Maar dan kan het gevonden worden door duikers. Volgens mij is mijn methode wel foolproof, ondanks het vele werk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
Blok beton aan de benen en in zee mikken?
In de fik steken
Gewoon op straat leggen en de politie bellen dat er een lijk op straat ligt
Er zijn moordenaars geweest die jouw methode hebben gebruikt en die zijn alsnog gepakt dus het is zeker niet foolproofquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar dan kan het gevonden worden door duikers. Volgens mij is mijn methode wel full-proof, ondanks het vele werk.
En in deadwood ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:22 schreef kawa4 het volgende:
op laten eten door varkens,
schijnt in de film snitch te werken
Oké, geen probleem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Caland het volgende:
@AIVD: dit heb ik gezien in breaking bad
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er zijn moordenaars geweest die jouw methode hebben gebruikt en die zijn alsnog gepakt dus het is zeker niet foolproof
Belangrijk om te vermelden dat je hiervoor NIET een badkuip moet gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Caland het volgende:
In een vat leggen met zout en zwavelzuur.
@AIVD: dit heb ik gezien in breaking bad
Dat is niet zo huis-tuin-keuken. Ik bedoel, ik kan nergens zo'n vat vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:28 schreef Dimens het volgende:
Waarom in stukken snijden? Gewoon in een vat met natriumhydroxide stoppen.
Alleen!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:30 schreef Copthorne het volgende:
Nog een vraag. Met wie zouden jullie dit allemaal willen doen?
Ik bedoel, wie wil je in stukken zagen etc.?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Alleen!In films zie je toch altijd dat iemand gewetensissues krijgt en je dan verraadt?
quote:
Wehehehe.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:32 schreef Toto69 het volgende:
En dat nu het net uit is met je ex... eng topic
Niemand.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik bedoel, wie wil je in stukken zagen etc.?
Natriumhydroxide en zo'n vat kun je gewoon kopen. Ben je voor enkele tientjes klaar en het lijk is niet meer te herkennen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat is niet zo huis-tuin-keuken. Ik bedoel, ik kan nergens zo'n vat vinden.Een blender, zaag en wat flessen gootsteenontstopper kan ik wel makkelijk aan komen.
Een ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Natriumhydroxide en zo'n vat kun je gewoon kopen. Ben je voor enkele tientjes klaar en het lijk is niet meer te herkennen.
Die gebruiken waterstoffluoride. Geen idee waar je dat vandaan zou moeten halen. Natriumhydroxide kan iedereen kopen. En je hebt eveneens geen PE-HD vat nodig en kan wel gewoon in een badkuip.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:39 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik zou het a la Breaking Bad oplossen.
Je zat al op de juiste weg met WC-ontstopper. Dat is namelijk meestal natriumhydroxide.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Een ervaringsdeskundige.Teach me, master!
Dank voor de tip!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die gebruiken waterstoffluoride. Geen idee waar je dat vandaan zou moeten halen. Natriumhydroxide kan iedereen kopen. En je hebt eveneens geen PE-HD vat nodig en kan wel gewoon in een badkuip.
Had Walter White moeten weten.
Ging een tijdje niet meer zo lekker met mij, maar het gaat nu beter.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Fera het volgende:
Ik dacht dat Gary van FOK! af was.![]()
Verder geen tips betreffende lijken. Ik zie mezelf ook eerder eindigen als lijk dan als dader.
En vervolgens riskeren dat het lijk misschien wel weer aanspoelt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:53 schreef HPLC het volgende:
Je kan natuurlijk ook de schoenen uittrekken en het lijk in zee dumpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |