Hij was er in elk geval gek genoeg voor. Een van de weinige fokkers die mij eens een mooie doodsbedreiging heeft toegestuurdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:04 schreef k_man het volgende:
Ik moest ook denken aan StefanP. Weet alleen niet in welke staat hij woonde.
Nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die in de VS wonen?
Kom maar met je lijstje.
Heb je daarom nooit 100.000 posts gemaakt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij was er in elk geval gek genoeg voor. Een van de weinige fokkers die mij eens een mooie doodsbedreiging heeft toegestuurd
Maar als je tegenwoordig nog geen doodsbedreiging hebt gehad hoor je er niet eens bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij was er in elk geval gek genoeg voor. Een van de weinige fokkers die mij eens een mooie doodsbedreiging heeft toegestuurd
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als je tegenwoordig nog geen doodsbedreiging hebt gehad hoor je er niet eens bij.
Ik stuur ze meestal gewoon door...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als je tegenwoordig nog geen doodsbedreiging hebt gehad hoor je er niet eens bij.
De meesten waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een doodsbedreiging gehad op FOK!
Maar jij bent ook gewoon een hele schattige jongen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Oh...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent niet genuanceerd, daar kunnen ze niet tegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Joepiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen probleem mensen, ik stuur iedereen even een doodsbedreiging
Misschien zijn er wel lui die een doodsbedreiging als een groet opvatten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik krijg meer doodsbedreigingen dan kerstgroeten...
Zal ik jou eens met de dood bedreigen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je bent niet genuanceerd, daar kunnen ze niet tegen.
Omdat users dat willen, vandaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo?
Ah, eindelijk! Dan hoor ik er ook bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |