Vaak gaat dat zo. Dat zou teveel voor de hand leggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die naam is al 26 keer geopperd en ook al 26 keer weerlegd.
Hij is chickies aan het hosselen op onzin.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De user schijnt achterhaald te zijn, maar Kingstown is aan het koken en de katten aan het voeren. Het is zoals het is.
Henktown is nu zijn kat eten geven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ow sorry ik had niet door dat dit al deel 3 is.
Dan moet onze stierenvechter maar beter recherche werk doen, na meer dan 500 postings moeten jullie de user toch wel achterhaald hebben.
Dit belooft weinig goeds.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is chickies aan het hosselen op onzin.
Hij wil ook nog wat poesjes voerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is chickies aan het hosselen op onzin.
Zelf op de TU leren ze je kunstjes. Als ik zie wat daar rondliep...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onderwijs in Nederland is domweg anderman's informatie klakkeloos kunnen herhalen, zonder zelfstandig kritisch na te hoeven denken.
Je zou denken dat meer FOK!er dan hoogopgeleid zouden zijn,...
Als we het maar vaak genoeg herhalen wordt het vanzelf toch waarheid.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vaak gaat dat zo. Dat zou teveel voor de hand leggen.
Het is meestal iemand bij wie je het niet verwacht.
Die moeten even goed marineren voor ze lekker smaken in de bami.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Die 'katten' hebben nu toch wel te eten gehad ?
Dat zijn PhD'squote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zelf op de TU leren ze je kunstjes. Als ik zie wat daar rondliep...
En dan is de TU crème de la crème in de academische wereld als het om niveau gaat...
Poppenkast-talentlozen. Helaas soms ook inhoudelijk idd..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn PhD'sMaar daar zitten zelfs talentlozen bij.
Kwam wel uit Brabant, dat is het enige denk ik.quote:
En niet zo dol op islamitische immigratie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kwam wel uit Brabant, dat is het enige denk ik.
En zat vaak in Voetbal.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:12 schreef waht het volgende:
[..]
En niet zo dol op islamitische immigratie.
quote:
En bij de hoogleraren daar ook zeker?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn PhD'sMaar daar zitten zelfs talentlozen bij.
Volgens mij een stuk later, kan dat niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:16 schreef 99.999 het volgende:
Dora_van_krizadac schiet me ook nog te binnen. Was ook wel erg bang voor de moslims en bewonderde Radovan Karadzic omdat die streed tegen het moslimgevaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |