Verandering is goed.quote:
ahahHAha hlemaal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje simpel inderdaad.
Denk dat jij nog veel moeten leren wil jij op zijn niveau komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje simpel inderdaad.
Hij komt op mij over als een ex-militair die een posttraumatische stressstoornis heeft overgehouden aan zijn uitzending.quote:
Jaquote:
Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij komt op mij over als een ex-militair die een posttraumatische stressstoornis heeft overgehouden aan zijn uitzending.
Want?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk dat jij nog veel moeten leren wil jij op zijn niveau komen.
Echt he, mad respect ineens voor hem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij komt op mij over als een ex-militair die een posttraumatische stressstoornis heeft overgehouden aan zijn uitzending.
Je kan wel elke keer lopen afgeven op andermans humor, maar jij bent zelf ook niet veel grappiger dan de laatste IS-onthoofding.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha écht een goede inderdaad.
Haha wéér zo'n goede.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kan wel elke keer lopen afgeven op andermans humor, maar jij bent zelf ook niet veel grappiger dan de laatste IS-onthoofding.
oh ja? maar ik heb je dode oma geneukt! xDDquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kan wel elke keer lopen afgeven op andermans humor, maar jij bent zelf ook niet veel grappiger dan de laatste IS-onthoofding.
mijn dode oma wordt geil van jouquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja? maar ik heb je dode oma geneukt! xDD
Ziek, en tevens geforceerdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
mijn dode oma wordt geil van jou
voor jouw oma heb ik teveel respectquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
mijn dode oma wordt geil van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |