Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelfquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik slaap veel, ben net 20 minuten wakker en sliep om 12 uur al.
De weegschaal doet ook niet helemaal lekker mee. Na het weekend 2 kg erbijen nu nog steeds bezig om die eraf te krijgen.
Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelfIk ben je nog steeds dankbaar
![]()
Ja, true story. Beter was er 3kg af geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien.
Ik heb het ook helemaal niet 'zwaar' ofzo, ik voel me nog steeds lekker.
En dat vind ik fijn.Hoop dat jouw ervaringen net zo goed zijn als de mijne, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Jij bent gewoon lekker bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3,5 km gewandeld vandaag, met hond.
Morgen ga ik naar het park met vrienden en honden, dus zal ook zoiets zijn.
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.
Allemaal nog niet bijster intensief, maar ik beweeg tenminste.
Nou ik vind het al heel actief klinken. Goed bezig! En wandelen is ook gewoon al heel goed en gezond!quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3,5 km gewandeld vandaag, met hond.
Morgen ga ik naar het park met vrienden en honden, dus zal ook zoiets zijn.
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.
Allemaal nog niet bijster intensief, maar ik beweeg tenminste.
Lol. Wil je ze steviger of slanker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'
Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Briljant, we hebben echt hard gelachen
Bredaquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?
Ik had altijd last van 'slappe' armen (niet heel ernstig, maar gewoon meh), sinds krachttraining veeeel minder, dus ik zeg krachttrainingquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'
Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Ja leuke stad is datquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Breda![]()
lekker stappen in de graanbeurs
Huuuuuquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Thx! Nog een week in de stress helaasch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |