quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)er-Ik-wil-dood.dhtml
Partner van Charb niet welkom op zijn begrafenis.
Dat zijn dus geen Charlies.quote:"Zij hebben haar gevraagd om zich niet meer uit te laten over Charbonnier."
Wat een sukkelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie
Een Belgische agent heeft een collega van Marokkaanse komaf bedreigd met een dienstwapen tijdens een ruzie over religie. Het meningsverschil vond plaats tijdens een manifestatie zondag in Brussel in verband met de radicaalislamitische terreuraanslagen in Frankrijk. Dat meldden Belgische media dinsdag.
De burgemeester van Brussel, Yvan Mayeur, gaf opdracht tot een onmiddellijk onderzoek. Hij houdt nog wel een slag om de arm: "Indien een en ander waar blijkt te zijn, gaat het om een uiterst zware overtreding."
De twee agenten begonnen te bekvechten over godsdienst in een politievoertuig, waarin nog drie andere personen zaten. Het kwam tot een scheldpartij waarop de Belgische agent zijn dienstwapen
trok en het op zijn collega richtte. Die diende een klacht in.
Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie
Waarschuwen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:27 schreef Red_85 het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)t-charlie-hebdo.html
[..]
Geeft maar eens te meer aan dat die nog veel te leren hebben.
Walgelijk weer.
ex-moslim neem ik aan....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:49 schreef SuperFood het volgende:
goede ingezonden brief van een moslim op geenstijl.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_nederland_hadi.html
respect voor die man. hij begrijpt het.
kom nou, is vrij duidelijk als je de tekst leest. maar goed, als jij beweert dat ie toch nog moslim is, dan heb je wel een linkje waar hij dat expliciet zegt?quote:
mhhh je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
kom nou, is vrij duidelijk als je de tekst leest. maar goed, als jij beweert dat ie toch nog moslim is, dan heb je wel een linkje waar hij dat expliciet zegt?
Wijs maar weer naar iemand anders in plaats van in de spiegel te kijken. Episch weer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Geldt voor meerdere personen:
Origineel:
[ afbeelding ]
Bewerkt in Israël
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.spiegel.de/pol(...)-foto-a-1012732.html
Nee, weer iemand die vind dat een fictief figuur belangrijker is dan vrijheid. Vingertje wijzen 'pas wel op he, niet mo'tje, anders beledig je misschien weer een paar mensen en kan het zo weer gebeuren.'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Een pleidooi om elkaar niet te beledigen, waar haalt ie het gore lef vandaan!
wat is een zandbak idealogie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, weer iemand die vind dat een fictief figuur belangrijker is dan vrijheid. Vingertje wijzen 'pas wel op he, niet mo'tje, anders beledig je misschien weer een paar mensen en kan het zo weer gebeuren.'
In plaats van zijn eigen achterban toe te spreken dat het niet gewaardeerd wordt dat je mensen vermoord om een mening, tuurlijk niet. Ga vooral verder met je zandbak idealogie..
Je hebt het niet goed gelezen...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, weer iemand die vind dat een fictief figuur belangrijker is dan vrijheid. Vingertje wijzen 'pas wel op he, niet mo'tje, anders beledig je misschien weer een paar mensen en kan het zo weer gebeuren.'
In plaats van zijn eigen achterban toe te spreken dat het niet gewaardeerd wordt dat je mensen vermoord om een mening, tuurlijk niet. Ga vooral verder met je zandbak idealogie..
quote:De grootmoefti veroordeelt de aanslag op Charlie Hebdo en noemt het een terroristische daad. Wel heeft hij kritiek op de cartoons die het blad publiceert. Veel moslims vinden het afbeelden van de profeet beledigend en kwetsend.
En omdat ik denk dat het niet verstandig is om extra terroristen te kweken door mensen voortdurend te beledigen met humorloze slecht getekende cartoons ben ik een aanhanger van de islam? Tuurlijk...quote:
Volgens mij bedoeld hij daar de moefti meequote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:03 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En omdat ik denk dat het niet verstandig is om extra terroristen te kweken door mensen voortdurend te beledigen met humorloze slecht getekende cartoons ben ik een aanhanger van de islam? Tuurlijk...
Dan had ie moeten schrijven "dat hij vooral verder gaat met z'n zandbak ideologie".quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij daar de moefti mee
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijs maar weer naar iemand anders in plaats van in de spiegel te kijken. Episch weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |