Tijdslot?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dat tijdslot op je account is geen probleem hoor Fylax.
Haha watje. Ik durf allesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, ik durf mensen met blauwe namen hier niet te corrigeren
Gelukkig beslis jij dat niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:19 schreef hoink581 het volgende:
Fylax wil mod worden. Geef die jongen alsjeblieft geen verantwoordelijkheid.
Die kan niets eens fatsoenlijk op zijn school meedraaien zonder te dreigen met maatregelen van bovenaf.
We nemen gewoon even contact op met je roostermaker en wanneer je op school hoort te zijn doen we een slotje op je account. Deze gaat er weer vanaf twee uur na laatste lesuur zodat je huiswerk kunt maken en om 23:00 er terug op omdat ook jij dan eens uitgerust aan je dag begint.quote:
Ik zal hier even iets naars over hem zeggen, dan is hij er meestal gelijk. Heel raar.quote:
Die man heeft macht over leraren, dan heb je ook macht over een groep autistenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:19 schreef hoink581 het volgende:
Fylax wil mod worden. Geef die jongen alsjeblieft geen verantwoordelijkheid.
Die kan niets eens fatsoenlijk op zijn school meedraaien zonder te dreigen met maatregelen van bovenaf.
Doe eens...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal hier even iets naars over hem zeggen, dan is hij er meestal gelijk. Heel raar.
Opa.B is een beetje een kinderachtige ventje.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We nemen gewoon even contact op met je roostermaker en wanneer je op school hoort te zijn doen we een slotje op je account. Deze gaat er weer vanaf twee uur na laatste lesuur zodat je huiswerk kunt maken en om 23:00 er terug op omdat ook jij dan eens uitgerust aan je dag begint.
Volgens mij kan Fylax heel goed slachtoffer spelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die man heeft macht over leraren, dan heb je ook macht over een groep autisten
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar gewoon weer terug naar het reageren met dat Colin Farell gifje en die van die lachende man.
Dit is ook huilen met de pet op.
Ik ben vannacht naar aanleiding van deze quote (en vooral het dik gedrukte deel) badend in het angstzweet wakker geworden, jouw imposante hipsterhoofd verscheen overal waar ik keek.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeer overmatig.Je bent een valse bitch man. Ik meldde dat toen omdat je toentertijd een toffe peer leek te zijn. Daarnaast quote ik jou niet vaker dan enig ander al lijk je er plezier in te scheppen jezelf enorm belangrijk en ontoegankelijk te laten overkomen.
Als dat jou interpretatie is van "alfa-zijn" wat an sich al behoorlijk kansloos is dat je achterhaalde theorieen van het internet nodig hebt om jezelf te bevestigen, moet je allemaal lekker zelf weten.
Jij moest je zo nodig als een vals nichtje een niet bestaand probleem opstoken en dan ben je de mijne.
Die overgespeelde nonchalanse is wat je tot zo'n enorme kneus maakt, want zodra je op de juiste knoppen drukt sta je te briesen en te spartelen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vannacht naar aanleiding van deze quote (en vooral het dik gedrukte deel) badend in het angstzweet wakker geworden, jouw imposante hipsterhoofd verscheen overal waar ik keek.
Ik zie dat het je zo heeft aangedaan dat je er een halve dag later nog over bezig bent.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben vannacht naar aanleiding van deze quote (en vooral het dik gedrukte deel) badend in het angstzweet wakker geworden, jouw imposante hipsterhoofd verscheen overal waar ik keek.
Hahahahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Hipster als jij was natuurlijk al abonnee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Al die mensen die nu in ene charlie hebdo aanschaffen
Ik vond de cartoons die ik tot nu toe heb gezien geen van allen grappig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Al die mensen die nu in ene charlie hebdo aanschaffen
Nee, ik ook niet maar ik ben sowieso niet van dat soort humor.. ook die politieke stripjes enzo is niet voor mij weggelegd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vond de cartoons die ik tot nu toe heb gezien geen van allen grappig.
Ja, voordat iedereen werd vermoord was ik al abonneequote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hipster als jij was natuurlijk al abonnee.
hihaho profeet in kont geneukt, kussende joden. Als er nu enige motivatie aan vast zat. Maar dat is ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, ik ook niet maar ik ben sowieso niet van dat soort humor.. ook die politieke stripjes enzo is niet voor mij weggelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |