SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 14-01-2015 11:20:17 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wauw, dat is echt heel vet!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Nou hier dan een foto, met de selfiecam van m'n iPhone. Kutkwaliteit dus. De andere cam is kapot
[ afbeelding ]
Hier met lage velgen;
[ afbeelding ]
Ja, en de zadelpen is langMaar dat zijn m'n benen ook
Ja precies dat dacht ik ook. Als ik zoiets nu al ga boeken dan moet ik precies dan daar zijn. Stel het is ergens anders leuk en je wil daar dan langer blijven dan kan dat al niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou ook niet teveel van te voren plannen. Gewoon daar lekker rondreizen en beetje met andere mensen meegaan.
Yup. Maar wel van te voren boeken, anders moet je een week in airlie zitten en daar is echt geen reet te doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik ook. Als ik zoiets nu al ga boeken dan moet ik precies dan daar zijn. Stel het is ergens anders leuk en je wil daar dan langer blijven dan kan dat al niet meer.
Scheelt flappen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van tevoren al je hotels al boeken![]()
![]()
Dat is toch geen vakantie mensen.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan vantevoren toch niet afdingen?
Nee zak hooi, een zeilexcursie die redelijk populair is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
In het zeer zeldzame geval dat er maar 1 hotel is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef Leonos het volgende:
Op locatie heb je geen keus meer, want je moet toch ergens pitten.
Ligt aan het soort vakantie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
HAd het niet tegen jou specifiekquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee zak hooi, een zeilexcursie die redelijk populair is.
Dacht dat ik dat vanmorgen al had gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HAd het niet tegen jou specifiek
En doe OP eens terug
Ik heb nog geen enkele hostel geboekt, Ik wil alleen voor de 2 nachten dat ik in Hong Kong ben een hostel boeken en de eerste nacht in Sydney, daarna zie ik wel waar ik terecht kom.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
nice hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Nou hier dan een foto, met de selfiecam van m'n iPhone. Kutkwaliteit dus. De andere cam is kapot
[ afbeelding ]
Hier met lage velgen;
[ afbeelding ]
Ja, en de zadelpen is langMaar dat zijn m'n benen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |