Ik heb er ook éénquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb er een. Ook nog super grappig.
Nee hoorquote:
Sindsdien is het een stuk minder, volgens mij, toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stefan had zo z'n vlagen en kon zich slecht beheersen. Maar dat hier massa's aan gekken voorbij is gekomen lijkt me geen nieuws
krullebol, leef je nog!quote:
Lyrebird iig niet, die woont/woonde in Japan, is een wetenschapper die iets met optica deed.quote:
Dat denk ik eigenlijk ook want het Fok! meubelair lijkt ook niet te weten welke user het zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien was het gewoon een onbekende users die ooit eens een stuk of 3 posts hier heeft gemaakt in POL
Is er een ander FOK!-forumquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
JohnDope zat een beetje in de kliek van het andere FOK!-forum.
Nog steeds ja, maar helaas moet ik ondertussen ook geloven aan de grote-mensen-wereld, daarom weinig tijd meer voor julliequote:
Je hebt wel een gazon!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:59 schreef Vampier het volgende:
Serieus... mensen die mijn naam noemen? Ik woon niet in SC en ben niet geboren in 1978.
Niet zo gek he. Bijzonder veel onderbouwing heb ik niet gezien in de meeste gevallen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:59 schreef Vampier het volgende:
Serieus... mensen die mijn naam noemen? Ik woon niet in SC en ben niet geboren in 1978.
Maar hoe groen is je gazon?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:59 schreef Vampier het volgende:
We blijven van je houdenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:00 schreef leeell het volgende:
[..]
Nog steeds ja, maar helaas moet ik ondertussen ook geloven aan de grote-mensen-wereld, daarom weinig tijd meer voor jullie![]()
![]()
Ik ook....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:01 schreef yvonne het volgende:
Oh fuck ik moest van alles en nogwat doen, maar het wordt nu wel spannend
Ligt er ook een beetje aan wat er in die pohi staat natuurlijk. Het helemaal uitsluiten als het gaat om mensen die op het internet rare praat lopen te verkondigen kan natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom is het imho journalistiek gezien niet erg sterk om iemands pohi als leidraad te nemen.
StefanP?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. Ben zijn naam alleen even kwijt.
Stofzuigen en de was doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:01 schreef yvonne het volgende:
Oh fuck ik moest van alles en nogwat doen, maar het wordt nu wel spannend
Of meer geaccepteerd?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sindsdien is het een stuk minder, volgens mij, toch?
ja, hun hachje redden voordat de NSA ze door heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:02 schreef yvonne het volgende:
Ik zie ook allemaal oud users nu posten
Je was wel een tijd niet op Fok en nu ineens in dit topic.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:59 schreef Vampier het volgende:
Nikky is gewoon dat ene vrouwmens die zo actief was op POL in die tijd!quote:
Was er het type ook niet naar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:04 schreef yvonne het volgende:
Aaaahikwordgek is het niet want die is overleden.
Yvonne?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nikky is gewoon dat ene vrouwmens die zo actief was op POL in die tijd!
Wie is het?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:05 schreef yvonne het volgende:
Hoe heet dat spelletje? Cluedo? Nee, die ander, heeft ie een snor? Heeft ie een pet?
Achterhaal haar Fok! accountquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nikky is gewoon dat ene vrouwmens die zo actief was op POL in die tijd!
wie is het?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:05 schreef yvonne het volgende:
Hoe heet dat spelletje? Cluedo? Nee, die ander, heeft ie een snor? Heeft ie een pet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |