Hij is zelfs international geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
ajax wou er toen nog 6 miljoen voor betalen volgens mij
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/37649_van-marwijk-ajax-wil-slory
Generatie Kevin Bobsen, Romano Denneboom, Dave van den Bergh, Collins John, Barry van Galen en Ugur Yildirimquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is zelfs international geweest
Oh ja, Van Basten...quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Generatie Kevin Bobsen, Romano Denneboom, Dave van den Bergh, Collins John, Barry van Galen en Ugur YildirimNee in die tijd hoefde je geen voetballer te zijn om international te worden
quote:
Ja dus.quote:Feyenoord drong daarna verder aan tegen tien man van Ajax, en kreeg nog twee reuze mogelijkheden op de winst. In beide gevallen faalde Andwelé Slory jammerlijk. Na de wedstrijd bleek dat iemand een briefje met bedreigende tekst had neergelegd bij het huis van Slory. Een schandalige behandeling van een speler die net terug is van zijn blessure en zijn debuut maakte in de Kuip. Ook al won Feyenoord niet, Slory en de andere spelers hebben er alles aan gedaan en dan hoort er altijd waardering te worden opgebracht voor de spelers.
Yildirim die voor Nederland koos in plaats van Turkije en slechts één keer opgeroepen werd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Generatie Kevin Bobsen, Romano Denneboom, Dave van den Bergh, Collins John, Barry van Galen en Ugur YildirimNee in die tijd hoefde je geen voetballer te zijn om international te worden
Boeie wij hebben toch Immers die werkt tenminste voor zn kk geld!!!quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:05 schreef Maastoren het volgende:
Zou echt eeuwig zonde zijn als Vilhena op deze manier vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Bij PSV wel, zeker na de 10-0quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat er niemand echt gelukkig is geworden van de periode Been.
Dan vind ik het primaquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef Roland010 het volgende:
Niet dat ik verwacht dat ie dat snel zal willen, maar na de overstap van (14 jaar in dienst van Ajax gespeeld hebbende) Vermeer naar Feyenoord sluit ik zoiets andersom ook niet meer helemaal uit en hoop ik voor Feyenoord dat Ajax of PSV niet serieus Vilhena gaan proberen te halen.
Als Ajax Feyenoord/Van Geel een keer kan 'terugpakken' is het nu wel. Maak Vilhena gek (De Boer die alle vertrouwen uitspreekt in veel speeltijd voor hem, salarisverhoging van 2-3 ton erbij, grotere kans op CL-voetbal) en leg een dik bod van 10 miljoen neer. Van Geel kan na deze zomer weinig meer zeggen over zo'n onderlinge overstap van een ontevreden bankzitter. En hij moet zich dan ook bij de directie en de RvC/investeerders ook nog maar verantwoorden voor het verkiezen van het sportieve belang boven flink financieel belang, wanneer andere clubs niet meer bieden dan 4 a 5 miljoen.
Komt ie naar Ajax, dan win je als Overmars zijnde. Blijft ie bij Feyenoord, dan boor je ze mogelijk miljoenen door de neus en kun je hem over een jaar alsnog benaderen voor een overstap, maar dan zelfs transfervrij.
Maar goed, dat zou allemaal wel heel vuil zijn. Maar als ik Overmars was geweest, was ik hier misschien al mee bezig gegaan nu, na afgelopen zomer.
Ik zie het best wel gebeuren. Voor Ajax is 10 miljoen bijna wisselgeld, die hebben naast het dikke eigen vermogen geloof ik alleen al 20 miljoen ofzo binnengehaald in de CL dit seizoen, en Overmars zou hiermee direct de kritiek dat Ajax niet investeert in kwaliteit teniet doen. Plus denk ik steun krijgen voor het 'terugpakken' van Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan vind ik het prima
Het zou een wonder zijn als we dat nog ooit voor hem krijgen.
Krabby verzint gewoon geruchten door pijltjes op het draaiende dartbord te gooien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
Overmars heeft volgens mij ooit aangegeven, lang geleden, wel gecharmeerd van Vilhena te zijn en Krabby maakt daar nu een soort van nieuwtje van.
Normaal zou het ook niet zo voor de hand liggen, maar na de transfer van Vermeer en de wetenschap dat Overmars dat dus ooit heeft gezegd kan 1+1 best wel eens 2 worden. Dan ben je dus puur afhankelijk van de goede wil van Vihena, en z'n zaakwaarnemer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
Overmars heeft volgens mij ooit aangegeven, lang geleden, wel gecharmeerd van Vilhena te zijn en Krabby maakt daar nu een soort van nieuwtje van.
Begin je het eindelijk te snappen? Duurt even hoor...quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:47 schreef Kiid het volgende:
Daarom. Wij hebben Immers al, weg met Vilhena
10 mil voor een wissel van Feyenoord? Zou wel het lachertje van het jaar zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik zie het best wel gebeuren. Voor Ajax is 10 miljoen bijna wisselgeld, die hebben naast het dikke eigen vermogen geloof ik alleen al 20 miljoen ofzo binnengehaald in de CL dit seizoen, en Overmars zou hiermee direct de kritiek dat Ajax niet investeert in kwaliteit teniet doen. Plus denk ik steun krijgen voor het 'terugpakken' van Feyenoord.
Heb mijn ideeën van wat Feyenoord zou moeten zijn losgelaten en dan kom je al snel op dit niveau uitquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin je het eindelijk te snappen? Duurt even hoor...
Je bent zelf typisch.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:26 schreef Typisch het volgende:
Typisch Feyenoord dat een Vilhena zo eindigt.
Dat klopt.quote:
Dit. Heel simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik vind dat we van Immers af moeten. Hebben de afgelopen 2 jaar echt wel plezier van die gozer gehad, maar nu je op balbezit speelt en het meeste balbezit van de competitie hebt heb je meer aan iemand die écht kan foebbele.
Maar hij werkt zo hard.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik vind dat we van Immers af moeten. Hebben de afgelopen 2 jaar echt wel plezier van die gozer gehad, maar nu je op balbezit speelt en het meeste balbezit van de competitie hebt heb je meer aan iemand die écht kan foebbele.
Je hebt wissels en wissels natuurlijk. De categorie "zeer talentvol, met veel potentiële restwaarde maar in een vormdip" (Fischer, Vilhena, Maher) en de categorie "matig, oud en 0 restwaarde" (Verhoek, Mathijsen).quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
10 mil voor een wissel van Feyenoord? Zou wel het lachertje van het jaar zijn.
quote:
Zuur verhaal welquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:51 schreef Caland het volgende:
Sterf. Nog maar een keer dan.
[..]
[ afbeelding ]
Wie moet dan de gaten dicht rennen? Vergeet ook niet dat het 1 blok kracht is wanneer hij verdedigend meegaatquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ligt dat aan Feyenoord of aan de buitenwereld die verwacht dat 19-jarige jochies wel even de kar gaan trekken. Talenten worden steeds jonger gebracht en gaan ook steeds jonger weg. Neem daarin mee dat de eredivisie is verworden tot een soort van speeltuin voor middelmatige voetballers en dan is het niet zo raar dat de echte talenten pas stappen zetten als ze weggaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zuur verhaal wel
Is inderdaad wel weer typisch Feyenoord dit.
Ongelooflijk hoe die jongens bij ons steeds weer zoveel moeite hebben die laatste stap(pen) te zetten. Zie bijvoorbeeld ook het laatste seizoen van BMI en De Vrij, die simpelweg niet het maximale er uit hebben gehaald. Of bijvoorbeeld een Wijnaldum.
Daarnaast blijft het inderdaad gewoon raar dat Feyenoord overmatig heeft geïnvesteerd in het middenveld. Wat dat betreft denk ik toch echt dat je dat alleen kan uitleggen als compensatie voor het niet kunnen vinden van een fatsoenlijke spits.
Was De Boer dacht ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
Dat zeg je nu, maar als die komt is het opeens de beste voetballer allertijdenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was De Boer dacht ik
Vind hem overigens niet veel bijzonders
Nee hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als die komt is het opeens de beste voetballer allertijden
Ik ook niet, moet Overmars geld uitgeven en daar is die niet zo van volgens mijquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoorKan me trouwens niet voorstellen dat die komt
haha ja zo'n grapje maakte caland ook al, echt grappig van jouquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie moet dan de gaten dicht rennen? Vergeet ook niet dat het 1 blok kracht is wanneer hij verdedigend meegaat
Dat ook, jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet Overmars geld uitgeven en daar is die niet zo van volgens mij
Feyenoord heeft een beter bezet middenveld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat ook, ja
En hij wil toch weg vanwege reserverol? Wat zou die bij ons gaan doen dan
En moet er niet aan denken om tegen zulke onzin aan te kijken:
[ afbeelding ]
haha ja bedankt voor je reactie, echt grappig van jouquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha ja zo'n grapje maakte caland ook al, echt grappig van jou
Originaliteit is niet je sterkste punt merk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
haha ja bedankt voor je reactie, echt grappig van jou
Staat er een prijs op originaliteit? Anders vissen we beide achter het net, vrees ik. Wel gevatte one-liners hoor, mijn complimenten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Originaliteit is niet je sterkste punt merk ik.
Nee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat er een prijs op originaliteit? Anders vissen we beide achter het net, vrees ik. Wel gevatte one-liners hoor, mijn complimenten.
Probeer dan ook de behoefte te bedwingen om hier te posten als je toch niks nuttigs hebt bij te dragenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer dan ook de behoefte te bedwingen om hier te posten als je toch niks nuttigs hebt bij te dragen
Meh, heb liever dat Sinkgraven dan komt dan Vilhena. Tegen de tijd dat Andersen/Serero/Klaassen weg zijn hebben we al nieuwe talenten klaarstaan waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een beter bezet middenveld.
Maar ik zie hem ook niet naar Ajax gaan nee. Wel weg.
Maar de aanvoerder gaat ook weg, misschien raadt hij hem wel aan bij z'n volgende club. Package deal, 25 miljoen dit datquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:27 schreef Typisch het volgende:
Maar Immers gaat voorlopig nog niet weg, ligt op de kamer bij de aanvoerder en dat weet je het wel.
Koeman kom er maar in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar de aanvoerder gaat ook weg, misschien raadt hij hem wel aan bij z'n volgende club. Package deal, 25 miljoen dit dat
Kelly Immers is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is "hij ken er geen kut van", maar dan mooi ingepakt.
Als het effe tegen zit staan we na deze 2 wedstrijden 15 punten achter op de nummer 1.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:36 schreef Dekatria het volgende:
Wordt weer tijd dat we gaan voetballen, met al dit geouwehoer.
Nou ja, PSV had die Labidad, Reis en recent Bakkali natuurlijk. Daar had ook iedereen veel van verwacht.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:26 schreef Typisch het volgende:
Typisch Feyenoord dat een Vilhena zo eindigt.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kelly Immers is het hier niet mee eens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kelly Immers is het hier niet mee eens.
[ afbeelding ]
Beiden. Bij PSV en Ajax zie je wel spelers die lang genoeg blijven om die extra stappen te maken en/of die minder inzakken. Vergelijk De Vrij/BMI even met de verdedigers die ajax een paar jaar geleden heeft verkocht. Of zie hoe Wijnaldum bij PSV gewoon aan zijn 9e eredivisieseizoen bezig is maar komende zomer alsnog een 3-jarig contract heeft. Zo zijn er voorbeelden genoeg. Dat dat deels samenhangt met de situatie waarin we zitten, weinig geld, weinig kans op kampioenschappen/CL etc is een tweede.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt dat aan Feyenoord of aan de buitenwereld die verwacht dat 19-jarige jochies wel even de kar gaan trekken. Talenten worden steeds jonger gebracht en gaan ook steeds jonger weg. Neem daarin mee dat de eredivisie is verworden tot een soort van speeltuin voor middelmatige voetballers en dan is het niet zo raar dat de echte talenten pas stappen zetten als ze weggaan.
Dat is geen tweede, dat is zo ongeveer de hoofdoorzaak. Ajax legt lachend een miljoentje neer voor een talent van 16, heeft ook nog eens de middelen om die gasten op jonge leeftijd zeer acceptabele contracten aan te bieden (las afgelopen week bv. een paar verlengingen tot 2020). Appeltjes met peertjes vergelijken, zou Rutten zeggen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beiden. Bij PSV en Ajax zie je wel spelers die lang genoeg blijven om die extra stappen te maken en/of die minder inzakken. Vergelijk De Vrij/BMI even met de verdedigers die ajax een paar jaar geleden heeft verkocht. Of zie hoe Wijnaldum bij PSV gewoon aan zijn 9e eredivisieseizoen bezig is maar komende zomer alsnog een 3-jarig contract heeft. Zo zijn er voorbeelden genoeg. Dat dat deels samenhangt met de situatie waarin we zitten, weinig geld, weinig kans op kampioenschappen/CL etc is een tweede.
Immers had nooit het nummer 10 moeten krijgen laat staan nooit bij Feyenoord moeten spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:32 schreef Pascalus het volgende:
Haten op Lexie.![]()
GA JE SCHAMEN WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Destijds een prima oplossing. Toornstra was te duur bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Immers had nooit het nummer 10 moeten krijgen laat staan nooit bij Feyenoord moeten spelen.
Wat een overgewaardeerde speler is het toch.
Hey hebben ze je weer vrijgelatenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Destijds een prima oplossing. Toornstra was te duur bijvoorbeeld.
Ja mijn perm was ineens naar een straf van 3 maanden gegaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey hebben ze je weer vrijgelaten
Dat is een hele belangrijke oorzaak, maar niet de enige.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is geen tweede, dat is zo ongeveer de hoofdoorzaak. Ajax legt lachend een miljoentje neer voor een talent van 16, heeft ook nog eens de middelen om die gasten op jonge leeftijd zeer acceptabele contracten aan te bieden (las afgelopen week bv. een paar verlengingen tot 2020). Appeltjes met peertjes vergelijken, zou Rutten zeggen.
Er is nog hoop voor HMFquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja mijn perm was ineens naar een straf van 3 maanden gegaan.
Dat was echt fantastisch.
De Vrij maakt stappen doordat hij nu op een wat hoger niveau speelt, is geen hogere wiskunde ofzo. Verder vond ik De Vrij bij ons gewoon een zeer behoorlijk seizoen draaien, had even een dipje maar kwam daar wel aardig van terug. Stond ook niet voor niets in de basis op het WK natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is een hele belangrijke oorzaak, maar niet de enige.
Als je ziet hoe spelers als BMI en De Vrij vorig jaar presteerden t.o.v. wat ze nu laten zien bij hun huidige clubs is dat om te janken. Clasie is wat dat betreft eigenlijk de enige speler die ik zo kan bedenken die een relatief constante groei heeft doorgemaakt. Ook wel met een dipje, maar die is er goed genoeg uit gekomen om tot soort van volle wasdom te komen.
Dat is ook vooral een beetje zo omdat Ajax een beetje aan z'n top zit qua kwaliteit spelers die ze kunnen halen. Zowel Ajax als PSV en Feyenoord komen nu allemaal ongeveer bij dezelfde soort spelers uit. Of je nou 15 miljoen hebt om te besteden, of 100 miljoen: veel beter dan de spelers die ze nu halen lukt helaas niet. Want degenen die goed genoeg zijn, heb je of zelf al binnen (in je jeugd of in je eerste) of spelen bij PSV of Feyenoord (eventueel bij Vitesse/Twente) of hebben geen band met Nederland/de eredivisie en willen niet hier spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet Overmars geld uitgeven en daar is die niet zo van volgens mij
Toch was er ook een tijd dat spelers van Feyenoord 'zelfs' Twente als grote stap vooruit zagen. Toch een contrast met nu, met Vermeer die bij Feyenoord voldoende perspectieven ziet om van Ajax naar Feyenoord te gaan. Ook Clasie heeft toch onlangs flink lang bijgetekend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beiden. Bij PSV en Ajax zie je wel spelers die lang genoeg blijven om die extra stappen te maken en/of die minder inzakken. Vergelijk De Vrij/BMI even met de verdedigers die ajax een paar jaar geleden heeft verkocht. Of zie hoe Wijnaldum bij PSV gewoon aan zijn 9e eredivisieseizoen bezig is maar komende zomer alsnog een 3-jarig contract heeft. Zo zijn er voorbeelden genoeg. Dat dat deels samenhangt met de situatie waarin we zitten, weinig geld, weinig kans op kampioenschappen/CL etc is een tweede.
Moet ook wel zeggen dat Kongolo en Van Beek een erg slechte dag hadden tegen PSV.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Toch was er ook een tijd dat spelers van Feyenoord 'zelfs' Twente als grote stap vooruit zagen. Toch een contrast met nu, met Vermeer die bij Feyenoord voldoende perspectieven ziet om van Ajax naar Feyenoord te gaan. Ook Clasie heeft toch onlangs flink lang bijgetekend?
Maar daarom is het ook zo zonde voor Feyenoord dat Koeman niet in 1 van die 3 jaren een keertje kampioen is geworden. Dat was echt mogelijk geweest, ondanks de situatie. Met een titel + 15-20 miljoen aan CL-inkomsten waren ze PSV in mijn ogen echt voorbij geweest op financieel en sportief vlak.
Nu hebben ze die toch een beetje terug kunnen laten komen en zie je Twente (en straks ook Vitesse denk ik) toch weer in je nek hijgen. Wil absoluut niet zeggen dat Feyenoord het niet goed gedaan heeft de afgelopen jaren natuurlijk, integendeel. Maar een titel/CL-geld had de club wel in een stroomversnelling gebracht in alle opzichten. En bovendien vooral PSV voorlopig terug geduwd. Want hoe had b.v. PSV - Feyenoord eruit gezien afgelopen maand als Feyenoord De Jong kon betalen en halen en hij in Feyenoord-shirt aan de andere kant van het veld had gestaan?
Het draaiende dartbord van Krabby heeft weer geen gelijk.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 14-01-2015 om 19:12:08#Ajax heeft op dit moment geen interesse in Tonny Vilhena van #Feyenoord reageer retweet
Uit de tekst was al min of meer te lezen dat het een wilde gok was, Krabby-style.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het draaiende dartbord van Krabby heeft weer geen gelijk.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 14-01-2015 om 19:12:08#Ajax heeft op dit moment geen interesse in Tonny Vilhena van #Feyenoord reageer retweet
Nou ja, Bruma had ook niet echt z'n dag natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Moet ook wel zeggen dat Kongolo en Van Beek een erg slechte dag hadden tegen PSV.![]()
Idd, inclusief de slimheid/achterbaksheid (of hoe je het wilt noemen) die een goede spits zo af en toe nodig heeft in de duels. Die 2 kleine onopvallende maar extreem nuttige overtredingen waar uit ie 2 keer kon scoren, dat konden spitsen als Pellé ook. Die Kazim maakt ook veel overtredingen, maar zo lomp en opzichtig dat het bijna altijd opvalt en er afgefloten wordt.quote:Neemt niet weg dat De Jong gewoon een goede spits is.
Dat is jullie sterkte denk ik, die soms tegelijkertijd soms een beetje als een zwakte kan werken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:05 schreef Maastoren het volgende:
Het hele probleem van Feyenoord is dat een speler als Immers de voorkeur krijgt boven Vilhena. Waarom schreeuwt nu niet iedereen moord en brand want Vilhena is een echte Feyenoorder die weggaat omdat er een of andere Haagse mafkees met een gigantische ooievaar tattoo altijd moet spelen.
Nou ja, ik denk van wel eigenlijk. Hoewel het ook komt omdat je scorend vermogen op andere posities tekort komt om dat te compenseren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:44 schreef Caland het volgende:
Meh. Lag het maar alleen aan de spits.
Tering zeg, moet jij echt in elke post die je plaatst een vergelijking met Ajax oid maken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk van wel eigenlijk. Hoewel het ook komt omdat je scorend vermogen op andere posities tekort komt om dat te compenseren.
Maar bij Feyenoord - Ajax was dat tekenend vond ik. Een verdediger van Ajax krijgt 1 halve kans en die trapt hij erin, de aanvallers van Feyenoord krijgen volgens mij meer dan vijf 100 % kansen die ze verkloten (wel deels met wat pech, maar toch). Qua spel verder doen jullie niets onder aan PSV en Ajax in mijn ogen.
Altijd dat eeuwige gezeik op immersquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:05 schreef Maastoren het volgende:
Het hele probleem van Feyenoord is dat een speler als Immers de voorkeur krijgt boven Vilhena. Waarom schreeuwt nu niet iedereen moord en brand want Vilhena is een echte Feyenoorder die weggaat omdat er een of andere Haagse mafkees met een gigantische ooievaar tattoo altijd moet spelen.
Zijn de geruchten ja.. Zou niet weten wat ze met hem willen, ook zij hebben volgens mij niemand die een goede voorzet kan geven..quote:
Die gaat wss naar Juventus, daarom willen ze Te Vrede halenquote:
Ja snap ik ook wel. Denk dat we Necid niet meer bij PEC gaan zien, ruim baan voor Te Vrede dus. Miljoentje aftikken en met een strik erom naar Zwolle.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die gaat wss naar Juventus, daarom willen ze Te Vrede halen
Oh, en nogal lastig aangezien Necid officieel van CSKA is natuurlijk..
Jodentitelquote:
In het voetbal dat je nu speelt is hij gewoon niet zo nuttig meer. Speelt in mijn beleving ook zijn slechtse seizoen sinds hij in Rotterdam is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef eight het volgende:
[..]
Altijd dat eeuwige gezeik op immers![]()
Gewoon terecht dat Immers speelt, hij doet het simpelweg beter dan Tonny. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |