SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 14-01-2015 11:20:17 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wauw, dat is echt heel vet!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Nou hier dan een foto, met de selfiecam van m'n iPhone. Kutkwaliteit dus. De andere cam is kapot
[ afbeelding ]
Hier met lage velgen;
[ afbeelding ]
Ja, en de zadelpen is langMaar dat zijn m'n benen ook
Ja precies dat dacht ik ook. Als ik zoiets nu al ga boeken dan moet ik precies dan daar zijn. Stel het is ergens anders leuk en je wil daar dan langer blijven dan kan dat al niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou ook niet teveel van te voren plannen. Gewoon daar lekker rondreizen en beetje met andere mensen meegaan.
Yup. Maar wel van te voren boeken, anders moet je een week in airlie zitten en daar is echt geen reet te doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik ook. Als ik zoiets nu al ga boeken dan moet ik precies dan daar zijn. Stel het is ergens anders leuk en je wil daar dan langer blijven dan kan dat al niet meer.
Scheelt flappen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van tevoren al je hotels al boeken![]()
![]()
Dat is toch geen vakantie mensen.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan vantevoren toch niet afdingen?
Nee zak hooi, een zeilexcursie die redelijk populair is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
In het zeer zeldzame geval dat er maar 1 hotel is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef Leonos het volgende:
Op locatie heb je geen keus meer, want je moet toch ergens pitten.
Ligt aan het soort vakantie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
HAd het niet tegen jou specifiekquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee zak hooi, een zeilexcursie die redelijk populair is.
Dacht dat ik dat vanmorgen al had gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HAd het niet tegen jou specifiek
En doe OP eens terug
Ik heb nog geen enkele hostel geboekt, Ik wil alleen voor de 2 nachten dat ik in Hong Kong ben een hostel boeken en de eerste nacht in Sydney, daarna zie ik wel waar ik terecht kom.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
nice hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Nou hier dan een foto, met de selfiecam van m'n iPhone. Kutkwaliteit dus. De andere cam is kapot
[ afbeelding ]
Hier met lage velgen;
[ afbeelding ]
Ja, en de zadelpen is langMaar dat zijn m'n benen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik het iig niet gedaan. 1 dagje op een beachcruiser gereden. Er zijn wel zat mooie plekken om te fietsen denk ik!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele hostel geboekt, Ik wil alleen voor de 2 nachten dat ik in Hong Kong ben een hostel boeken en de eerste nacht in Sydney, daarna zie ik wel waar ik terecht kom.
@Kanovinie, om het toch nog een beetje over fietsen te hebben hier. Raad je het aan om op een bepaalde plek een dag een mountainbike o.i.d. te huren? Of is het daar niet zo leuk fietsen?
Limburg. Of ardennen. Of Teckelenburg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Ik ga in april met een paar maten een weekend fietsen.
Nu is de vraag wat een mooie locatie met verblijf is op ongeveer 3/4 uur rijden vanaf omgeving Leiden.
Beetje bergen enzo, julliue goede ervaringen?
Wordt nog lachen met ons hoofd-vakantiedoel van dit jaar. We willen in oktober/november naar Nepal, een grote trekking maken (6 weken weg) , rondom een van de grote 8000-meter massieven ofzo. Dat kan maar zo 20-25 dagen lopen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef Leonos het volgende:
Op locatie heb je geen keus meer, want je moet toch ergens pitten.
Ardennen, maar de Ardennen zijn grootquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Limburg. Of ardennen. Of Teckelenburg.
Gewoon harden the fuck up en doorgaan. Reservering=reservering!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wordt nog lachen met ons hoofd-vakantiedoel van dit jaar. We willen in oktober/november naar Nepal, een grote trekking maken (6 weken weg) , rondom een van de grote 8000-meter massieven ofzo. Dat kan maar zo 20-25 dagen lopen zijn.
Je hebt wel overal teahouses en hutjes langs die route, maar daar kan je niks aan reserveren. Stel je voor dat je een dag slecht weer hebt, of ergens wilt blijven omdat het er te mooi is, of dat je hoogteziekte krijgt en juist een dag omlaag ipv omhoog moet.
Mag ik ook een zakquote:Wat zal ik knallen in december tijdens de crossen, met het uithoudingsvermogen van een Sherpa. Al die rode bloedlichaampjes!![]()
Ik denk dat ik aan het eind van de vakantie ook maar ff een zak superdik bloed laat aftappen bij een kliniekje in Kathmandu, en die mogen ze dan in februari naar Nederland sturen. Goeie start van het seizoen.
Ik ben bij Stavelot op een camping geweest, Eau Rouge heette die. Daar zit je mooi vlakbij veel klimmen van Luik Bastenaken Luik zoals de Wanne, Stockeu, La Haute Levee en ook de La Redoute ligt op prima afstand. En Baraque Michelle is ook erg mooi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ardennen, maar de Ardennen zijn groot
Spa?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Nu is de vraag wat een mooie locatie met verblijf is op ongeveer 3/4 uur rijden vanaf omgeving Leiden.
Waarom? Ik doe het zelf niet, maar er staan echt wel mooie plekjes in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:53 schreef kaasplankje het volgende:
reizen is cool maar met lonely planet is reizen per definitie zeer uncool.
Omdat de lonely planet helemaal hyper is over die ene eettent in Sydney. Daar gaan dan dus ook meteen alle backpackers heenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:57 schreef very het volgende:
[..]
Waarom? Ik doe het zelf niet, maar er staan echt wel mooie plekjes in.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:26 schreef very het volgende:
[..]
nice hoorJa jonge, die kuttelefoon van mij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vanmiddag op m'n werk wel ff een goed plaatje schieten!
Luxemburg!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Ja, maar je kan ook filterend lezen natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat de lonely planet helemaal hyper is over die ene eettent in Sydney. Daar gaan dan dus ook meteen alle backpackers heenSowieso is het op zo'n typische hippe backpackmanier geschreven. En 3 km wandelen door een stad kan je maar beter met de metro doen volgens hun omdat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver is
Je telefoon doet geen foto's roteren?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja jonge, die kuttelefoon van mij doet het niet
Zal vanmiddag op m'n werk wel ff een goed plaatje schieten!
True, ik had 'm ook voor Australië maar gebruikte hem daar idd voor. Beetje lezen wat er te doen is en daarna verder zoeken als je er bent.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:09 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook filterend lezen natuurlijk
Eettentjes etc..fuck die. Die moet je zelf zoeken. En ook moet je gewoon lopen, want omgeving.
Maar de to-go-to spots zijn wel ok, toch?
Ik heb dat boek nooit doorgekeken, maar mijn broertje heeft hem wel. Maar hij is geen backpacker en wel avonturistisch ingesteld en hij is volgens mij wel tevree met dat boek.
Die foto had ik met die van m'n chick gemaakt, blijkbaar doet dat kutding dat niet...quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:10 schreef very het volgende:
[..]
Je telefoon doet geen foto's roteren?
Je weet dat je op Imgur zelf ook je foto kunt draaien?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die foto had ik met die van m'n chick gemaakt, blijkbaar doet dat kutding dat niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Eau rouge is ook een hele leuke camping! Wordt gerund door een Nederlands stel, wij komen er al jaren in de winter met een groep buitensporters. Lekker relaxed, je mag er ook vuur stoken in grote tonnen enzo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben bij Stavelot op een camping geweest, Eau Rouge heette die.
De provincie Luxemburg in België. Ruimte, mooie lange klimmen en rustige wegen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
Doen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:28 schreef Gripper het volgende:
Camping Eau rouge zou een prima plek zijn om eens een lang fok-weekend fietsen te organiseren. Multi disciplinair, je kan daar zowel racen als MTB-en tenslotte.
Eifelquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Leonos het volgende:
Hoooi,
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand wel eens fiets bij wiggle besteld?
Dan pak je toch een huisje?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je gaat in april toch niet op een camping staan manals je pech hebt vriezen je kloten eraf.
Mwa, is aan de onderkant van Belgie, is ver rijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De provincie Luxemburg in België. Ruimte, mooie lange klimmen en rustige wegen.
Luxemburg zelf is een postzegel natuurlijk.
Ze gaan met 4 kerels.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:40 schreef muzas het volgende:
Gewoon lekker tegen je meissie aankruipen
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand wel eens fiets bij wiggle besteld?
Wij pakken ook een huisjequote:
Dat weet jij heel niet. 4 uur en je bent in Frankrijk man.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, is aan de onderkant van Belgie, is ver rijden.
Ga naar gent. Lekker over de kasseien dokkeren en de beroemde muurtjes pakken. En kan je ook nog een keer goed gaan stappen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, is aan de onderkant van Belgie, is ver rijden.
Lekker naar limburg, Zo'n AGR-routetje rijden... Staan het hele jaar uitgepijld.quote:
Pedaalsleutel ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat daar een pedaalsleutel bij?
Vooral in tipi's heb ik gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Wordt ook geaccepteerd tegenwoordig.
Snap er geen reet van. Mijn pedalen zitten gewoon vastquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem aan dat de pedalen niet voorgemonteerd waren?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:19 schreef very het volgende:
[..]
Je weet dat je op Imgur zelf ook je foto kunt draaien?Senks! Kan op m'n mobiel niet denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal zit ik op mobiel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |