abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2015 @ 06:11:13 #1
381212 Gulara
From the future
pi_148631483
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

[ Bericht 38% gewijzigd door Kyara op 13-01-2015 21:17:03 ]
pi_148632052
Wat fijn he, al die onderbroken nachten O+ Ik heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, maar Isa vindt slapen de afgelopen dagen en nachten maar stom. Arme wij. Vannacht hebben we weer bijna 2 uur met haar gezeten, en dan nog een stuk of 6x verspreid over de nacht eruit. Goed begin van mijn eerste werkdag :P
Sarcasme. Herken het.
pi_148632090
Succes vandaag Spirit!

En wat een slechte nachten weer.

Horen wij niet (meer?) bij...
pi_148632193
Zeker een paar slechte nachten. :*

Spirit, succes vandaag :*

Hier vanmorgen een 'behulpzame' dreumes. Ze ging de suiker in mijn koffie roeren. Mijn pyjama kan gewassen worden nu :X
Gezegd dat ze rustig moet roeren maar :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:43:52 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148632311
Succes vandaag Spirit!

Omen :D

Ik vind het wel tijd voor een nieuw plaatje in de OP eigenlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_148632465
Inderdaad. Nieuw plaatje :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:24:00 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148632866
Ja Spirit ik vergeet t steeds, maar succes vandaag!! Je klinkt alsof je het echt ziet zitten, zo tof voor je ^O^

Nouja en dan kan t alleen maar nog beter gaan als Isa weer goed slaapt oO<
pi_148632985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn he, al die onderbroken nachten O+ Ik heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, maar Isa vindt slapen de afgelopen dagen en nachten maar stom. Arme wij. Vannacht hebben we weer bijna 2 uur met haar gezeten, en dan nog een stuk of 6x verspreid over de nacht eruit. Goed begin van mijn eerste werkdag :P
Hier dus ook. Gewoon echt klaarwakker halverwege de nacht, ik heb met m op gezeten van 1 tot 4, en om 7:30 was hij ook gewoon weer wakker. Het is nu nog gezellig hier, maar dat kan niet lang meer duren :')

Succes Spirit, een eerste werkdag, het klinkt echt mooi O+
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:42:13 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148633173
Van 1-4, damn... :X
pi_148633534
Jeetje L-E. Dat is wel heel weinig slaap :*
pi_148633556
Oh, het was geen klaagzang hoor :@ Ik voel me prima eigenlijk, vanavond lekker vroeg naar bed en ik haal het wel weer in :)
pi_148633597
Ik weet dat het geen klaagzang was hoor. Maar alleen lezen over jouw nacht was voor mij reden om :* te doen.
Komt ook bij dat ik zelf heel slecht tegen gebroken nachten kan :@
pi_148633642
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:05 schreef Omentielvo het volgende:
Ik weet dat het geen klaagzang was hoor. Maar alleen lezen over jouw nacht was voor mij reden om :* te doen.
Komt ook bij dat ik zelf heel slecht tegen gebroken nachten kan :@
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.

En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss :')
pi_148633728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.

En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss :')
*O* voor het goede nieuws

En jouw bovenste stukje zit denk ik echt een stukje waarheid in. Voor mij klinken die nachten zo zwaar en vermoeiend. Maar als je een kindje hebt dat gewoon niet beter slaapt, gaat jouw lichaam regelen dat je functioneer op minder slaap. Op zulke momenten vind ik heel het menselijk lichaam en geest zo mooi en goed geregeld O+
pi_148634999
quote:

[..]

Ja dat geloof ik ook ja! Op een gegeven moment went je lichaam aan het weinige slaap dat het krijgt.
Maar bah, wat een nacht.
Hier viel het wel mee met de drama om borst. 1x 35 minuten gekrijst :'( , verder een paar keer gejammerd maar snel stil te krijgen. Alleen is hij ook nog eens snot en snotverkouden. En om 5.57 wakker, toen gevoed (iets eerder dan planning maar ik vond dat hij het heel goed deed vannacht en laatste voeding was eerder dan gepland :P ) En daarna spuugde hij alles uit.
Maar hij is wel gewoon vrolijk gelukkig!

Omen :D Roeren en knoeien!

Spirit succes met werken!
pi_148635464
LE, het klinkt heel herkenbaar wat je zegt. Als Eva wekenlang iedere nacht komt dan trekken we dat echt prima, als ze na weken doorslapen ineens weer komt zijn we echt heel erg chagrijnig de dag erna :')

Succes vandaag Spirit!

Omen :D wel lief van Riley, dat dan weer wel.
E.
pi_148642532
Thanks allemaal! Het is superleuk O+

LE boks jonguh, hier van 1 tot 3 gezeten en om 6 uur weer klaarwakker. Hoe doen die kinderen dat toch??
Sarcasme. Herken het.
pi_148649326
Spirit fijn dat het je weer beviel. Werk je gelijk weer memorie uren? Of bouw je langzaam op?

Net terug van een verjaardag. En Riley was zo lief. Vermaakte zich echt prima. Heb haar bijna niet gezien. Totdat ze moe werd. Toen kwam ze bij mij op schoot knuffelen en wist ik dat het tijd begon te worden om naar huis te gaan O+
pi_148649785
Even een beetje verdrietig. We hebben het babybedje verkocht en dat heb ik net uitelkaar gehaald. Een bevestiging dat er echt niets meer gaat komen. Afsluiten van het babytijdperk is nu aangekomen. We zijn het huis aan het opruimen om het te koop te kunnen zetten (dit keer echt).

Hele kleine snik/slik. :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_148650186
En dan nog iets waar ik om kan janken (maar dan van geluk) is als je je twee kleintjes samen 'koffie' zie drinken. Fee die met de theepot in haar handen staat en vraagt aan isss (zus) kating? (Drinken). Zus die ja roept en Fee die doet alsof ze thee inschenkt O+
Hoe ze komt aan kating zou ik echt niet weten. We verbeteren haar steeds maar ze pikt het nog niet op :')
pi_148650304
Oh Tally, zulke afsluitingen zijn echt slikmomentjes. :*
En dat samen spelen. Zo lief. O+ Rammel
pi_148653948
quote:

[..]

Dit weet ik wel zeker! Ow sliep in november opeens door en toen hij weer kwam in de nachten vanaf half december was ik uitgeput..
Nu gaat t weer prima en denk ik dat niemand vandaag aan mij kom merken dat ik een 2,5 uur slaap nacht had :)

Maar ik hoef nog maar 2 nachten, want peuters slapen door ;)
pi_148655725
oooo Tally, wat schattig O+ O+

OP even aangepast :+
pi_148655755
Ha leuk, Sticker in de OP!
pi_148655975
:D
pi_148656665
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef Loj het volgende:

[..]

Dit weet ik wel zeker! Ow sliep in november opeens door en toen hij weer kwam in de nachten vanaf half december was ik uitgeput..
Nu gaat t weer prima en denk ik dat niemand vandaag aan mij kom merken dat ik een 2,5 uur slaap nacht had :)

Maar ik hoef nog maar 2 nachten, want peuters slapen door ;)
Bizar is dat he, hoe je lichaam om weet te gaan met slaapgebrek! Ik ben juist gesloopt als we eens een keer door mogen slapen.

LB, ik heb vannacht over E. gedroomd :D! Ze kwam bij ons logeren, maar ik moest plotseling weg en kon ik haar niet in slaap voeden (wtf?). Maar mijn vriend zag het ook niet zitten om 2 kinderen naar bed te brengen, dus toen moest ze maar wakker blijven. Eeehh... :? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148656668
pi_148658042
Hier trouwens ook zo'n samenspeel smeltmomentje. Samen met grote broer aan het koken.

pi_148659557
Noh lief zeg! Wat zien ze er zo groot uit :o

Ik kom ook weer een foto spammen :+

pi_148659657
Ooh lief Danic! Superschattig met haar poppen O+

*smelt*
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:06:10 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148660198
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bizar is dat he, hoe je lichaam om weet te gaan met slaapgebrek! Ik ben juist gesloopt als we eens een keer door mogen slapen.

LB, ik heb vannacht over E. gedroomd :D! Ze kwam bij ons logeren, maar ik moest plotseling weg en kon ik haar niet in slaap voeden (wtf?). Maar mijn vriend zag het ook niet zitten om 2 kinderen naar bed te brengen, dus toen moest ze maar wakker blijven. Eeehh... :? :P
:D _O-

Groot gelijk van je vriend oO<

Danic, wat een plaatje O+

Omen, fijn he, als je je kind zo goed kent O+

Kyara, dat zijn echt droom- / rammelfoto's!!! O+

Tally, aiiii.... ja dat is even slikken. Gelukkig zijn je dametjes zo leuk! O+

Hartjesoverkill O+!
pi_148661480
Dromen van andermans dreumesjes?
Check!
Ik droomde vannacht van Kyara's tweeling! Ik paste op en bracht ze beide op mijn heupen getild naar boven. 1 aan elke kant. :P
Een tweeling lijkt mij zo vermoeiend/lastig maar ook zo leuk! Denk dat ik daarom over haar tweeling droomde. En had gister nog een foto voorbij zien komen. ;)
pi_148661612
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:13 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

*O* voor het goede nieuws

En jouw bovenste stukje zit denk ik echt een stukje waarheid in. Voor mij klinken die nachten zo zwaar en vermoeiend. Maar als je een kindje hebt dat gewoon niet beter slaapt, gaat jouw lichaam regelen dat je functioneer op minder slaap. Op zulke momenten vind ik heel het menselijk lichaam en geest zo mooi en goed geregeld O+
Is ook zo.
Als je terugkijkt hoe voor de meeste die eerste Babyweken waren: elke paar uur voeden, verschonen, boertje, weer hopen dat hij of zij gaat slapen...
Dan sliep je over 24 uur misschien 6 uurtjes maar dan wel gebroken als wat.
En helemaal geen baby die keurig 20:00 ofzo sliep en misschien 1 keer wakker werd.
Douchen op je gemak? Vergeet het! Eten zonder dat je baby toevallig wakker wordt? No way!
En het voelt nu alsof ik daar nooooit meer aan zou kunnen wennen. :P
pi_148664446
O+
pi_148665784
Die droom van Phaidra _O-

Kyara, wat lief hoe ze samen spelen. O+

Danic, zo lief in de wasmand met haar poppen O+

Venco jouw droom :D
pi_148666377
O+ Danic die haartjes. Wat een schatje zeg!

Ahhh zus en grote broer!! O+

Hahaha Venco!
pi_148666802
Danic die foto O+ Te cute!

En kok M. met zusjes O+ En die poppen op tafel :D

Sticker wil tv kijken. Ik heb nee gezegd, en nu loopt hij al een kwartier de afstandbediening en de xbox-controller (want netflix) uitgebreid te bestuderen, op de kop te houden, mee te schudden, kusjes te geven, op alles te drukken om het dan zelf maar aan te zetten :') O+
pi_148666967
Wedden dat het 'm lukt?
pi_148668219
Die van mij zet zelf de tv al aan :')
Ze weet precies waar die blauwe knop voor dient :D
pi_148668669
Venco :D O+
Zo bracht ik ze ook altijd naar boven :Y

Mijn kinderen hebben geen afstandsbediening nodig. Ze weten precies welk "knopjes" ze bij mama in moeten drukken om de tv aan de krijgen :')
pi_148668872
L-E, die Sticker :D O+

Riley is meer van de iPad en daar filmpjes en liedjes op kijken :D
pi_148669299
Femke taalt (nog) niet naar de tv, iPad of filmpjes op de pc. De afstandsbediening zelf daarentegen is wel mega-interessant... Knopjes!! *O* om te eten! :N Maar dit wisten we vorig jaar op de meet al, nietwaar As?
Is het hem gelukt, L-E?

Ik droom trouwens ook regelmatig over de dreumesjes hier en hun mama's :@
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:56:02 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148673708
E mag gráág met een afstandsbediening rondsjouwen; gaat ze oma bellen :Y

Op mijn telefoon wil ze vooral foto's van zichzelf zien, en op de laptop wil ze skypen met oma of Nijntje filmpjes kijken op Youtube.

Enneuh, het sneeuwt hier! :o
(natte sneeuw, maar toch!)
pi_148678935
Sticker kan dat ja <3
pi_148683473
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:03 schreef Kyara het volgende:
Venco :D O+
Zo bracht ik ze ook altijd naar boven :Y

Ik twijfelde of zoiets fysiek mogelijk zou zijn. Lijkt mij zo onhandig, maar in mijn droom was het heul logisch. O+
pi_148687461
HIj kreeg de xbox wel aan, toen heb ik maar ingegrepen en zijn we samen gaan puzzelen :D

Oh jongens, bij mijn eerste riep ik altijd dat ik niets begreep van die vreselijke twee-is-nee-fase en de peuterpuberteit en alles, want dat kende ik gewoon niet. Mijn kind was bij mij heel erg zen en flexibel. Nu dan, karma is een trut, want dit kind he :') Nog geen twee en roept nu al de hele dag venijnig NEEEEEEJ! gewoon omwille van het nee zeggen. Omdat het kan. En hij roept het ook alsof je een belachelijk voorstel doet he, alsof je hem vraagt of je zijn vingertoppen eraf zal hakken met een botte bijl terwijl je gewoon vraagt of hij een mandarijn wil eten :')

Toen ik hem net naar bed bracht gaf hij aan niet naar bed te gaan, toen ik jawel zei kreeg ik een paar meppen tegen mijn ontblote borst :') Vervolgens wilde hij papa, prima, en bij papa werd hij woest omdat mama weg was :')

Verder is hij heel lief, serieus, zoooo lieffff O+ maarre, om de neonatologie-vpk van het allereerste begin maar weer eens te citeren: 'Er zit wel pit in zeg' :') O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:21:37 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148687691
L-E _O- O+ Gotta love 'em ;)

Ik zou mij moeten schamen, maar ik moest zo vreselijk lachen net :') E was iets aan het vegen terwijl ik de tafel afruimde. Ik hoor de bezem vallen en prompt "kut!" :o
Ik dacht, misschien heb ik t verkeerd verstaan, dus ik zei nog "wat zeg je schatje?", en ze kijkt me doodserieus aan en herhaalt het :')!
pi_148687695
_O- L-E, ik moest zo lachen om je verhaal. Ik zie het gewoon helemaal voor me :D
pi_148687722
LB, van wie heeft ze dat nou weer? :D
pi_148687735
Hahaha LB, werd je daar even een spiegel voorgehouden, of heeft ze dat van iemand anders?
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:24:16 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148687796
Ik doe echt mn best om t niet te zeggen waar ze bij is! Heus!

Maarja, ik heb ook al 'potverdorie' en 'hodver' gehoord :')

Het was makkelijker toen ze nog 'tut' zei ;(
pi_148688029
Even Riley spammen hoor. Nog 9 dagen een dreumes

pi_148688129
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Omentielvo het volgende:

[ link | afbeelding ]
O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:32:57 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148688166
Och wat een fantastische foto van je lieve meiske Omen O+
pi_148688195
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik twijfelde of zoiets fysiek mogelijk zou zijn. Lijkt mij zo onhandig, maar in mijn droom was het heul logisch. O+
Ja hoor. Ik pluk ze ook met 1 arm van de grond als ik de ander al vast heb ;) En met 2 tegelijk naar boven en beneden dus ook.
pi_148688214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Omentielvo het volgende:

[ link | afbeelding ]
O+ O+
pi_148688267
O+ Al aan het aftellen dus Omen! Voorbereidingen voor het grote feest al in volle gang?

LB, het wordt nog veel erger, de dingen die ze gaan zeggen ;(
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:35:49 #58
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_148688277
Wat een leuke foto's! O+

En LE en LB _O-
Alleen de meppen lijken me iets minder fijn, LE ;)

Ik moet ook uitkijken met zo'n kleine papegaai in de buurt, ik roep ook snel kut :@
Nora zegt ineens 'nee joh' en 'ja joh'. 'Wil je appelstroop op brood?' 'Neeeej joh' :P

smiley overkill!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_148688292
L-E O+ peuters O+ heel herkenbaar

LB _O- hier een peuter die oh god zegt :@

Riley O+ Je wordt instant vrolijk van deze foto
Mist ook nog een paar tandjes zie ik :D
9 dagen? ;(
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:38:50 #60
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_148688382
Riley O+ Bijna een peuter al!

Ik stond volgens mij ook met die trui in mijn handen afgelopen zaterdag. Primark?
Had 'm teruggelegd omdat ik al zoveel dingen had, maar ga 'm toch halen dit weekend :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:51:40 #61
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148688873
Ik ben zo benieuwd naar mini en zijn toekomstige gedrag. Hij is nu al wel heel dwingend als hij iets niet wil. Hij roept dan echt continu Uit! Uit! En als hij iets ziet dat hij wil hebben dan roept hij heppe heppe en is echt boos als hij het krijgt.

Nog maar een paar daagjes en hij is jarig :o

En ik roep ook te vaak het woord kut :@ gelukkig valt het tot nu toe mee met het papegaaien :+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148689079
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:35 schreef L-E het volgende:
O+ Al aan het aftellen dus Omen! Voorbereidingen voor het grote feest al in volle gang?

LB, het wordt nog veel erger, de dingen die ze gaan zeggen ;(
:Y

Mama is een meisje en Papa is een....?
MAFKEES!! :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 januari 2015 @ 20:58:22 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148689148
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:56 schreef Tally het volgende:

[..]

:Y

Mama is een meisje en Papa is een....?
MAFKEES!! :')

hoe hadden ze het Sprookjesbos gevonden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148689227
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoe hadden ze het Sprookjesbos gevonden?
We zijn niet geweest :@ De ene dag regende het keihard en de andere dag sneeuwde en waaide het ontzettend hard :')

Dus we gaan iets boeken rond het Sprookjesbos in de zomer :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 januari 2015 @ 21:01:34 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148689286
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef Tally het volgende:

[..]

We zijn niet geweest :@ De ene dag regende het keihard en de andere dag sneeuwde en waaide het ontzettend hard :')

Dus we gaan iets boeken rond het Sprookjesbos in de zomer :)
logisch! ben benieuwd :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:07:19 #66
378192 -mandy-
I am who I am
pi_148689551
Wat een leuke foto van Riley Omen. En je hebt al bijna een peuter!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_148690212
Ik kom weer even aanzwaaien. Alle foto's O+ Zo. :7

Anywho, werken is een bitch man :') Vandaag was helemaal hel. Vannacht weer 2 uur bezig geweest. Dag van 10 uur gemaakt, enorme file op de terugweg, bijna auto in m'n zij omdat ik vol over een rotonde ging :') thuiskomen bij een krijsend kind dat niet wil eten. Kind het eruit laten huilen en toen nog iets eetbaars naar binnen kunnen schuiven, kind naar bed, pizza in de oven, nog even een was doen en ik lig alweer in bed :') Ik wil weer werkeloos zijn ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_148690334
Spirit :D Is je kind op het kdv als je werkt, of is je vent dan thuis?

Maar echt, wat doe je, ik sta helemaal in de IKBENWEERBETERENIKLUSTJERAUWWERKENDEWERELD-modus, en nu zeg je dat het niet alleen maar rozegeur en maneschijn is :{w
pi_148690486
Kdv 3 dagen en man en ik elk 1 dag. En sorry LE, maar daar staat dan wel weer lol met collega's, lekker lunchen, hippe leasebak, geld en voldoening tegenover ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_148690593
Oh gelukkig, wel rozegeur O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:38:22 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148691037
Ik wil ook geld ;( De rest mag je houden, maar ik ben nu wel zo vreselijk blut dat ik waarschijnlijk zelfs mn oude baan weer moet terugvragen :X

Oh en geef maar toe; wie kijkt er nu ook naar What to expect when you're expecting? oO<
pi_148691060
Ik kijk :D
pi_148691080
ik neem op
pi_148691218
Oh afschuwelijk, dat soort dingen kijk ik niet hoor :@
pi_148691253
voel je je betrapt LE? :P
pi_148691296
Ik kijk Lilyhammer O+
pi_148691453
Je hebt hem al gezien?
pi_148691460
Dat vind ik ook stom. (Lilyhamer)

Ik lees een boek. :6
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:48:57 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148691510
Oh ik vind het heerlijk zulke films O+
pi_148691536
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Limone het volgende:
Dat vind ik ook stom. (Lilyhamer)

Ik lees een boek. :6
Noorwegen O+
pi_148691589
Je klinkt gelukkig, Spirit! Ik zou ook wel collega's willen.

Kan je je oude baan terugvragen LB?

El-Nee O+ ik vind extra pit altijd wel leuk.

Wat een plaatje, Omen!
pi_148691591
Ik lig al in bed ;)
Iets met slechte nachten en na een half jaar weer werken ;)
pi_148691633
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:49 schreef L-E het volgende:

[..]

Noorwegen O+
Kijk dan een fijne natuurfilm. :6
pi_148691694
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef Limone het volgende:

[..]

Kijk dan een fijne natuurfilm. :6
Dat is Lilyhammer toch? -O-
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:53:55 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148691750
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:50 schreef Limone het volgende:

Kan je je oude baan terugvragen LB?
Als ik t lief vraag, en als ze mensen nodig hebben, dan misschien....
pi_148691847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is Lilyhammer toch? -O-
Met slecht acteerwerk, of heb je het niet over de serie. :@
pi_148692090
Of kijk je een vhs met de registratie van de Winterspelen van 1994?
:')
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:03:03 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148692202
Leuke foto's! Spirit :* Omen, nog maar 9 dagen :o. LB :D

Oh jongennsss ik mag morgen voor een inwendige echo *O* hoe tof is dat?! En niet om naar een koffieboon te kijken, maar om te zien of er niet iets Heel Erg Mis is daarbinnen. Ook leuk ;(.

Ennnn iemand nog geweldige tips tegen hoesten? Mup hoest bij benadering en ik heb geteld, ca. 72748476252563783849932817172 keer per minuut. En hoest zichzelf (en ons) ook wakker. Bedje staat al schuin, ze is van kruin tot teen ingesmeerd met luuf, volle fles tijmsiroop im haar rietjesbeker... Wat mis ik?!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_148692290
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als ik t lief vraag, en als ze mensen nodig hebben, dan misschien....
Wel een drempel, of niet?
pi_148692382
Niet leuk van die echo, XM. :{ :*

Voor het hoesten zou ik alleen nog kunnen bedenken: hopen dat het snel beter gaat. Sterkte!
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:43:19 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148693577
Ai XM, succes morgen...

En wat betreft t hoesten, ben je al even gestopt met melk geven? Dat is het enige dat ik nog kan bedenken.

Limone, jup...... maarja ik moet toch iets. En dit is dan altijd nog beter dan iets commercieels.
pi_148693784
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto's! Spirit :* Omen, nog maar 9 dagen :o. LB :D

Oh jongennsss ik mag morgen voor een inwendige echo *O* hoe tof is dat?! En niet om naar een koffieboon te kijken, maar om te zien of er niet iets Heel Erg Mis is daarbinnen. Ook leuk ;(.

Ennnn iemand nog geweldige tips tegen hoesten? Mup hoest bij benadering en ik heb geteld, ca. 72748476252563783849932817172 keer per minuut. En hoest zichzelf (en ons) ook wakker. Bedje staat al schuin, ze is van kruin tot teen ingesmeerd met luuf, volle fles tijmsiroop im haar rietjesbeker... Wat mis ik?!
Zoutoplossing spoelen / sprayen? Melkproducten even laten staan, dat is slijmvormend. Voor het slapen stomen door te douchen helpt ook eventjes.

Sterkte morgen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148694064
Succes morgen XM!
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:58:30 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148694125
Dank!

Haar neus zit niet dicht. Het is echt het blafhoesten. Morgen ook maar ff nieuwe tussistin halen.
pi_148696463
Oh hoesten is zo vervelend. Kan ook echt lang aanhouden. Beterschap met Noor.

Ik keek criminal minds tijdens hef strijken. Ter info :7

Sticker :D ik denk dat hij wel een goeie partner is voor Rosalie.
Die riep me net een beetje pieperig. Kom ik daar zegt ze 'wakker'. Ik: 'Oh jé, maar we gaan wel weer lekker slapen hoor'.
Rosalie: 'Wil! Niet! Slapen!!!

Dus ze heeft even op mijn schouder gelegen en ik heb liedjes gefluisterd en nu slaapt ze weer. Ze wordt helemaal zen als ik zing. Snap er niks van :')

Ah gatver en daarvoor ook zoiets. Ik was even uit de badkamer gelopen om wat te pakken, kom ik terug.....Heeft ze heel het bad volgepoept!! :r
Terwijl eva er ook in zat :r
En toen moest ik alles ook nog schoonmaken :r want vriend lag te slapen.
Had ik al :r gezegd?

Maar goed, dat, in combinatie met een natte kwijlschouder van zojuist en het feit dat ik ze erg warm vond (maar haar nekje niet - graadmeter), vermoed ik toch dat er wat broeit.
Helaas was eva ook aan het spoken.
Fijn als je de volgende dag een sollicitatie gesprek hebt :')
pi_148696619
Oh en mijn kind is gekrompen :?
Afgelopen weekend allemaal te kleine broeken uit haar kast gehaald (echt hoog water).
Vanmorgen gaan meten op het cb en daar was ze amper 87 cm....
Dus net broekjes gekocht in maat 92 en die zijn gewoon echt mega te lang. Zowel bij h&m als C&A.
Dus kom ik weer terug om alles te ruilen.
Gekke is dat ik ook een zomersuit heb geruild van maat 92 naar 98 8)7
ik snap het niet meer hoor.
pi_148699903
Ik heb een peuter! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148699992
Gefeliciteerd *O*
pi_148700151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:03 schreef danic het volgende:
Oh en mijn kind is gekrompen :?
Afgelopen weekend allemaal te kleine broeken uit haar kast gehaald (echt hoog water).
Vanmorgen gaan meten op het cb en daar was ze amper 87 cm....
Dus net broekjes gekocht in maat 92 en die zijn gewoon echt mega te lang. Zowel bij h&m als C&A.
Dus kom ik weer terug om alles te ruilen.
Gekke is dat ik ook een zomersuit heb geruild van maat 92 naar 98 8)7
ik snap het niet meer hoor.
Ow jee... wil je je broekjes terug?
(Dat gele shirtje staat Femke trouwens keileuk! O+)

Loj, gefeliciteerd! Wat een grote knul O+ *G* *G*
pi_148700173
Van harte Loj!!!! *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')