Ik ga mijn identieke harige tweelingtalgzusje (zoek de vermoedelijke ingrediënten) niet laten opeten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Caten als alles achter de rug is gewoon de cyste eruit, beetje bakken, catnip er op, en hup; voor de poezels.
De loting (beter woord: koppeling, want ze kijken in de hoge hoed natuurlijk naar passende paren) is geslaagd, hoorde ik vrijdag. Het kan zijn dat bij de kruisproef (materiaal van donor en ontvanger bij elkaar brengen) alsnog eruit komt dat er geen match is. Of dat de donor toch een 'iets' (zeg: wat raars aan een eierstokquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:59 schreef computergirl het volgende:
Kan je match nog terug komen bij jouw nier, als niets uit de loting gekomen is?
Heel verhaal, het handigste is om de OP van deel 1 te lezen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:03 schreef Dineur het volgende:
Allereerst wil ik zeggen dat ik het ontzettend dapper van je vind dat je dit doet. Ik vroeg mij af of er een specifieke reden was om het anoniem te doen? Of is er geen andere mogelijkheid als je het aan een onbekende doneert?
Mooi om te lezen ditquote:Op maandag 2 februari 2015 00:18 schreef Wespensteek het volgende:
Ik kan geen woorden vinden om uit te drukken hoeveel respect ik heb voor jouw keuze. Mijn helaas overleden donor ben ik nog dagelijks dankbaar dat hij/zij mijn leven heeft gered maar zijn/haar beslissing om donor te worden was de belangrijkste beslissing in mijn leven.
Wat tofquote:Op maandag 2 februari 2015 00:18 schreef Wespensteek het volgende:
Ik kan geen woorden vinden om uit te drukken hoeveel respect ik heb voor jouw keuze. Mijn helaas overleden donor ben ik nog dagelijks dankbaar dat hij/zij mijn leven heeft gered maar zijn/haar beslissing om donor te worden was de belangrijkste beslissing in mijn leven.
Helemaal niks mis mee toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met bewondering nu beide topics aan het doorlezen. Ben nog niet helemaal hier aangekomen, maar ik wil wel even kwijt groot respect te hebben. Het is een keus die ik zelf niet zou maken (waarschijnlijk zou ik ook afgekeurd worden trouwens ervoor), dus ik houd het bij maandelijks plasma geven en ingeschreven staan voor beenmerg.
Maar respect!
Nopequote:Op maandag 2 februari 2015 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee toch?
Ik kreeg vorige week een oproep voor de bloedbank (volbloed), die heb ik toch maar afgezegd dit keer. Effe sparen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:18 schreef Wespensteek het volgende:
Een spannende tijd, veel sterkte.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:14 schreef pub1957 het volgende:
Zelf ben ik bezig met de screening voor een dubbele longtransplantatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |