Hier dus ook. Gewoon echt klaarwakker halverwege de nacht, ik heb met m op gezeten van 1 tot 4, en om 7:30 was hij ook gewoon weer wakker. Het is nu nog gezellig hier, maar dat kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn he, al die onderbroken nachtenIk heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, maar Isa vindt slapen de afgelopen dagen en nachten maar stom. Arme wij. Vannacht hebben we weer bijna 2 uur met haar gezeten, en dan nog een stuk of 6x verspreid over de nacht eruit. Goed begin van mijn eerste werkdag
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:05 schreef Omentielvo het volgende:
Ik weet dat het geen klaagzang was hoor. Maar alleen lezen over jouw nacht was voor mij reden omte doen.
Komt ook bij dat ik zelf heel slecht tegen gebroken nachten kan
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.
En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss
Ja dat geloof ik ook ja! Op een gegeven moment went je lichaam aan het weinige slaap dat het krijgt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.
En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss
Dit weet ik wel zeker! Ow sliep in november opeens door en toen hij weer kwam in de nachten vanaf half december was ik uitgeput..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |