Zijn zus?quote:
Vertalen van een buitenlandse krant naar een Nederlands medium gaat nogal eens vaak gepaard met gebreken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:26 schreef yvonne het volgende:
Maar wtf is Nikki Sterkenburg en welke bagger krijgt zij uit haar vingers getoverd?
Maar er zijn hier toch wel eens Breivik-fanboys geweest?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk over Nikky en Elsevier om een tenenkrommend slecht stuk?
Misschien een andere zwager in de VSquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had ergens een winkel in Noord-Frankrijk toch?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
Whehe R&P / Mijn opa is extreem rechts.
Je bent echt een sapstengel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
"een forum"
Fok is niet het enige forum op het internet he..
Die nikky is daar erg goed in.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk over Nikky en Elsevier om een tenenkrommend slecht stuk?
NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het is StefanP niet? Had me niets verbaasd
maartena, naar ik aanneem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Nielsch het volgende:
Dacht ook eerst aan StefanP. Er was nog een Fokkert met een Amerikaanse vrouw die naar de VS ging maar die was heel links. Maartennogwat.
maartenaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Nielsch het volgende:
Dacht ook eerst aan StefanP. Er was nog een Fokkert met een Amerikaanse vrouw die naar de VS ging maar die was heel links. Maartennogwat.
Is het ook wel. Als je het hebt over de categorie 'lone wolves'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:22 schreef Hathor het volgende:
Overigens gaan de Amerikaanse geheime diensten FOK! nu waarschijnlijk classificeren als kweekvijver voor extremisten.
Dat viel best mee hoor. Lekker rechts, dat wel. Maar ik zie in hem geen apostel van Breivik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:43 schreef Nielsch het volgende:
JohnDope? Die was ook vrij extreem. Geen idee waar hij is.
Begin 2014 is er meerdere keren per maand een bericht geplaatst.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:26 schreef yvonne het volgende:
Maar wtf is Nikki Sterkenburg en welke bagger krijgt zij uit haar vingers getoverd?
[..]
https://breivikreport.wordpress.com/
Eens in de 5 maanden 1 berichtje
Jammer dat FOK!search eruit ligt, kon er specifieker gezocht worden.quote:
Jawel, maar ik haal het 'Het meest gezaghebbend is het weblog The Commander Breivik Report' er niet zo 1,2,3 uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begin 2014 is er meerdere keren per maand een bericht geplaatst.
Edit: zo te zien wel vaker; zie het archief rechts.
StefanP was 29 in 2008; dat komt wel in de buurt van 1978.
[..]
Jammer dat FOK!search eruit ligt, kon er specifieker gezocht worden..
Leuk dat je nu zomaar namen aan het droppen bent (staat je mooi, als mod). Dacht dat Fok! daar altijd wat voorzichtig in was? Lyrebird woont inmiddels al jaren in Japan.quote:
Was niet bedoeld om ze in verband te brengen met Breivik. Moest alleen aan ze denken omdat VS.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:57 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Leuk dat je nu zomaar namen aan het droppen bent (staat je mooi, als mod). Dacht dat Fok! daar altijd wat voorzichtig in was?
Ben je een beetje mad?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:01 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd waar die Nikky FOK! vandaan haalt..
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:01 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:01 schreef yvonne het volgende:
twitter:SterkNikki twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 13:59:31@Kingstownn de Morgenbladet heeft me inzicht gegeven in het profiel en posts van deze man op FOK!, heb het nagelopen, veel overeenkomsten reageer retweet
Journalist Simen Sætre een mailtje sturen en vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:01 schreef yvonne het volgende:
Waar in godesnaam heb je het over?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Yvonne en damage-controlWerkt echt nooit.
Donequote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was niet bedoeld om ze in verband te brengen met Breivik. Moest alleen aan ze denken omdat VS.
Je hebt verder wel gelijk; zal m'n post aanpassen. Kun jij m'n quote ook wijzigen?
Je vergeet 'bro'quote:
Marvin the paranoid android.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:50 schreef Hathor het volgende:
Wat is trouwens sombere science fiction?
quote:Marvin: I think you ought to know I'm feeling very depressed.
Trillian: Well, we have something that may take your mind off it.
Marvin: It won't work, I have an exceptionally large mind.
Trillian: Yeah, we know.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:05 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Done
Edit: doelde overigens niet specifiek op jou, maar meer op een aantal mensen boven je die het kruis voor Stefan al aan het timmeren waren
twitter:SterkNikki twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 14:04:19@Kingstownn er is nog geen onomstotelijk bewijs dat FOK!-forummer en Breivik-apostel één en dezelfde persoon zijn. hij heeft zelf nog (1/2) reageer retweet
twitter:SterkNikki twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 14:04:24@Kingstownn (2/2) niks ondernomen om dat te weerleggen. maar tot die tijd is het juridisch te riskant om namen en profielen te noemen reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |