels.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:40 schreef muzas het volgende:
Gewoon lekker tegen je meissie aankruipen
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand wel eens fiets bij wiggle besteld?
Wij pakken ook een huisjequote:
Dat weet jij heel niet. 4 uur en je bent in Frankrijk man.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, is aan de onderkant van Belgie, is ver rijden.
Ga naar gent. Lekker over de kasseien dokkeren en de beroemde muurtjes pakken. En kan je ook nog een keer goed gaan stappen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, is aan de onderkant van Belgie, is ver rijden.
Lekker naar limburg, Zo'n AGR-routetje rijden... Staan het hele jaar uitgepijld.quote:
Pedaalsleutel ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat daar een pedaalsleutel bij?
Vooral in tipi's heb ik gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Wordt ook geaccepteerd tegenwoordig.
Snap er geen reet van. Mijn pedalen zitten gewoon vastquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem aan dat de pedalen niet voorgemonteerd waren?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:19 schreef very het volgende:
[..]
Je weet dat je op Imgur zelf ook je foto kunt draaien?Senks! Kan op m'n mobiel niet denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal zit ik op mobiel![]()
Maandag viel wel mee toch? Gister waren m'n sokken 's middags nog natquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
Lief dagboek,
Maandag: vandaag was het tyfusweer
Dinsdag: vandaag was het tyfusweer
Woensdag: vandaag was het tyfusweer
etc.
What happens in the tipi stays in the tipi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Vooral in tipi's heb ik gehoord.
Op je mobiel kan je ook foto's draaienquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Senks! Kan op m'n mobiel niet denk ik..
Meestal zit ik op mobiel
Nee beetje rustig nu 1e weken van januari maar valt nog mee. Tis wel drukker omdat alles langer duurt. Stuur er 1 met ZW6 naar Vlaardingen en em is een half uur langer onderweg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het eigenlijk drukker voor jullie met slecht weer Kaas?
Okok, ik ben een noob!quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef very het volgende:
[..]
Op je mobiel kan je ook foto's draaien![]()
Op de meeste mobielen althans
Verwarrend hoor, heb je nu een fetish voor sneeuwstormen, tijgervellen, wolven of kachels? Maar ik moet toegeven, ik krijg opeens zin om tipi's te gaan aanschaffen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
What happens in the tipi stays in the tipi.![]()
t is trouwens geen oven knut maar een kachel. Heerlijk om (met een vrouw natuurlijk) op een tijgervel te liggen seksen terwijl buiten de sneeuwstorm en de wolven om je tent huilen
google eens op de CCR aan de voet van de redoute, prima lokatie voor een weekendje en prima betaalbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Nah, ben niet zo op de groepsdingen en met vreemde mensen pratenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:10 schreef the_critic het volgende:
[..]
google eens op de CCR aan de voet van de redoute, prima lokatie voor een weekendje en prima betaalbaar.
niemand behalve ikzelf, die aan mijn fiets mag sleutelen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:32 schreef very het volgende:
Besteld
[ afbeelding ]
Straks repareer ik jullie allemaal de fiets
Als zij net zo'n kluns is als mijne dan snap ik dat welquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was laatst bij een cliënt die zei dat haar man ook een racefiets had en dat zij 'm niet mocht aanraken van hem.
Zo heurt 't toch ook?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was laatst bij een cliënt die zei dat haar man ook een racefiets had en dat zij 'm niet mocht aanraken van hem.
Geen wit zadel? Zou wel sjieker zijn. En de wielen vind ik niet mooi. Frame is wel mooi!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er uit, dit gaat mijn nieuwe fiets worden. Vanavond even het een en ander opmeten.
De bovenkant van het zadel is wit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen wit zadel? Zou wel sjieker zijn. En de wielen vind ik niet mooi. Frame is wel mooi!
Ding kost net 600 e met een tiagra groep, dan heb je de wielen niet voor t uitkiezenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen wit zadel? Zou wel sjieker zijn. En de wielen vind ik niet mooi. Frame is wel mooi!
Als iemand nog een kortingscode voor wiggle heeft houd ik mij aanbevolen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind t echt een sjiek fietsje
Wat is er mis met die wielenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Te veel spaken. Maar voor 600 piek heb je weinig keus.quote:
Misschien wel een idee om de fiets en accessoires los te bestellen:quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als iemand nog een kortingscode voor wiggle heeft houd ik mij aanbevolen.
Platina vanaf 500 pondquote:Platina klanten ontvangen een exclusieve 12% korting op de catalogusprijs van alle producten* die niet al meer dan 5% zijn afgeprijsd, inclusief fietsen en frames. Afgeprijsde producten, waardebonnen en lidmaatschappen vallen buiten het persoonlijke kortingsprogramma.
Wel Mavic velgen ook. Rij je iig niet gelijk de tering in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Te veel spaken. Maar voor 600 piek heb je weinig keus.
Oh wow ik wist niet dat men zo kieskeurig is wat dat betreft.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Te veel spaken. Maar voor 600 piek heb je weinig keus.
Dat ga ik ook doen. Ik koop op 1 account de fiets en "een vriend" krijgt dan 10% van die waarde als korting op zijn account daar koop ik een helm van. Krijg dan ook een gratis bril. Vervolgens koop ik op het eerste account de rest van de accessoires met korting omdat ik Platina ben.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om de fiets en accessoires los te bestellen:
[..]
Platina vanaf 500 pond
Mag ik die vriend zijn?" Ik heb nog een helm nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. Ik koop op 1 account de fiets en "een vriend" krijgt dan 10% van die waarde als korting op zijn account daar koop ik een helm van. Krijg dan ook een gratis bril. Vervolgens koop ik op het eerste account de rest van de accessoires met korting omdat ik Platina ben.
Die vriend ben ik zelf.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mag ik die vriend zijn?" Ik heb nog een helm nodig.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh wow ik wist niet dat men zo kieskeurig is wat dat betreft.
Rij een keer met die duitse helmquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mag ik die vriend zijn?" Ik heb nog een helm nodig.
Over de grebbeberg ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rij een keer met die duitse helm
Waarom niet, volkssport dit dat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
Mag een nieuwe fiets van 600.- compleet een racefiets genoemd worden jongens?
Vind 'm niet lelijk overigens.
Vind 'm nog niet eens zó slecht. Tiagra, mavic velgjes, best mooie framepje. Lijkt me een prima ding om op te beginnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
Mag een nieuwe fiets van 600.- compleet een racefiets genoemd worden jongens?
Vind 'm niet lelijk overigens.
Reviews op internet zijn ook positief. Als minpunt worden de zware wielen en slechte bandjes genoemd. Maar ja, bandjes leg je na 2k kilometer gewoon mooi setje nieuwe onder en zoals je zegt, hoeveel instapfietsen zijn er waarvan je niet ooit de wielen wil upgraden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Vind 'm nog niet eens zó slecht. Tiagra, mavic velgjes, best mooie framepje. Lijkt me een prima ding om op te beginnen.
'Compromisloze' instappers zijn snel 2x zo duur.
kabels ong. 1x per 2 jaar, hangt af van gebruiksdoel ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:23 schreef muzas het volgende:
Hoe vaak vervangen jullie kabels? Ik zit eens bij onze duitse vrienden een boodschappenlijstje te maken voor komend voorjaar. Cassette, kettingen, bandjes, stuurlintje etc.
En wat heb ik nodig om mn crank (shimano 105) los te krijgen? Hoef niet de lagers enzo er uit te hebben maar gewoon de trappers van mn fiets om ff de boel schoon te maken.
Nou jah, gewoon rondtoeren. Ze zitten er sinds vorig voorjaar op... Ze gaan wel buitenlangs... en hebben een hoop water gezien, maar zien er verder prima uit. Buitenkabels slijten wel daar waar ze elkaar kruisen, maar daar heb ik een stukkie zwarte tape overheen gedaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kabels ong. 1x per 2 jaar, hangt af van gebruiksdoel ook
Cranks gewoon laten zitten bakje peut eronder en met een kwastje afsoppen die boel.
Ok... De lagers in mn balhoofd toch ook? Daar doen ze ook nog ff een likje vet voor ze de boel weer dichtschroeven? Althans, op de bikeradar en GCN videos die ik gezien hebquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:46 schreef kaasplankje het volgende:
Nee die lagers in je bracket zijn industrielagers daar hoef je niks aan te doen.
Ik ben dan ook een beginner. Heb nu een Trek L500, dat is zeker geen racefiets.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Vind 'm nog niet eens zó slecht. Tiagra, mavic velgjes, best mooie framepje. Lijkt me een prima ding om op te beginnen.
'Compromisloze' instappers zijn snel 2x zo duur.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een beginner. Heb nu een Trek L500, dat is zeker geen racefiets.
Ja toch.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima voor in de stad en voor afstanden tot 50-60 km.
balhoofd is meestal cartridge systeem , lik vet is niet onverstandig als extra beschermlaagje aan de buitenkant van het lager, tegen vocht en vuilquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ok... De lagers in mn balhoofd toch ook? Daar doen ze ook nog ff een likje vet voor ze de boel weer dichtschroeven? Althans, op de bikeradar en GCN videos die ik gezien heb
bij shimano is het zo simpel dat ik het wel een keer zou doen , ook om te kijken of er geen vuil en vocht in de bracketpot staat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou die cranks lekker laten zitten tot het lager kapot is. Bracketlagers kosten amper een 10.- ofzo.
binnenkabel heb ik altijd wel een paar reserve liggen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:23 schreef muzas het volgende:
Hoe vaak vervangen jullie kabels? Ik zit eens bij onze duitse vrienden een boodschappenlijstje te maken voor komend voorjaar. Cassette, kettingen, bandjes, stuurlintje etc.
Welke afstand van Limburgs Mooiste?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:57 schreef very het volgende:
Al drie tochten vastgelegd voor dit jaar:
Limburgs mooiste, Rad Am Ring en Den Haag - Texel
Iemand nog tips voor andere mooie routes?
De blauwe lus:quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke afstand van Limburgs Mooiste?
Nee, als je de 82,9 niet haalt maakt het allemaal geen flikker meer uit wat je, eet, dan mag je gewoon mee BBQ-en natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:11 schreef Oksel het volgende:
Maarehm, een dikke BBQ + sleepover als ik de 82,9kg niet haal dus? En dan moet ik water + groenten eten ofzo..?
Moet te doen zijn toch zonder al te veel moeite? Hoeveel weeg je nu dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:11 schreef Oksel het volgende:
Net nog 2,5 uur gefietst. Startte als duur, maar door de regen werd al snel stoempen om zo snel mogelijk thuis te zijn.
Verder huis gehuurd aan Lago Maggiore voor mei, fiets mee. Daarnaast ga ik de Sportlul Giro Dolomiti doen, wellicht - hopelijk - misschien toch de Giro Sardegna in april.
Maarehm, een dikke BBQ + sleepover als ik de 82,9kg niet haal dus? En dan moet ik water + groenten eten ofzo..?
Ik ben ook bezig met afvallen, maar die kapsalon afgelopen zondag ging er toch prima in hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, als je de 82,9 niet haalt maakt het allemaal geen flikker meer uit wat je, eet, dan mag je gewoon mee BBQ-en natuurlijk.
Als je wel onder de 82,9 komt, zou het zonde zijn als je door die BBQ 5 kilo aankomt, dus dan is het juist zaak om die gezonde levensstijl vast te houden en alleen maar op de smoker gearomatiseerde komkommer en bleekselderij te eten met een munt-yoghurt dipje (0% vet yoghurt natuurlijk)
samengevat: het zou dus een stuk gezelliger zijn als je je afval-doel niet haalt. Al die panische dieet-types altijd. Daar kan ik ook echt geen lekker BBQ-recept voor bedenken hoor.
Mensen boven de 100kg die kapsalon eten moeten ze opsluitenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:17 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met afvallen, maar die kapsalon afgelopen zondag ging er toch prima in hoor
Nergens voor nodig. Ook met sporadisch vet vreten kan je gewoon afvallen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Mensen boven de 100kg die kapsalon eten moeten ze opsluiten
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:17 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met afvallen, maar die kapsalon afgelopen zondag ging er toch prima in hoor.
En die zooi tripels ook trouwens
ectoquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:39 schreef Andyy het volgende:
Is het weer tijd dat iedereen patst met zijn vet?
64 kg en 184 hier, klein beetje buikvet
KOM gehaald of was het verspillde moeite?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:52 schreef Patroon het volgende:
66kg hier.
Ik moest vandaag een FTP test doen. Eerst warm rijden en dan 5min all out, 10min rust en daarna 20min all out (zo hard mogelijk, maar wel dusdanig dat het 20min vol te houden is). Beste doe je dit tegen de wind op een rechte weg van ongeveer 13km, zonder stoplichten en veel verkeer. Gelukkig hebben we die boven in Fryslân
Man wat ga je dan stuk. Hartslag constant op 190. FTP (vermogen op omslagpunt) ligt lager dan eind augustus, maar das logisch, omdat ik toen net uit het seizoen kwam en ik nu net 4 weken stil heb gestaan. Daarbij komt dat ik nu 2kg lichter ben, dus qua watt/kg scheelt het niet zoveel.
Ik weet nu wat het is om zoals Tommeke een tijdrit te rijden en in 20min helemaal stuk te gaan
Gelukkig zijn hier nog wegen zonder segmentquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
KOM gehaald of was het verspillde moeite?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:39 schreef Andyy het volgende:
Is het weer tijd dat iedereen patst met zijn vet?
64 kg en 184 hier, klein beetje buikvet
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil ook dikker worden dan hoef ik minder lang op jullie te wachten.
En zodra er 1 lichter is, is het een ectoquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil ook dikker worden dan hoef ik minder lang op jullie te wachten.
Al gevonden. Op gpsies kan je converterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WV Eemland?quote:
Gvd!quote:
ik zit momenteel ook op de 89.7 Wil ook weer flink omlaag.. ergens in die 82/83 (onder de 80 zou heeeel mooi zijn.. maar das toch wel al sinds mijn 20e ofzo niet meer geweeest..quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:35 schreef Oksel het volgende:
89,9
Waarbij ik overigens volgens metingen maar 1kg meer vetmassa heb t.o.v. toen ik 86 woog. Spier en water zou de rest moeten zijn. Maargoed, < 83 is het streven.
En ik wil best een epische BBQ met fietsen organiseren, maar dan moet 't wel een mooie groep zijn. Nadeel is dat ik in 't oosten woon. Snap dat kaas enzo dat wat te ver rijden vinden.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik zit momenteel ook op de 89.7 Wil ook weer flink omlaag.. ergens in die 82/83 (onder de 80 zou heeeel mooi zijn.. maar das toch wel al sinds mijn 20e ofzo niet meer geweeest..misschien niet helemaal reeel meer dus..) Maarja.. eraf krijgen is moeilijk, maar niet het grotste proobleem. Grootste probleem, (en niet alleen bij mij, maar ook bij jou okkie) is het eraf blijven... zomer weeer op gewicht, feestdagen gehad en je begint weer opnieuw
Gewoon hard schreeuwen als je ziet dat het fout gaat en een flinke rochel op de voorste!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Levitas het volgende:
Heb ik een fatsoenlijk licht setje op m`n fiets, word ik nog steeds bijna van m`n fiets geworpen door hardlopers...
Fietspad van ruim 5 meter breed, een hele groep lopers komt over de hele breedte me tegemoet. Ik schijn recht in hun ogen, roep voor me uit, en alsnog moeten ze één voor één opzij springen
Zo`n mooie nieuwe fiets motiveert wel echt enorm joh! Zaterdag eens mee met een fietsclubje. Zo benieuwd hoe dat gaat zijnMaar even de ongeschreven regels erop na slaan voordat ik mee ga..
Dan maak je diequote:Op woensdag 14 januari 2015 19:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier nog wegen zonder segment
lol vies dun bedoel jequote:
Nah, ik ben ook hardloper geweest en dan onderschat je vrij gemakkelijk de snelheid van fietsers. Dat geeft ze nog steeds niet echt recht om een volledig fietspad (tweerichting!) in beslag te nemen, in tegendeel juist, maar lomp schreeuwen en rochelen.. Dan wordt het weer "die kut wielrenner die me bijna van omver reed, me daarna uitschold én rochelde"quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon hard schreeuwen als je ziet dat het fout gaat en een flinke rochel op de voorste!
Zijn er clubjes die rijden nu dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Levitas het volgende:
Heb ik een fatsoenlijk licht setje op m`n fiets, word ik nog steeds bijna van m`n fiets geworpen door hardlopers...
Fietspad van ruim 5 meter breed, een hele groep lopers komt over de hele breedte me tegemoet. Ik schijn recht in hun ogen, roep voor me uit, en alsnog moeten ze één voor één opzij springen
Zo`n mooie nieuwe fiets motiveert wel echt enorm joh! Zaterdag eens mee met een fietsclubje. Zo benieuwd hoe dat gaat zijnMaar even de ongeschreven regels erop na slaan voordat ik mee ga..
Die hardlopers ook asociaal tot en met denken dat de hele weg van hen alleen is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nah, ik ben ook hardloper geweest en dan onderschat je vrij gemakkelijk de snelheid van fietsers. Dat geeft ze nog steeds niet echt recht om een volledig fietspad (tweerichting!) in beslag te nemen, in tegendeel juist, maar lomp schreeuwen en rochelen.. Dan wordt het weer "die kut wielrenner die me bijna van omver reed, me daarna uitschold én rochelde"
In een blinde bocht op de weg lopen tegen het verkeer inquote:Op donderdag 15 januari 2015 06:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die hardlopers ook asociaal tot en met denken dat de hele weg van hen alleen is.
Eerst rochelen, dan scheldenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nah, ik ben ook hardloper geweest en dan onderschat je vrij gemakkelijk de snelheid van fietsers. Dat geeft ze nog steeds niet echt recht om een volledig fietspad (tweerichting!) in beslag te nemen, in tegendeel juist, maar lomp schreeuwen en rochelen.. Dan wordt het weer "die kut wielrenner die me bijna van omver reed, me daarna uitschold én rochelde"
Hier wel... Volgens mij geen officiële verenigingen die ik voorbij zie komen, maar groepjes gezellige fietsers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zijn er clubjes die rijden nu dan?
Kom eens met een goed verhaal danquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Patroon het volgende:
Kletsgroep, net als hier. Een vrouw zou zich schamen zoals jullie de hele dag, als oude vrouwen, over niks kunnen lullen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef muzas het volgende:
Zo, even een dagboekverhaaltje.
vorige week donderdag richting belgië vertrokken, ik had me immers ingeschreven voor die la chouffe classic. Enigszins wat zenuwen, want de routes waren aangepast. Had met voor de middenafstand ingeschreven (106k met 17xx hm) maar die was onlangs aangepast naar 119k met 22xx hm. In mijn achterhoofd spookte die AGR lus 2 in dat hondeweer van enkele weken ervoor.
In de stromende regen net buiten houffalize ons tentje opgezet. Vrijdag eert even een klein rondje de omgeving verkennen en de wegen leren kennen. ( http://app.strava.com/activities/148356735 ) Daarna met Tamar de omgeving gaan bekijken. Uiteraard naar wat lokale trekpleisters gegaan.
[ afbeelding ]
Ook door houffalize gelopen en even wezen kijken naar de slotklim van de volgende dag.
[ afbeelding ]
Heel even omhoog gelopen, en zelfs daarvan steeg mijn hartslag. Zo steil... Of toch de zenuwen? 'S avonds een goed bord pasta op de camping met een gerustellende dosis lupulus blonde. Bij het kampvuur bleek dat die dosis helaas niet afdoende was. Begon toch wel te kriebelen. Welke afstand moet ik nou doen? De gulpenerberg kwam ik al amper op... Laat staan die Haussire en die cote Saint Roche van morgen.
In de lijn der verwachting heb ik dus de hele nacht liggen piekeren. Angst voor het onbekende? Of angst voor mijn staat van doen. Enige waar ik aan kon denken waren die twee klimmen en het enige referentiekader wat ik had; de pijn en moeite op de gulpenerberg 3 weken terug.
'sochtends schrok ik toch wakker van de wekker. Toch even geslapen. In de kille ardennenochtend hijs ik me in mn fietskloffie en het zweet brak me al uit. Een blik op mijn telefoon haalde me uit mijn gedachtegang want ik had een bericht. Gripper stuurde dat ie neergestreken was op de camping waar wij ook zaten. Samen naar de start gereden en onze stuurbordjes opgehaald. Daar ging ik (we) dan... Nog steeds onzeker over hoe het zal gaan... Maar het was zo ver, de la chouffe classic. Nu moet je 'm doen.
Eerste deel samen met Gripper opgereden. Groepjes waren net te traag om in te blijven hangen, benen waren nog wat koud maar ik hield me flink en deed fris. Had gripper al gemeld dat het voor ons beide beter was als we bij de eerste heuvel afscheid zouden nemen. Zijn niveau is iets waar ik nog lang naar toe moet werken, Het zou voor hem niet leuk zijn te moeten wachten/inhouden en ik zou me, zoals bij elke meet waar ik ben geweest, compleet opblazen. Kreeg nog een bemoedigende schouderklop en daar vertrok Gripper. Nu was het ik, mezelf en mij.
In principe ging het me nog redelijk goed af. Begrijp me goed, ik vlamde niet de heuvels op en liet menigeen het verse leer van mijn nieuwe zadeltas ruiken, maar ik kabbelde rustig omhoog en haalde zowaar nog wat (dikke slome ongetrainde) renners in. Eigenlijk was het enige probleem het afdalen. Mijn god wat vind ik dat eng... Zodra de snelheid boven de 40kmh komt houd ik mn stuurbocht vast alsof mijn leven er van af hangt. Mijn nog ietwat dikkige armen flabberen door het slechte wegdek. Iedere bocht een waar dillema. Ik durf niet zo hard, maar ik durf ook niet te remmen. Één voor één werk ik de door mij gememoriseerde klimmetjes af. Die Haussire... die komt zo toch? Eerst een tussenstop... Daar kwam het eerste stukje zelfvertrouwen. Gaat best goed, ging best lekker, voel me wel fris. Geen kilometer na de stop begon de eerste van de twee door mij zo gevreesde klimmen. De Haussire, Aan de voet meteen op een licht verzet gemikt en staan. Dat voelt fijn en vertrouwd. Doe ik immers op het kopje ook. Maar ja, deze duurt wat langer. Na een slinger draai je het bos in en het werd er niet minder op. Ik hoor mijn ademhaling van mn bovenbuis af galmen en bedenk me dat ik niet langer kan staan. Net een klein stukje afdaling/vals plat... En toen ramde ie er ineens in. volgens mn garmin zo rond de 12% en het-hield-niet-op. Staan dus weer... Maar dat trok ik niet. Weet je nog hoe je slokdarm voelde toen je als klein puberjongetje een slok sterke whisky probeerde? Exact dát gevoel schoot vol in mn bovenbenen als ik ging zitten. Als een paardruiter in galop wisselde ik het staan en zitten af. "Ge zijt er hoor!" Hoorde ik een vriendelijke vlaamse stem zeggen terwijl ik nog in trance mn stuurpen van ongezond dichtbij aan het benuffelen was. Ah! Ik kan in ieder geval zeggen dat ik die Haussire niet heb gelopen!
Op een goed moment rijd ik op de splitsing af. Kak, ik moet nu kiezen. Windje in mn snufferd en ik had het best koud en was moe. Slecht geslapen, die kutroche moet nog, mn onzekerheid won. Stak mn vingers uit naar rechts en nam de korte route. Inmiddels kreeg ik het zo koud dat ik mn regenvestje maar aantrok.
Uiteindelijk daalde ik af Houffalize in en een warm draaierig gevoel kroop mn maag in. "Ja kut nu komt ie" mompel ik tegen mn stuurpen. De aanloop er naar toe was eigenlijk genoeg om mn zenuwachtige lijf al te slopen. Terwijl ik die 4% overwin zie ik ineens Tamar op het bankje bij die tank zitten. "KOM OP RICKIE!" roept ze. Ik draai naar rechts, ga staan en maak me kwaad. "Kom maar op tiefusding" dacht ik.
[ afbeelding ]
Die klim is een waas in mn herinnering. Het enige wat me echt bijstaat was dat ik niet dúrfde te stoppen om te gaan lopen. Want ja, dan wil alles naar achteren en dan val ik. Mijn god wat was ik aan het hijgen. Haalde nog wat lopers in wat me wel goed deed. In de afdaling wist ik dat het gebeurd was. Daar had trots nog de bovenhand.
http://app.strava.com/activities/148353662
Bij de finish mn flesje bier opgehaald en gauw richting de camping, richting Tamar.
Later op de middag stuurde gripper een bericht dat ie op het terras zat, en of ik dorst had. Inmiddels weer fris en fruitig schoof ik aan. Pfoe, die kerel had de lange afstand gedaan en zat er goed bij. Benijdbaar. Het bier smaakte me goed en de plannen om er een BBQ aan vast te plakken waren gauw gesmeed.
[ afbeelding ]
Bij het kampvuur die avond met Tamar begon er toch een stuk spijt in n lijf te kruipen. Ik was té snel weer fris, voelde me nog té goed. Had ik dan misschien tóch die middenafstand moeten doen?
Ja. Achteraf zeg ik keihard ja. En ik had 'm gered. Angst, onzekerheid, en toch ook wat lafheid staan me in de weg. Belangrijk leermoment. Durf tegen de lamp te lopen Muzas! En diezelfde zenuwen, nee zelfs angst die me in de weg stond/staat moet nu gevormd gaan worden naar vertrouwen. Goede ervaring, erg leerzaam.
Enfin. De ardennen gauw voor gezien gehouden en met Tamar naar Frankrijk vertrokken om wat zon te zoeken. Daar nog wat rondjes gefietst en mn eerdere ervaring zorgde ervoor dat ik voor geen enkel heuveltje echt bang was.
http://app.strava.com/activities/148353614
Goede vakantie geweest, en zeker qua fietsen erg leerzaam.
Mijn god wat een relaas. En geloof me, ook over de rondjes in frankrijk kan ik nog net zulke epistels neerpennen. Maar dat laat ik voor wat het is. Een ervaring die ik bij me zal dragen. Niet alleen op het vlak van de fysieke prestatie maar eigenlijk nog zoveel meer op het gebied van de mentale drempel die ik me toch iedere keer weer opleg... Wat nu toch wel erg duidelijk was.
Stof tot nadenken.
[ afbeelding ]
Smaakte naar meer. Op naar een nieuw doel.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:19 schreef Steven184 het volgende:
Ik was op zoek naar wat informatie over La Chouffe Classic, om te kijken of ik die ergens in mijn agenda kon wurmen, kom ik opeens weer dit pareltje tegen. Geweldig om nog een keer terug te lezen en ook de ontwikkeling te zien.
[..]
Fiets jij eigenlijk nog wel eens?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:15 schreef Patroon het volgende:
Ja goed idee, kunnen jullie daar de hele dag over "eamelje"
#viesdikquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef dop het volgende:
[..]
lol vies dun bedoel je
ik net zo lang maar 93 kilo
kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kaas heeft ons verlaten op strava
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:00 schreef dop het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter
is al een paar weken
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:20 schreef Questular het volgende:
Om iedereen het gevoel te geven dat het erger kan:
103,5 kg allround fit hier
Wat is jouw vp?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:20 schreef Questular het volgende:
Om iedereen het gevoel te geven dat het erger kan:
103,5 kg allround fit hier
Wie is dat? Zou d'r trouwens niet geven. D'r hoofd zit helemaal scheef op d'r nek, dus dan zal alles wel scheef zijn, ze houdt die tieten niet voor niks vast. De ene zal vast wel lager hangen dan. Dunne beentjes en zo'n brugkut waar je tussendoor kan kijken. En puntige knieën 6,5/10, wel een guitig koppie op zich.quote:
Te beginnen bij afvallen?quote:
Voor een man van 2.23 ja!quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:44 schreef Questular het volgende:
105 kg is het nieuwe allround fit...
Het gaat er uiteindelijk alleen maar om hoe de chick eruit ziet die je piemel in d'r mond neemtquote:
Mwoah... https://www.salusi.nl/dikke-mensen-carriere/quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:59 schreef very het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk alleen maar om hoe de chick eruit ziet die je piemel in d'r mond neemt
Mijn droombaan is sowieso toch al onhaalbaar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mwoah... https://www.salusi.nl/dikke-mensen-carriere/
Assumpties zijn dodelijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Fretwork het volgende:
Tevens kom ik makkelijker boven dan hij...
[ afbeelding ]
Durf er wel om te wedden hoor.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:05 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet lang geleden reed ik ook zo rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Ik welquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef very het volgende:
[..]
Durf je ook te wedden dat je sneller boven bent dan ik?
Nee, want ik heb geen idee van je fysieke staat, behalve je gewicht en vermoedelijke aderverkalking. Zit je in de Strava groep?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef very het volgende:
[..]
Hij moet lopen want heeft geen wielen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen idee van je fysieke staat, behalve je gewicht en vermoedelijke aderverkalking. Zit je in de Strava groep?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moet lopen want heeft geen wielen.
http://www.strava.com/activities/240643992quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef very het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt geen bal vanquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
http://www.strava.com/activities/240643992
Dude, zat je op een motor ofso?
Tsss....Je weet dat ik nieuw ben met fietsen, dat ik 103kg weeg en welke fiets ik heb....en nog durf je nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen idee van je fysieke staat, behalve je gewicht en vermoedelijke aderverkalking. Zit je in de Strava groep?
Ik rijd ook altijd met 60 per uur door de stad hoor geen kunst aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
lol...wtf is datquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat ben jij toch?quote:
tramritje?quote:
quote:
Oh w8, dat is toen ik mijn wiel kapot reed en thuis ben gebrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Gelukkig wel anders was ik vanmorgen de vaart in gereden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben toch nog steeds je vriendje knut
Bij nader inzien rijd ik je wel een keer het snot voor de ogenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef very het volgende:
[..]
Tsss....Je weet dat ik nieuw ben met fietsen, dat ik 103kg weeg en welke fiets ik heb....en nog durf je niet
Mietje
met losse handenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef very het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:45 schreef kaasplankje het volgende:
ja man hij rijdt die patatboer gweoon aan snot
doe je best wel wachten op de juiste windquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dop zn tijd op de maasboulevard eens aanvallen. Die is ook wel netjes.
Aan de foto te zien was geel betere keuze geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ze hebben speciaal voor Ten Dam de huisstijl van belkin groen gemaakt
Van dam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de foto te zien was geel betere keuze geweest.
En daar is lotto jumbo.
die van dam heeft achter de schermen alles onder controle
Bauke molleman was die baggerfietsen vooral zat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
ja bauke molleman vond dat geel nix daarom is die naar trek toe.
groot gelijk man hahaha best knap dat je op zon kutfiets nog de tour uitrijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bauke molleman was die baggerfietsen vooral zat.
Scheelde niet veel of hij kwam buiten tijd binnen in de tijdritquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
groot gelijk man hahaha best knap dat je op zon kutfiets nog de tour uitrijd.
Het mooiste van dop vind ik dat die grote man op een fiets rijdt waar tig keer "klein" op staat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
dop is echt zo'n naar taai oud mannetje. DAar denk je van, hehehe die rijd alleen af en toe 30 km en die is veel te groot om snel te zijn maar stiekem kan hij er wat van.
Hahaha, ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Het mooiste van dop vind ik dat die grote man op een fiets rijdt waar tig keer "klein" op staat.
Deze zomer die matige tijd van jou tussen leimuiden en de kaag maar eens scherper zetten. Die heb je nu al enkele malen in mn snoet gewapperd...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dop zn tijd op de maasboulevard eens aanvallen. Die is ook wel netjes.
186 cmquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij nader inzien rijd ik je wel een keer het snot voor de ogen, en dan ben ik nog een matig klimmer. Hoe lang ben je?
Ik kom je wel helpen. Knut zal niet van ons stoere N-H'ers winnen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Deze zomer die matige tijd van jou tussen leimuiden en de kaag maar eens scherper zetten. Die heb je nu al enkele malen in mn snoet gewapperd...
Ik weet alleen dat ik de melding kreeg dat er nog een niet opgeslagen activity bij zat, of ik die alsnog op wou slaan. Gedachteloos op ja gekliktquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom is het dan een aparte activity?
Of met zn 3en in mapei pakjes voor plek 1 2 en 3 op stravaquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom je wel helpen. Knut zal niet van ons stoere N-H'ers winnen!
Lijkt me geweldigquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of met zn 3en in mapei pakjes voor plek 1 2 en 3 op strava
[ afbeelding ]
vlnr Knut, Muzas, Kano
Ik ga denk wel weer dit jaar, en schrijf me gewoon in zodra ze beginnen te mauwen dat de boel bijna vol zit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.klimclassic.nl(...)2015_grote_kaart.JPG
Nieuwe klim in de klimclassic (Pavillonchamps). Hebben zich al mensen ingeschreven of gebeurd dat weer op het laatste moment?
Neuk zijn vriendin en vertel het hem daarna. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga denk wel weer dit jaar, en schrijf me gewoon in zodra ze beginnen te mauwen dat de boel bijna vol zit.
Goeie rit om nog ff de puntjes op de i te krijgen voor de 3 karbonkels en de sportlul. Maar helaas gaat dat fantastische plan van een heel lang weekend fietsen en bier drinken en macaroni ala kano, en in je fietskleding naar de wokschuur in 2015 niet door voor moi
Een of andere kutjebeftlulhannesvriend van me heeft bedacht om die vrijdag na hemelvaart te gaan trouwen, en dan mag ik nog eens daggast en alles zijn ook. Bedankt lul![]()
Om nou ff snel tussendoor weg tegaan en zaterdagochtend weer terug te komen op het fietsweekend wordt 'm ook nie. Ergo: woensdagavond aanreis, klimclassic, en wokken ok. En daarna stap ik in de auto naar huis.
Dus ook geen tipi voor jullie. Nou ja, 1 nachtje dan.
Hij is piloot en laat zich elke vlucht in de COCKpit afzuigen door een stewardess, dus dat zal m weinig schelen denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:31 schreef very het volgende:
[..]
Neuk zijn vriendin en vertel het hem daarna. Probleem opgelost.
Hahaha. Dat weet z'n soon to be wife zeker niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij is piloot en laat zich elke vlucht in de COCKpit afzuigen door een stewardess, dus dat zal m weinig schelen denk ik
Vertel zijn chick wat je mij nu verteld. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij is piloot en laat zich elke vlucht in de COCKpit afzuigen door een stewardess, dus dat zal m weinig schelen denk ik
Ga je 3 tietjes weer doen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga denk wel weer dit jaar, en schrijf me gewoon in zodra ze beginnen te mauwen dat de boel bijna vol zit.
Goeie rit om nog ff de puntjes op de i te krijgen voor de 3 karbonkels en de sportlul. Maar helaas gaat dat fantastische plan van een heel lang weekend fietsen en bier drinken en macaroni ala kano, en in je fietskleding naar de wokschuur in 2015 niet door voor moi
Een of andere kutjebeftlulhannesvriend van me heeft bedacht om die vrijdag na hemelvaart te gaan trouwen, en dan mag ik nog eens daggast en alles zijn ook. Bedankt lul![]()
Om nou ff snel tussendoor weg tegaan en zaterdagochtend weer terug te komen op het fietsweekend wordt 'm ook nie. Ergo: woensdagavond aanreis, klimclassic, en wokken ok. En daarna stap ik in de auto naar huis.
Dus ook geen tipi voor jullie. Nou ja, 1 nachtje dan.
Ik weet gewoon dat je de waarheid spreekt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eenzaam thuis aan 't masturberen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een vunzige taal hier vandaag.
Jij inclusief natuurlijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:51 schreef dop het volgende:
komt volgens mij toch een beetje door die pica van die topless chick in wielerbroek van vogelkooi
eerst allemaal commentaar: brugkut, dunne benen, klutsknieen.
maar ondertussen![]()
en nu weten ze niet waar ze het kwijt moeten stelletje rukkers
Waar masturbeer je dan?quote:
Allround fit worden als je je armen afwisselend gebruiktquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de fiets. Goed voor de balans
Ik juist andersom. Kutweer, langzaam. Komt vanzelf wel weer maar voor nu effe geen goesting.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:05 schreef Oksel het volgende:
Ik heb wel zin in dit jaar. Goed gemotiveerd, bezig met lichter worden, veel krachttraining, fiets redelijk wat, leuke tripjes in 't vooruit schiet. Mooi man.
Morgenochtend schaatsen, ook echt zin in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik juist andersom. Kutweer, langzaam. Komt vanzelf wel weer maar voor nu effe geen goesting.
Niet echt heel erg. Ik moet jullie nog effe uitnodigen voor de ronde van noord holland, dan de klimclassic. En ivo's 200 enzo. Ga met een vriend waarschijnlijk van Trondheim naar Oppdal lopen (of een andere stoere afstand).quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:10 schreef Oksel het volgende:
Heb je geen leuke tripjes gepland dan kano? Of een nieuwe fiets ofzo, zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |