Hier ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
In Frankrijk juichen ze juist om die aanslagen
twitter:GVerbaan twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 19:38:54'Ik wil geen paniek zaaien' zegt Matthijs. Terwijl hij paniek zaait. reageer retweet
Georginaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:GVerbaan twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 19:38:54'Ik wil geen paniek zaaien' zegt Matthijs. Terwijl hij paniek zaait. reageer retweet
Volg jij iedereen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je ook eens hoe het voelt, een meerdaagse sessie van een huilende vrouw in je omgevingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Grunge. het volgende:
Fidan mocht zelfs twee dagen komen janken.
Precies, maarja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:43 schreef Monolith het volgende:
Misschien ook eens aardig om een itempje over Boko Haram te doen. Die hebben toch een wat effectievere aanslag gepleegd.
Matthijs woont toch alleen in Amsterdam? Waarom zou het leger ook elders actief zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zouden we het leger alleen in Amsterdam inzetten, Matthijs?
Matthijs fietst al harder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zouden we het leger alleen in Amsterdam inzetten, Matthijs?
Proest.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Matthijs woont toch alleen in Amsterdam? Waarom zou het leger ook elders actief zijn?
Is toch eigenlijk ook zo. Stel je voor, de wereldmedia allemaal gericht op Nederland. Met MH17 vonden we dat ook prachtig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man het lijkt wel alsof men bijna smeekt om een aanslag
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:46 schreef Abed het volgende:
Wat een ophef om 3 gekken met een ak47. Wekenlang angst en drama, laat juist zien aan potentiële gekkies dat zoiets effect heeft. Als je de dag erna gewoon verder gaat is het teleurstellend voor ze.
quote:Op 25 januari sluit de inschrijving voor het 4e seizoen van De Beste Singer Songwriter van Nederland (DBSSW). Het tv-programma zorgde voor de doorbraak van onder meer Douwe Bob, Nielson, Michael Prins en Maaike Ouboter. Wie zal dit jaar met de eretitel naar huis gaan? De eerste uitzending van De Beste Singer Songwriter van Nederland is op 14 maart. Aan tafel presentator en vader van het programma Giel Beelen en vier singer-songwriters die zich al hebben ingeschreven maar nog niet weten of ze in het programma zitten.
De Groningse band Audio Adam werd in 2011 uitgeroepen tot 3FM Serious Talent. Een jaar later verscheen hun debuutalbum en stonden zij in de voorprogramma’s van o.a. Go Back To The Zoo, Ilse DeLange en Scouting For Girls. Nu zijn de mannen terug met een nieuw album! Hun tweede album ‘Moving Down The Grey Line’ verschijnt op 6 maart 2015. Vanavond laten ze hun eerste single ‘If It Takes You Home’ bij ons in de studio horen!
Tafelheer: Giel Beelen
Gegarandeerd dat Giel tijdens die uitzendingen weer aan overacting gaat doen en traantjes wegpinkt. Vervolgens zetten Ria en Annie het op facebook of op de Telegraaf, wordt het een grote hit en dan komen ze vaker terug op TV om vervolgens in de Top 2000 te belanden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
Ah Giel heeft weer een blik kots opengetrokken.
sing-a-song writers
Dan worden Doedezemaar, Elfletterig, Kingstown en ik daar vervolgens weer boos over in de Top 2000-reeks.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat Giel tijdens die uitzendingen weer aan overacting gaat doen en traantjes wegpinkt. Vervolgens zetten Ria en Annie het op facebook of op de Telegraaf, wordt het een grote hit en dan komen ze vaker terug op TV om vervolgens in de Top 2000 te belanden.
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 14-01-2015 om 17:25:09In het Noord-Nederland zou sneeuw zijn gevallen. Vanavond thema-uitzending DWDD: Hoe bang moeten we zijn dat de sneeuw naar Amsterdam komt? reageer retweet
quote:
En er doorheen pratenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Giel gaat weer 2 seconden van allerlei treks draaien.
Wel een trek van een coole Chick.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Giel gaat weer 2 seconden van allerlei treks draaien.
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 14-01-2015 om 16:59:563 miljoen mensen kopen Telegraaf, massale steun voor terreurpaniek - ‘Juist nu laten zien dat we bang zijn’ http://t.co/95g9gMcu6d reageer retweet
Duidelijk niet zo'n intellectueel zwaargewicht als zijn naamgenoot.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik even iets zeggen over Giel?
Het is:
1. Gênant om te janken op de Nederlandse radio
2. Weer hetzelfde liedje met altijd die sing-a-songwriters
3. Iron Sky is een prachtig nummer
Giel
quote:
quote:
Nee.quote:
Zeer hypocriet van hem idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Giel is wel achterlijk.
Giel vindt dat je mensen niet zomaar moet beledigen. GIEL jongens.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Iemand die bekend is geworden met controverse zonder talent zoals Giel moet voor eeuwig zijn ranzige muil houden over beledigen.
Dit idd!quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste laten moslims zich beledigen, dat doen 'wij' niet actief, ten tweede is het geen domme hype, maar uitdragen waar je voor staat (ik ben zelf ook niet van de 'je suis Charlie', maar snap de gedachte).
Ik vind het nog steeds idioot om Mohammed zoenend met een andere man af te beelden. Dit plaatje moet kunnen. Al snap ik dat moslims het anders kunnen opvatten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste laten moslims zich beledigen, dat doen 'wij' niet actief, ten tweede is het geen domme hype, maar uitdragen waar je voor staat (ik ben zelf ook niet van de 'je suis Charlie', maar snap de gedachte).
Deze man.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds idioot om Mohammed zoenend met een andere man af te beelden. Dit plaatje moet kunnen. Al snap ik dat moslims het anders kunnen opvatten.
Niet dat je daarom moet gaan schieten natuurlijk
Idioot ja, maar het moet kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds idioot om Mohammed zoenend met een andere man af te beelden.
Deze dooddoener komt me ook een beetje de neus uit (wel toepasselijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:18 schreef Sylv3se het volgende:
En ondertussen is het ontkennen van de Holocaust strafbaar...
Waarom zou je een feit ontkennen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:18 schreef Sylv3se het volgende:
En ondertussen is het ontkennen van de Holocaust strafbaar...
Ik vind het wel meevallen met dat idiote. Reve deed destijds iets soortgelijks.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds idioot om Mohammed zoenend met een andere man af te beelden. Dit plaatje moet kunnen. Al snap ik dat moslims het anders kunnen opvatten.
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:18 schreef NoCigar het volgende:
Giel is verontwaardigder over het beledigen dan over de doden. Klootzak.
Geen idee, maar waarom zou dat strafbaar moeten zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zou je een feit ontkennen?
Mad?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef waxmask het volgende:
MAD-Magazine, scherp, komisch, soms politiek erg sterk, en mooiere tekeningen.
[ afbeelding ]
Dan ben je ook een halfje maar an sich zou het gewoon moeten kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zou je een feit ontkennen?
Waarom zou je t doen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Idioot ja, maar het moet kunnen.
Tuurlijk mag het wel, maar dat is geen reden om het keer op keer te blijven doen, waarom zo zuigen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met dat idiote. Reve deed destijds iets soortgelijks.
Omdat 6 miljoen doden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom zou dat strafbaar moeten zijn?
Waarom zou dat niet kunnen? Je kunt zoiets ook positiefs oppakken, toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles moet kunnen, pedoclub Martijn dan ook?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Idioot ja, maar het moet kunnen.
Zeker als het bijvoorbeeld gaat om de positie van homoseksualiteit binnen religies valt er genoeg te zeggen voor wat provocerende statements.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het wel, maar dat is geen reden om het keer op keer te blijven doen, waarom zo zuigen.
Helaas zit het hier vol met: 'als je aan mn kind komt maak ik je af' typesquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:21 schreef danos het volgende:
[..]
Alles moet kunnen, pedoclub Martijn dan ook?
Wat is dat voor krankzinnige vergelijking? Die misbruiken kinderen, dat is geen mening dat is een strafbaar feit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:21 schreef danos het volgende:
[..]
Ik stel voor om religie in zijn algemeenheid te verbieden, iedereen die gelooft in een god is per definitie knettergek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker als het bijvoorbeeld gaat om de positie van homoseksualiteit binnen religies valt er genoeg te zeggen voor wat provocerende statements.
Want dat is iets wat gewoon moet kunnen jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Helaas zit het hier vol met: 'als je aan mn kind komt maak ik je af' types
Ze geilen op kinderen, ze misbruiken ze niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is dat voor krankzinnige vergelijking? Die misbruiken kinderen, dat is geen mening dat is een strafbaar feit.
Dat mag je vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik stel voor om religie in zijn algemeenheid te verbieden, iedereen die gelooft in een god is per definitie knettergek.
Het is nu niet actueel, maar wie zegt dat het niet actueel was toen die tekening gemaakt is?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zou je t doen?
Het is niet actueel maar gewoon provoceren om t provoceren.
Het is een feit, ik bedoel...een god, bitch pleasequote:
Je mag het best maken. Maar ik snap best dat je het kunt zien als alleen maar een beetje pesten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Je kunt zoiets ook positiefs oppakken, toch?
Als het iemand anders was geweest is het prima, maar komt men aan religie is men altijd terughoudend en moeilijk. Ik zie geen enkele reden om gelovigen meer recht op zich belidigend te voelen te geven
Doen ze dat ja? Volgens mij doet de club dat niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is dat voor krankzinnige vergelijking? Die misbruiken kinderen, dat is geen mening dat is een strafbaar feit.
Geilen op, vind ik geen probleem. Zolang dat niet gebeurt met beeldmateriaal van naakte kinderen of misbruik moeten ze dat lekker doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Ze geilen op kinderen, ze misbruiken ze niet.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is een feit, ik bedoel...een god, bitch please
Jij bent met jouw stelligheid net zo extremistisch als een strenge protestant in zeeland.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is een feit, ik bedoel...een god, bitch please
Er zijn genoeg mensen die daarom die krant kopen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:24 schreef Guanabana het volgende:
Echt onzin Giel.
Wat nou 'laten we beledigen' :s
Mwah, het is een combinatie van gezond verstand en logisch nadenken, niet meer niet minder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent met jouw stelligheid net zo extremistisch als een strenge protestant in zeeland.
Altijd excuses, baan was stroef, last van vliegjes, etcquote:
Dat zeggen ze allemaal, die extremisten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Mwah, het is een combinatie van gezond verstand en logisch nadenken, niet meer niet minder.
Binnen de huidige wet: geen probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:21 schreef danos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, die extremisten.
Ik heb de laatste tijd niet iets in het nieuws gezien waar de tekening op gebaseerd zou zijn. Heeft het ergens mee te maken dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is nu niet actueel, maar wie zegt dat het niet actueel was toen die tekening gemaakt is?
Bedankt voor de bijdrage maar daar ging de vergelijking niet overquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:27 schreef tbracing het volgende:
extremistische strenge protestanten in zeeland vermoorden geen mensen!!!
De hele vergelijking slaat als kut op dirkquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Bedankt voor de bijdrage maar daar ging de vergelijking niet over
Dat is een beetje de hypocrisie die er momenteel heerst. Stoor ik me ook wat aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Binnen de huidige wet: geen probleem.
Voor jou misschien. Maar voor een agnost kan een atheïst net zo irritant zijn als een volger van een religie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:29 schreef Abed het volgende:
[..]
De hele vergelijking slaat als kut op dirk
Geweld tegen franse homo's?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet iets in het nieuws gezien waar de tekening op gebaseerd zou zijn. Heeft het ergens mee te maken dan?
Dit was vijf minuten na aanvang van de oudejaarsconference van Guido Wijers.quote:
Ben je Blind?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Lijkt meer op Sjeng Schalken die jongen
Dat zou misschien wel kunnen ja. Geen idee wie de aanstichters zijn van t geweld tegen homo's daar. Als dat t is plaatst het de tekening wel in een context waarin het zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geweld tegen franse homo's?
Ik heb geen idee, het meeste nieuws uit Frankrijk krijgen we niet mee. Maar het hoeft echt puur uit provocatie gemaakt te zijn..
Nee, Koemanquote:
Degelijke Sjeng, hij viel nooit op.quote:
Eigenlijk wel onze laatste topper, haalde regelmatig GS-kwartfinales...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Degelijke Sjeng, hij viel nooit op.
Ja wtfquote:
Klopt. Ik hoop alleen dat onze volgende topper iets meer flair heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel onze laatste topper, haalde regelmatig GS-kwartfinales...
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:39 schreef Norrage het volgende:
Nicoen Giel
eindelijk een frisse mening over deze kuthype
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:38 schreef alors het volgende:
Dit is ook alleen maar omdat holmaatje BNN het uitzendt
Gasten kregen net al teveel spreektijd waarschijnlijk, even wat tijd inhalen, anders komt het kwartier reclame voor het nieuws in het gedrang natuurlijk.quote:
Qua bereik wellicht. Muzikaal gezien is Douwe 100x verder dan die snot neus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:40 schreef Max23 het volgende:
Douwe Bob weer aanprijzen, terwijl Nielson veel meer heeft bereikt
Sexy als ik dansquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:40 schreef Max23 het volgende:
Douwe Bob weer aanprijzen, terwijl Nielson veel meer heeft bereikt
Nu al?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:40 schreef schoolstudent het volgende:
Ik word een beetje zat van die verplichte Fallonmeuk elke dag weer.
Ik vind de liedjes van Nielson best aanstekelijk eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is hier ooit iets goeds van gekomen?
Nee, eigenlijk alleen maar aids. Kijk maar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is hier ooit iets goeds van gekomen?
Goede tipquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:41 schreef Strani het volgende:
Goed..tot de Lucky maar even naar Wilders' rampspeech kijken.
Dit is een gevoelig liedje, Arie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alleen maar aids. Kijk maar.
Ho ho, beetje respect voor Maaike en dat liedje!quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alleen maar aids. Kijk maar.
Ik krijg er ebola van. Gedrocht van een nummer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een gevoelig liedje, Arie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |