Hier dus ook. Gewoon echt klaarwakker halverwege de nacht, ik heb met m op gezeten van 1 tot 4, en om 7:30 was hij ook gewoon weer wakker. Het is nu nog gezellig hier, maar dat kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn he, al die onderbroken nachtenIk heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, maar Isa vindt slapen de afgelopen dagen en nachten maar stom. Arme wij. Vannacht hebben we weer bijna 2 uur met haar gezeten, en dan nog een stuk of 6x verspreid over de nacht eruit. Goed begin van mijn eerste werkdag
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:05 schreef Omentielvo het volgende:
Ik weet dat het geen klaagzang was hoor. Maar alleen lezen over jouw nacht was voor mij reden omte doen.
Komt ook bij dat ik zelf heel slecht tegen gebroken nachten kan
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.
En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss
Ja dat geloof ik ook ja! Op een gegeven moment went je lichaam aan het weinige slaap dat het krijgt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.
En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss
Dit weet ik wel zeker! Ow sliep in november opeens door en toen hij weer kwam in de nachten vanaf half december was ik uitgeput..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Bizar is dat he, hoe je lichaam om weet te gaan met slaapgebrek! Ik ben juist gesloopt als we eens een keer door mogen slapen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef Loj het volgende:
[..]
Dit weet ik wel zeker! Ow sliep in november opeens door en toen hij weer kwam in de nachten vanaf half december was ik uitgeput..
Nu gaat t weer prima en denk ik dat niemand vandaag aan mij kom merken dat ik een 2,5 uur slaap nacht had
Maar ik hoef nog maar 2 nachten, want peuters slapen door
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bizar is dat he, hoe je lichaam om weet te gaan met slaapgebrek! Ik ben juist gesloopt als we eens een keer door mogen slapen.
LB, ik heb vannacht over E. gedroomd! Ze kwam bij ons logeren, maar ik moest plotseling weg en kon ik haar niet in slaap voeden (wtf?). Maar mijn vriend zag het ook niet zitten om 2 kinderen naar bed te brengen, dus toen moest ze maar wakker blijven. Eeehh...
![]()
Is ook zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:13 schreef Omentielvo het volgende:
[..]voor het goede nieuws
En jouw bovenste stukje zit denk ik echt een stukje waarheid in. Voor mij klinken die nachten zo zwaar en vermoeiend. Maar als je een kindje hebt dat gewoon niet beter slaapt, gaat jouw lichaam regelen dat je functioneer op minder slaap. Op zulke momenten vind ik heel het menselijk lichaam en geest zo mooi en goed geregeld
Ik twijfelde of zoiets fysiek mogelijk zou zijn. Lijkt mij zo onhandig, maar in mijn droom was het heul logisch.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:03 schreef Kyara het volgende:
Venco![]()
Zo bracht ik ze ook altijd naar boven
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Omentielvo het volgende:
Even Riley spammen hoor. Nog 9 dagen een dreumes
[ link | afbeelding ]
Ja hoor. Ik pluk ze ook met 1 arm van de grond als ik de ander al vast hebquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik twijfelde of zoiets fysiek mogelijk zou zijn. Lijkt mij zo onhandig, maar in mijn droom was het heul logisch.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Omentielvo het volgende:
Even Riley spammen hoor. Nog 9 dagen een dreumes
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:35 schreef L-E het volgende:
Al aan het aftellen dus Omen! Voorbereidingen voor het grote feest al in volle gang?
LB, het wordt nog veel erger, de dingen die ze gaan zeggen
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mama is een meisje en Papa is een....?
MAFKEES!!
We zijn niet geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe hadden ze het Sprookjesbos gevonden?
logisch! ben benieuwdquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
We zijn niet geweestDe ene dag regende het keihard en de andere dag sneeuwde en waaide het ontzettend hard
Dus we gaan iets boeken rond het Sprookjesbos in de zomer
Noorwegenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Limone het volgende:
Dat vind ik ook stom. (Lilyhamer)
Ik lees een boek.
Wel een drempel, of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik t lief vraag, en als ze mensen nodig hebben, dan misschien....
Zoutoplossing spoelen / sprayen? Melkproducten even laten staan, dat is slijmvormend. Voor het slapen stomen door te douchen helpt ook eventjes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto's! SpiritOmen, nog maar 9 dagen
. LB
Oh jongennsss ik mag morgen voor een inwendige echohoe tof is dat?! En niet om naar een koffieboon te kijken, maar om te zien of er niet iets Heel Erg Mis is daarbinnen. Ook leuk
.
Ennnn iemand nog geweldige tips tegen hoesten? Mup hoest bij benadering en ik heb geteld, ca. 72748476252563783849932817172 keer per minuut. En hoest zichzelf (en ons) ook wakker. Bedje staat al schuin, ze is van kruin tot teen ingesmeerd met luuf, volle fles tijmsiroop im haar rietjesbeker... Wat mis ik?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow jee... wil je je broekjes terug?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:03 schreef danic het volgende:
Oh en mijn kind is gekrompen![]()
Afgelopen weekend allemaal te kleine broeken uit haar kast gehaald (echt hoog water).
Vanmorgen gaan meten op het cb en daar was ze amper 87 cm....
Dus net broekjes gekocht in maat 92 en die zijn gewoon echt mega te lang. Zowel bij h&m als C&A.
Dus kom ik weer terug om alles te ruilen.
Gekke is dat ik ook een zomersuit heb geruild van maat 92 naar 98
ik snap het niet meer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |