Ging over Herman Finkersquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag je gisteren trouwens wel achter mijn rug om ''Herman'' zeggen, waarom was dat?
Weet ik, maar het liedje kwam gewoon in me opquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Merk je niks van als het op je bord ligt joh, struikvoeler.
oh dan zal het wel toeval geweest zijn dat anderen over mij aan het praten waren op precies hetzelfde momentquote:
Mysterieus brein wowquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik, maar het liedje kwam gewoon in me op
Die kippetjes verdienen het ookquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kip, het meest mishandelde stukje vlees, KIP
waarom?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die kippetjes verdienen het ook
quote:
nee dat was een tactische zet om te zien of HZAW echt mad op mij wasquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:07 schreef Pharkus het volgende:
ah gelukkig dermanndehermann post hier nog, ik dacht dat hij naar ONZ was verhuisd.
hey pharkusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:07 schreef Pharkus het volgende:
ah gelukkig dermanndehermann post hier nog, ik dacht dat hij naar ONZ was verhuisd.
Hij heet geen Hermannquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:07 schreef Pharkus het volgende:
Je zou hem bijna missen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:07 schreef Pharkus het volgende:
Dan is je mailtje afgezakt naar het punt dat ik hem niet zo maar weer terugvind.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom heb ik nog steeds geen mailtje terug
Nja ik heb het niet naar forum fok gestuurd maar in juli al in DM naar OpaB en 2 weken geleden naar Yv. Nog steeds geen reactie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan is je mailtje afgezakt naar het punt dat ik hem niet zo maar weer terugvind.
dreig dat je de afdelingsleiders erbij gaat halenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja ik heb het niet naar forum fok gestuurd maar in juli al in DM naar OpaB en 2 weken geleden naar Yv. Nog steeds geen reactie.
Stuur nou nog maar eens dan via de dm want ik ben het helemaal kwijt. Gek genoeg laat yvonne mij niet in haar inbox kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja ik heb het niet naar forum fok gestuurd maar in juli al in DM naar OpaB en 2 weken geleden naar Yv. Nog steeds geen reactie.
Ik had wel gedacht dat OpaB het in juli al met de rest gedeeld zou hebben, maar niet dus. Ik stuur binnenkort wel een nieuw mailtje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stuur nou nog maar eens dan via de dm want ik ben het helemaal kwijt. Gek genoeg laat yvonne mij niet in haar inbox kijken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dreig dat je de afdelingsleiders erbij gaat halen
Gewoon naar forum@fok.nl sturen, misschien heeft opa het gedeeld misschien niet, ik heb een bende mailtjes voorbij zien komen sinds juliquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat OpaB het in juli al met de rest gedeeld zou hebben, maar niet dus. Ik stuur binnenkort wel een nieuw mailtje.
Is goed. Doe ik binnenkort wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon naar forum@fok.nl sturen, misschien heeft opa het gedeeld misschien niet, ik heb een bende mailtjes voorbij zien komen sinds juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |