Geen probleem.quote:
friends ja. HIMYM mehquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ben zelf weer een HIMYM marathon aan het doen en een Friends. Heerlijke series zijn het ook.
Serie net zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fargo de film gekeken als voorproefje op de serie. Maar echt, hoe bizar
En als dat land geen Netflix kent? (is niet het geval, ik vraag het me alleen af)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Je krijgt de bibliotheek te zien van het land waar je bent, bij normaal gebruik (geen locatie-dienst)
Ben er ook weer aan begonnen alhoewel ik ze ook allemaal op videoband heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben ook Friends weer aan het bekijken vanaf het begin. Heerlijke serie voor op de achtergrond.
Dan krijg je een "Sorry, Netflix is not available in your country" meldingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als dat land geen Netflix kent? (is niet het geval, ik vraag het me alleen af)
Ja het blijft heerlijk he. Geen enkele grap kan me nog verrassen want ik ken ze allemaal. Maar toch kan ik het blijven kijken. Ik heb de hele serie op DVD (de Central Perk box), maar Netflix is natuurlijk ontzettend veel handiger. Ideale serie voor dat type binge-watching. "Vooruit dan, nog 1 aflevering".quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben er ook weer aan begonnen alhoewel ik ze ook allemaal op videoband heb.Destijds alles opgenomen, hoezen voor gemaakt, netjes bewaard, af en toe gekeken. Maar dat is alweer zo lang geleden. Toch kan ik nu zo weer soms zinnen afmaken.
Ja, op Canada, heel Scandinavië en Ierland.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
!!!
Hopelijk staat 'ie nog op de Netflix van een ander land.
Ik ook. Ik stream internationale content vanaf mijn telefoon of iPad waarop Unblock geactiveerd is met Airplay naar mijn tv.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kijk het liefst via Apple TV.
Ah, kan dat ook. Dat zal me vast lukken als ik me er in ga verdiepen, maar heb nog wel even geduld, er is nog zoveel te kijken (en zo weinig tijd...).quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Ik stream internationale content vanaf mijn telefoon of iPad waarop Unblock geactiveerd is met Airplay naar mijn tv.
Het is echt heel simpel. Tv op de Apple TV content zetten, serie starten op iPad of iPhone, daarop driehoekje in tv-icoontje aantikken, AppleTV als optie selecteren ... Dat is alles.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, kan dat ook. Dat zal me vast lukken als ik me er in ga verdiepen, maar heb nog wel even geduld, er is nog zoveel te kijken (en zo weinig tijd...).
Ik bleef kijken, want ik wilde gvd wel eens wat antwoorden op de steeds meer wordende vragen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:15 schreef Caland het volgende:
Wordt Lost niet weer zo'n typische serie die je na drie seizoenen niet verder kijkt omdat de makers het te lang laten doorgaan? Eerste eps gekeken en het bevalt me wel.
En viel het mee of tegen naderhand?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bleef kijken, want ik wilde gvd wel eens wat antwoorden op de steeds meer wordende vragen!
ontdek het zelfquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En viel het mee of tegen naderhand?
Komt medio 2015.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:23 schreef PeterPastoor het volgende:
Friends zou toch op de Nederlandse Netflix staan? Waarom kan ik het niet vinden als ik erop zoek?
De antwoorden worden tussen de regels door gegeven en soms keihard in your face.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En viel het mee of tegen naderhand?
Hoe vond je die?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef Copycat het volgende:
Net de eerste afl. van The Paradise gezien. Grappig om de hoofdrolspeelster uit Happy Valley in een volkomen andere rol te zien.
Ja, dat was mijn punt ook. 20 afleveringen per seizoen gemiddeld ofzo en dan ook nog eens 6 seizoenen lang. Dat is wel erg veel. Ik ga het in ieder geval proberen, de eerste 4 afleveringen vond ik erg tof. Ben alleen bang dat het wat langdradig en vervelend gaat worden zoals, imo het beste voorbeeld van een ontzettende kutserie na 1 goed seizoen, prison break.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De antwoorden worden tussen de regels door gegeven en soms keihard in your face.
De finale zelf is echter nog altijd onderwerp van discussie en de reacties zijn verdeeld. Er zijn er die het geweldig vinden, en er zijn er die het niks vinden. Ontdek het zelf dus, er is in ieder geval voldoende te zien
prison break slecht vinden. trololol zet anders mooi en meedogenloos op da's mss iets voor u.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn punt ook. 20 afleveringen per seizoen gemiddeld ofzo en dan ook nog eens 6 seizoenen lang. Dat is wel erg veel. Ik ga het in ieder geval proberen, de eerste 4 afleveringen vond ik erg tof. Ben alleen bang dat het wat langdradig en vervelend gaat worden zoals, imo het beste voorbeeld van een ontzettende kutserie na 1 goed seizoen, prison break.
Na een goed seizoen, zegt-ie ook. Daarna wordt het enorme drek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
prison break slecht vinden. trololol zet anders mooi en meedogenloos op da's mss iets voor u.
Ik kan me er, na twee afleveringen te hebben gezien, wel mee vermaken. Charmante serie, kijkt lekker weg, maar is voor mij meer een tussendoortje dan een binge-serie. Bingen doe ik liever rauwquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef yvonne het volgende:
Hoe vond je die?
Ik had hem 'elders' al gezien. Maar ik ben ook een enorm fan van doorkabbelende Britse kostuumdrama's
Eigenlijk werd t kut na 13 eps. Het was so geschreven dat het dertien afleveringen zou duren. Je zag ze letterijk omkerenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Na een goed seizoen, zegt-ie ook. Daarna wordt het enorme drek.
Je kan ook je dns in je Apple tv aanpassen, je selecteert op je ipad of phone de regio met unblock en kijkt via aplle tv en kan blijven ipadden. Ik zelf heb internetkabel in de Apple tv zodat WiFi lekker openblijft voor ipad en laptopquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, kan dat ook. Dat zal me vast lukken als ik me er in ga verdiepen, maar heb nog wel even geduld, er is nog zoveel te kijken (en zo weinig tijd...).
Ook Netflix streamend kan ik gewoon internetten via dezelfde iPad/iPhone. Moet je alleen niet 'synchroon' aanvinken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:39 schreef SunChaser het volgende:
Je kan ook je dns in je Apple tv aanpassen, je selecteert op je ipad of phone de regio met unblock en kijkt via aplle tv en kan blijven ipadden. Ik zelf heb internetkabel in de Apple tv zodat WiFi lekker openblijft voor ipad en laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 Again – 2009 6 1:37 uur
Mike is een dertiger en een midlifecrisis nabij. Hij zou graag zijn jeugd overdoen, en die wens komt uit als hij wakker wordt en erachter komt dat hij weer 17 is.
6 Souls – 2010 16 1:52 uur
Een forensische psychiater moet buiten de bestaande denkkaders treden als ze een patiënt aanneemt wiens meerdere persoonlijkheden die van moordslachtoffers zijn.
All Stars – 2013 6 1:43 uur
Twee jongeren delen een bijzondere droom: een groep buitenbeentjes bij elkaar brengen en een geweldige voorstelling organiseren om hun geliefde jeugdcentrum te redden.
Harold & Kumar Get the Munchies – 2004 12 1:23 uur
Vrienden Harold en Kumar krijgen na het blowen een onstilbare drang naar hamburgers en beleven uiteindelijk een episch avontuur als ze White Castle niet kunnen vinden.
Hinterland – 2013 12
Een getroebleerde rechercheur ruilt Londen om voor het landelijke Wales. Hij komt terecht op een plek waar de geheimen even duister zijn als z’n eigen geheimen.
I Love You, Beth Cooper – 2009 12 1:41 uur
De nerd Denis vertelt tijdens zijn afstudeertoespraak hoe gek hij is op de mooie Beth, die naar aanleiding daarvan bij hem langskomt.
Juno – 2007 6 1:36 uur
De eigenzinnig tiener Juno wordt geconfronteerd met een ongeplande zwangerschap en bedenkt een plan om de perfecte adoptieouders te vinden voor haar ongeboren baby.
Magic City – 2012-2013 16
Ike Evans is een koning in Miami dankzij zijn hotel waar vele beroemdheden komen logeren. Het een en ander verandert echter als de Castro-rebellen Cuba overnemen in 1959.
Million Dollar Arm – 2014 AL 2:04 uur
Een falende sportagent begint een realityshow om de beste cricketspelers in India te vinden, met als doel Major League-honkbalspelers van hen te maken.
Possession The – 2012 16 1:32 uur
In deze bovennatuurlijke horrorfilm laat een jong meisje per ongeluk een boze geest vrij die in een vreemde, antieke doos vol mysterieuze, oude spullen zat.
Rum Diary The – 2011 12 1:59 uur
Johnny Depp schittert in deze verfilming van Hunter S. Thompsons roman over een zuipende journalist die naar Puerto Rico verhuist en valt voor een vrouw die al bezet is.
Résistance – 2014 12
Tijdens WO2 in Parijs gaan de 17-jarige Lili en andere tieners bij het verzet en leren ze wat het betekent het land te verdedigen.
Secret Life of Bees The – 2008 12 1:49 uur
De 14-jarige Lily wordt achtervolgd door de dood van haar moeder, ontsnapt aan het saaie leven op de boerderij van haar vader en vertrekt naar Tiburon in South Carolina.
What Women Want – 2000 AL 2:01 uur
Wanneer een verwaande reclameman erachter komt dat hij vrouwen ineens kan horen denken, zet hij zijn nieuwe talent in tegen zijn vrouwelijke baas.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Elk seizoen is anders, het is zeker geen Prison Break. Vanaf seizoen 4 zijn het overigens ca. 16 afleveringen per seizoen, dus een stuk minder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn punt ook. 20 afleveringen per seizoen gemiddeld ofzo en dan ook nog eens 6 seizoenen lang. Dat is wel erg veel. Ik ga het in ieder geval proberen, de eerste 4 afleveringen vond ik erg tof. Ben alleen bang dat het wat langdradig en vervelend gaat worden zoals, imo het beste voorbeeld van een ontzettende kutserie na 1 goed seizoen, prison break.
Lekker tussendoortjequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me er, na twee afleveringen te hebben gezien, wel mee vermaken. Charmante serie, kijkt lekker weg, maar is voor mij meer een tussendoortje dan een binge-serie. Bingen doe ik liever rauw.
Heb het ook niet voor niets af gekekenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:29 schreef planethugo het volgende:
Je kunt over Lost zeggen wat je wilt, ik was zelf ook niet tevreden over het einde en sommige antwoorden, maar verslavend is het zeker wel. De entertainmentwaarde ligt elke aflevering weer hoog zonder dat het meer van hetzelfde is, want dat is echt niet het geval. Het is 1 groot verhaal
ik vind het wel echt een serie die je gezien moet hebben
Deze is gewoon op de NL Netflix?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef NiTFLeX het volgende:
Ook net begonnen met Happy Valley, fucked up!
Nope, USAquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Deze is gewoon op de NL Netflix?
Netflix USA, Canada, etc..quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Deze is gewoon op de NL Netflix?
Als er geen NL ondertitels bij zitten, is het nutteloos voor ons. Mevrouw Vandeberg snapt er anders geen klap van. Ik zal dus nog even moeten wachten tot deze naar NL komt.quote:
Hier hetzelfde probleem..quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Als er geen NL ondertitels bij zitten, is het nutteloos voor ons. Mevrouw Vandeberg snapt er anders geen klap van. Ik zal dus nog even moeten wachten tot deze naar NL komt.
Net Orphan Black gaan kijken. In mijn kijktempo red ik dat nooit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
Waarschijnlijk verdwijnen de meeste BBC series aan het einde van de maand vanaf Netflix.
http://www.hypable.com/netflix-bbc-drops-doctor-who/
Up the barricades!quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef Copycat het volgende:
Whut???!!!???
Dat ze het verdomme laten!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
Waarschijnlijk verdwijnen de meeste BBC series aan het einde van de maand vanaf Netflix.
Gaat lekker zoquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
4 seizoenen staan er al op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een half jaar terug of zo gelezen dat the walking dead naar netflix komt, weet iemand ofv dat klopt?
ben er erg benieuwd naar
In nederland? Niet toch? Of heb ik zo superscheef gekekenquote:
Ik twijfel nu, misschien alleen in andere regio's dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
In nederland? Niet toch? Of heb ik zo superscheef gekeken
Volgens mij niet, zal straks nog eens kijken voor de zekerheid want nu begin ik ook te twijfelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu, misschien alleen in andere regio's dan.
Wel een goede reden om over te stappen naar chromecast ditquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef PinguinF het volgende:
In Nederland zendt Fox het toch uit? Dan zullen die rechten wel niet bij Netflix liggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu, misschien alleen in andere regio's dan.
Ik heb ergens gelezen vanaf januari in nl, maar weet niet meer waar en kan er verder ook niks meer over vinden dus ben er bang voorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In Nederland zendt Fox het toch uit? Dan zullen die rechten wel niet bij Netflix liggen.
want?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een goede reden om over te stappen naar chromecast dit
Via Plex zeker? Dat werkt voor geen meter bij mijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je met de BBC iPlayer iig nog een gedeelte van de bbc series kijken.
Plex ken ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Plex zeker? Dat werkt voor geen meter bij mij
App waarmee je Uitzending Gemist en RTL XL en andere 'on demand' zenders naar je chromecast kan sturen. Alleen moet je ook wat op je laptop/pc installeren, en die moet ook aan staan als je Plex wilt gebruiken. Ik heb dat refund-gebeuren van Apple getest met Plex, want die had ik een week daarvoor gekocht en kreeg het niet aan de praat, kreeg steeds meldingen dat hij m'n server niet kon vinden en dat RTL XL niet beschikbaar was voor iOS ofzo. Refund van Apple werkt wel goed, Plex niet zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |