Netflix USA, Canada, etc..quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Deze is gewoon op de NL Netflix?
Als er geen NL ondertitels bij zitten, is het nutteloos voor ons. Mevrouw Vandeberg snapt er anders geen klap van. Ik zal dus nog even moeten wachten tot deze naar NL komt.quote:
Hier hetzelfde probleem..quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Als er geen NL ondertitels bij zitten, is het nutteloos voor ons. Mevrouw Vandeberg snapt er anders geen klap van. Ik zal dus nog even moeten wachten tot deze naar NL komt.
Net Orphan Black gaan kijken. In mijn kijktempo red ik dat nooit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
Waarschijnlijk verdwijnen de meeste BBC series aan het einde van de maand vanaf Netflix.
http://www.hypable.com/netflix-bbc-drops-doctor-who/
Up the barricades!quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef Copycat het volgende:
Whut???!!!???
Dat ze het verdomme laten!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
Waarschijnlijk verdwijnen de meeste BBC series aan het einde van de maand vanaf Netflix.
Gaat lekker zoquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
4 seizoenen staan er al op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een half jaar terug of zo gelezen dat the walking dead naar netflix komt, weet iemand ofv dat klopt?
ben er erg benieuwd naar
In nederland? Niet toch? Of heb ik zo superscheef gekekenquote:
Ik twijfel nu, misschien alleen in andere regio's dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
In nederland? Niet toch? Of heb ik zo superscheef gekeken
Volgens mij niet, zal straks nog eens kijken voor de zekerheid want nu begin ik ook te twijfelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu, misschien alleen in andere regio's dan.
Wel een goede reden om over te stappen naar chromecast ditquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
In Nederland zendt Fox het toch uit? Dan zullen die rechten wel niet bij Netflix liggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu, misschien alleen in andere regio's dan.
Ik heb ergens gelezen vanaf januari in nl, maar weet niet meer waar en kan er verder ook niks meer over vinden dus ben er bang voorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In Nederland zendt Fox het toch uit? Dan zullen die rechten wel niet bij Netflix liggen.
want?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een goede reden om over te stappen naar chromecast dit
Via Plex zeker? Dat werkt voor geen meter bij mijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je met de BBC iPlayer iig nog een gedeelte van de bbc series kijken.
Plex ken ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Plex zeker? Dat werkt voor geen meter bij mij
App waarmee je Uitzending Gemist en RTL XL en andere 'on demand' zenders naar je chromecast kan sturen. Alleen moet je ook wat op je laptop/pc installeren, en die moet ook aan staan als je Plex wilt gebruiken. Ik heb dat refund-gebeuren van Apple getest met Plex, want die had ik een week daarvoor gekocht en kreeg het niet aan de praat, kreeg steeds meldingen dat hij m'n server niet kon vinden en dat RTL XL niet beschikbaar was voor iOS ofzo. Refund van Apple werkt wel goed, Plex niet zo.quote:
Dat is met de bbc iplayer app niet nodig, die heeft al automatisch een verbinding met chromecast. Het enige wat je dus nodig hebt is unblockus of vergelijkbare service en de gratis iplayer app.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
App waarmee je Uitzending Gemist en RTL XL en andere 'on demand' zenders naar je chromecast kan sturen. Alleen moet je ook wat op je laptop/pc installeren, en die moet ook aan staan als je Plex wilt gebruiken. Ik heb dat refund-gebeuren van Apple getest met Plex, want die had ik een week daarvoor gekocht en kreeg het niet aan de praat, kreeg steeds meldingen dat hij m'n server niet kon vinden en dat RTL XL niet beschikbaar was voor iOS ofzo. Refund van Apple werkt wel goed, Plex niet zo.
Tof, dan moet ik even kijken hoe dat werkt vanaf de iPad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is met de bbc iplayer app niet nodig, die heeft al automatisch een verbinding met chromecast. Het enige wat je dus nodig hebt is unblockus of vergelijkbare service en de gratis iplayer app.
Vanaf Android zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:07 schreef JohnB52 het volgende:
Uitzending gemist kan ook zelf casten.
RTL xl voorlopig nog niet.
http://whatsonnetflixnow.(...)-bbc-titles.html?m=1quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
Daar is usenet en bittorrent voor uitgevonden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef Copycat het volgende:
Whut???!!!???
Dat ze het verdomme laten!
Bij Dr Who in Nederland staat niets, geen expiration date.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:17 schreef JohnB52 het volgende:
http://whatsonnetflixnow.(...)-bbc-titles.html?m=1
Lees dit dan ook even door.
Bij series die verdwijnen, staat het er dus ook bij.
Alles wat op itv draait verdwijnt waarschijnlijk niet.
Daar staan echt heel veel dingen tussen die ik nog had willen kijken. Balenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://whatsonnetflixnow.(...)-bbc-titles.html?m=1
Lees dit dan ook even door.
Bij series die verdwijnen, staat het er dus ook bij.
Alles wat op itv draait verdwijnt waarschijnlijk niet.
Bij Luther was dat een paar maanden geleden ook zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef Jovatov het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er bij Sherlock ook een expirationdate stond op de Nederlandse Netflix. Een dag na die datum stond Sherlock er nog steeds op inclusief het nieuwste seizoen.
Kijk jij dan alleen via de USA netflix?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daar staan echt heel veel dingen tussen die ik nog had willen kijken. Balen
Ik zap tussen regio's en kijk zo waar ik op dat moment zin in hebquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk jij dan alleen via de USA netflix?
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Is dit niet wederom paniekvoetbal voor niks?
Derde profiel aanmakenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat tof zou zijn? Een aanbeveling(de top picks) voor twee gebruikers van Netflix. Netflix raadt mij bepaalde films of series aan op basis van wat ik leuk vind en hetzelfde voor mijn vriend. Maar we kijken natuurlijk ook dingen samen. Ik heb een optie 'Who's watching?' nodig waarbij je beiden kan aanklikken
Dat schiet niet op als ik Frozen 5 sterren waard vind en hij 1quote:
Probeer eens samen Tangled te kijken. Overtreft Frozen. Op de liedjes na dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schiet niet op als ik Frozen 5 sterren waard vind en hij 1Daarom een combinatieding.
Tekenfilm huh. Nee, dat wordt em niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Probeer eens samen Tangled te kijken. Overtreft Frozen. Op de liedjes na dan.
En de Pixar toppers? (geen idee of die veel op Netflix staan trouwens) Blijft animatie, maar er zit een geweldig stuk verhaal in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tekenfilm huh. Nee, dat wordt em niet.
Zeker!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Probeer eens samen Tangled te kijken. Overtreft Frozen. Op de liedjes na dan.
Sterren bij elkaar optellen en delen door 2quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schiet niet op als ik Frozen 5 sterren waard vind en hij 1Daarom een combinatieding.
Terecht, wat een slechte film zeg. Zelfs een kind van 3 kan nog betere songteksten schrijven. Slap verhaal.. naja... Ik snap hem wel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |