Geen ideequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ziet men de FP wel gewoon als onderdeel van het forum?
Sinds het het meme/gimmic werd een week of wat terugquote:
Soms is die zo super droog :pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn geweest om het 'strafbaar' te maken (vnl. in subfora als NWS, omdat topics totaal vernacheld worden door dit soort grapjurken. Doe er zelf altijd aan mee btw).
Owh?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:53 schreef Pek het volgende:
[..]
De: "het komt wel erg dichtbij" opmerking is strafbaar op de foks
Klopt, heb enkele geniale varianten voobij zien komen. Oh well, we hebben KLB/ONZ nog.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms is die zo super droog :p
Maar ik zal het niet meer zeggen dan.
Hoe moet ik nou weten hoe een Noorse krant er tegenaan kijkt?quote:
Oh, dat was dan wel erg kortbijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Sinds het het meme/gimmic werd een week of wat terug
Koning Snøheyd heerst.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:53 schreef Pek het volgende:
De: "het komt wel erg dichtbij" opmerking is strafbaar op de foks
Nogmaals: dan alleen als het "grappig" bedoeld is lijkt me en er een topic door verziekt wordt. En dat is niet altijd het geval lijkt me zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Sinds het het meme/gimmic werd een week of wat terug
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dat was dan wel erg kortbij
(sorry)
Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik wist niet wie je bedoelde met 'men'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe een Noorse krant er tegenaan kijkt?
Wel kut als iemand het meent en opeens z'n postrechten kwijt is. Niet geheel ondenkbaar aangezien het een vrij gebruikelijke opmerking is. Aan de andere kant, de 'eckte' zijn wel te onderscheiden van de lolbroeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: dan alleen als het "grappig" bedoeld is lijkt me en er een topic door verziekt wordt. En dat is niet altijd het geval lijkt me zo.
Maar ik zal het navragen.
NPquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik wist niet wie je bedoelde met 'men'
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Het is alleen in die Frankrijkreeks verwijderd omdat anders het hele topic vol staat met die opmerking.
Kijk, ik begin FOK! al te snappenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens Specutof krijg je geen ban
[..]
Welke rol?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:00 schreef Ringo het volgende:
Och, wat had ik deze rol graag aan StefanP gegund.
Breivik-aanbidder? "Verdachte" op FOK!?quote:
nee in 2011 ofzo heeft hij nog even gepostquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die van Breivikfan.
GC / StefanP, de wereld wacht op jou!
Al zeker sinds 2008 spoorloos.
In verband met een JS-conventie voor Pampus?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:05 schreef Nielsch het volgende:
nee in 2012 ofzo heeft hij nog even gepost dacht ik
Kan ik mij niet voorstellen. Die was af en toe nog bij zinnen en voor rede vatbaar. In ieder geval een stuk minder radicaal dan een Ryan3 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:16 schreef 99.999 het volgende:
Dora_van_krizadac schiet me ook nog te binnen. Was ook wel erg bang voor de moslims en bewonderde Radovan Karadzic omdat die streed tegen het moslimgevaar.
Waar heb je gelezen dat-ie in S-C zit dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
Ik weet het ook niet 100% zeker maar hij past echt perfect op alle kenmerken (er van uit gaande dat de gegeven informatie correct is).
Geen bewijs voor SC, wel het volgende:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat-ie in S-C zit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |