Ik vind helemaal super.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijne heb ik ook zelf gemaaktmooi he
Dank je.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
voederbietel mooie nieuwe UI man, veel beter dan je vorige
Denk je echt dat je mij daar mee hebt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dank je.
Je mag hem ook nemen dat vind Gridlok vleiend.
Nee, je vindt het vleiend zei je zelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk je echt dat je mij daar mee hebt?
Ah een 'gewone' dag zeg maarquote:
Ben echt super boos nu dat ze dat doen ;ssss ga zo schrijven op mijn twitter.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Om de waarde van de UI-switch te doen devalueren.
wat is je twitternaam dan volg ik jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben echt super boos nu dat ze dat doen ;ssss ga zo schrijven op mijn twitter.
Doe dat man.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben echt super boos nu dat ze dat doen ;ssss ga zo schrijven op mijn twitter.
#ikdenkdatiknuttigedingentemeldenhebmaarhetenigstewatikdoeiscyberspacevernaaienmetmijnkankergeblaatquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is je twitternaam dan volg ik je
hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
#ikdenkdatiknuttigedingentemeldenhebmaarhetenigstewatikdoeiscyberspacevernaaienmetmijnkankergeblaat
Stack zo dik als de penis van voederbietel lang is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoeveel stacks liggen er al onder je bed?
Ik kan slecht tegen veranderingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
voederbietel mooie nieuwe UI man, veel beter dan je vorige
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
#ikdenkdatiknuttigedingentemeldenhebmaarhetenigstewatikdoeiscyberspacevernaaienmetmijnkankergeblaat
Wait, wut.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stack zo dik als de penis van voederbietel lang is.
wow echt vreemd, bestaat echt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij heb je een spelfout gemaakt, kan die user niet vinden
Denk je vaak aan m'n penis?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stack zo dik als de penis van voederbietel lang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |