Ich kreige auf den havo deutsch maar ich haben das eine jarencnicht gehad en in das zweite und dreise klas ich was heul slecht in das.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het maar bij Nederlands houden.
Je bent net Louis van Gaal.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ich kreige auf den havo deutsch maar ich haben das eine jarencnicht gehad en in das zweite und dreise klas ich was heul slecht in das.
komt nicht gut
Terustenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
Brb even aceton in m'n ogen smeren.
Oh, en slapen.
No, i can speak English very well but not so snel but that comes nog welquote:
heel fok was down gquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Bij mij ging ONZ uit de lucht/ is nog steeds uit de lucht. Krijg een error bij het laden van het subforum.
But whai do you do dis then. Man man man I cannot understand stuff you are typing.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
No, i can speak English very well but not so snel but that comes nog wel
oder in deutsch ich bin super slecht
aussi et francais je suis terrible
Maar nu alleen nog maar ONZquote:
wat zeg jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
But whai do you do dis then. Man man man I cannot understand stuff you are typing.
Nah, moet leren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef DrNick het volgende:
Vanavond naar The Imitation Game denk ik.
Ga volgende week denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een prima film, ga hem zelf downloaden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Die donkere penis heeft de verkeerde afmetingen.
Dat kind is jaloers. Zij wilde de witte obviously.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Die donkere penis heeft de verkeerde afmetingen.
Gezien die blik; jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kind is jaloers. Zij wilde de witte obviously.
Tja kan der niet kwalijk nemen.quote:
quote:
Ey efelquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb m'n bed verplaatst naar de andere kant en vind m'n kamer ineens tig keer leuker eruit zien
Bedankt bedanktquote:
Noobquote:
Dat moment dat je de beste indeling gevonden hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb m'n bed verplaatst naar de andere kant en vind m'n kamer ineens tig keer leuker eruit zien
That moment dat je dat al vanaf het begin wist maar je ouders je overhaalde om het niet te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat moment dat je de beste indeling gevonden hebt
Nou feli. Goed moment om te stoppenquote:
Tegen je ouders zeggen:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
That moment dat je dat al vanaf het begin wist maar je ouders je overhaalde om het niet te doen.
Ik ga pas stoppen als jij stopt. Ga je elke dag irriteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou feli. Goed moment om te stoppen
Zinnige posts: 3quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
aantal posts: 50.000 (gemiddeld 39 per dag)
Eens, maar ik vond hun tegenargument best sterk but fuck that nowquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen je ouders zeggen:
[ afbeelding ]
Je irriteert me nooit?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga pas stoppen als jij stopt. Ga je elke dag irriteren.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is ONZ SC ja vieze Brabander met je kuthoofd
Als je dat hoofd uit jouw ava dan pakt en tegen mijn kuthoofd doetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is ONZ SC ja vieze Brabander met je kuthoofd
Was geen vraagquote:
quote:
Klopt, maar wanneer stop je met FOK danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
IK IRRITEER JE GODVERDOMME NOOIT LB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nooit. Mijn geest gaat door FOK!ken als ik dood benquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer stop je met FOK dan
Bende gij dronken ofwaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nooit. Mijn geest gaat door FOK!ken als ik dood ben
Brabants praten helpt dusquote:
Uh nee, dat ben ik allemaal, vrijwel direct, vergetenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog meer uitspraken uit het boekje Brabants voor beginner onthouden?
Houdoequote:
Daar woon ik helaas niet meer. Maar leuk voor je. Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
hee bram. Dadelijk naar dat dorp van je naar perron 3.
Eens wat muntgeld schoonmaken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
- The Exciting Adventures of DrNick.
Je hebt dirty jobs gekeken?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eens wat muntgeld schoonmaken.
Weet jij eigenlijk waar er korrels natriumhydroxide verkocht worden?
Dat is gewoon caustische soda.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo ga je munt geld schoonmaken?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, kijk al jaren geen Discovery meer.
Wil wat sinaasappels ontvellen.
Omdat ik muntgeld heb en het mooi wil hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo ga je munt geld schoonmaken?
Ik dacht dat je zeep ging maken of zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, kijk al jaren geen Discovery meer.
Wil wat sinaasappels ontvellen.
Ja, maar net als bij die sinaasappelpartjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zeep ging maken of zo.
Probeer een sinaasappelpeller.
Zit het wel in soms. Bij mijn oma iig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk eens op de ingredientenlijst van gootsteenontstopper als ze dat daar hebben.
De euro munten in je portomonnee of heb je een munten verzameling?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat ik muntgeld heb en het mooi wil hebben.
Ik houd al het muntgeld apart, leuk sparen zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De euro munten in je portomonnee of heb je een munten verzameling?
Daarom, maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
No shit, waarom denk je dat ik het voorstel.
nu alweer terug van squashen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De euro munten in je portomonnee of heb je een munten verzameling?
Bij de Kruidvat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist waar je het kon kopen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik houd al het muntgeld apart, leuk sparen zo.
Ga eens natuurkunde leren jijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:
Ohja, eens vragen welke hoofdstukken het is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga eens natuurkunde leren jij
Wat?quote:
SOGquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, eens vragen welke hoofdstukken het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
LB je kunt vanavond weer op Bale soppen, Batman Begins om half 9.Ze sopt liever op iemand anders :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Picsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
Joepie heb een nieuwe ID kaart en nieuwe foto
Ja mijnheer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, nou weten we het wel.. graag niet elke 3 posts over haar en mij beginnen graag
B.v.d
Nooit gezegdquote:
Moet ik sinds 2 december nog doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
Joepie heb een nieuwe ID kaart en nieuwe foto
Dure zaak wel. Je kan ook wel overweg met alleen je paspoort en je rijbewijs. Scheelt weer 35 euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet ik sinds 2 december nog doenook paspoort
True true, ook nog pasfoto's makenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dure zaak wel. Je kan ook wel overweg met alleen je paspoort en je rijbewijs. Scheelt weer 35 euro.
wot?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want hun mogen niet drinken.
aahahahahwhashahahh1!111
ha
Hoi
Hij zegt, is lam. Maar ik denk niet dat hij lam is want van allah mogen ze niet drinken dus is ie nie lam dus geen islamquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij zegt, is lam. Maar ik denk niet dat hij lam is want van allah mogen ze niet drinken dus is ie nie lam dus geen islam
ahahahahahahahahahaha
haha jij snap em xdxdxdxdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
is.. lam..
van dronken
islam grap
net als een islamiet in een rolstoel want hij islam xD
Je verandert je UI te vaakquote:
Gvd, stiekem toch best grappig om ff te kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Chrome herstartte opeens, speelt er opeens dit af:
Gewoon zelf doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
True true, ook nog pasfoto's maken
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gvd, stiekem toch best grappig om ff te kijken
Jiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gvd, stiekem toch best grappig om ff te kijken
Boeiend filmpje wel btwquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Chrome herstartte opeens, speelt er opeens dit af:
Eerste 5 minuten misschienquote:
A serbian filmquote:
Heb je 'em gezien?quote:
En?quote:
Wat loop je dan te aanbiddenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet er niet meer veel van, moet hem nog eens bekijken.
Wil jij niet Weblogger worden?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
No Pants Subway Ride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap daar het doel nooit zo van.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
No Pants Subway Ride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet er niet meer veel van, moet hem nog eens bekijken.
quote:
quote:
FOK! doet niet aan mijn demandsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil jij niet Weblogger worden?
Dat wat Geo zegt.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Goede UIquote:
Kijk Batman danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
Maar nee, die Serbian film doe ik vanavond maar even niet.
Trekt me niet zo.
Hoe weet je dat nou weerquote:
Kunstenaresquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja die heeft een kunstenares voor mij gemaakt
Batman niet adorerenquote:
Gewoon.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer![]()
Sowieso wtf "tof"
ja?quote:
quote:
quote:
Goede smaakquote:
Sommige oude modellen van Mercedesquote:
XXX toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
BIGGEST BOOBS in the world ! Official Twitter Page of Beshine
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sommige oude modellen van Mercedes
Sommige zei ikquote:
Getsie, je kan de aderen zien lopenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Nou geweldig. Snap niet dat er mensen zijn die dat mooi vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
ohquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sommige oude modellen van Mercedes
Dood.quote:
Voor mij niet?quote:
X/10 zou je willen stikken/sterven tussen die tetten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:01 schreef bondage het volgende:
Zullen wel flink zwaar zijn. Over een paar jaar is haar rug naar de klote.
ohquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier ook, staat alleen een linkje
Probably jaquote:
Al geleerd voor natuurkunde?quote:
Nahhquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Al geleerd voor natuurkunde?
Same.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb dat gesprek nooit gehad met mn ouders trouwens
Dudequote:
5 hierquote:
Je ouders falen zelfquote:
quote:
Ik ook niet, weet nog steeds niet wat nou precies de bedoeling is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Bovenste gaatje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, weet nog steeds niet wat nou precies de bedoeling is.
0/10quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
X/10 zou je willen stikken/sterven tussen die tetten?
Ik ook niet, kregen we op school, we condooms gekregen van mijn ouders voordat we op vakantie gingenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Jij ook niet dus. Middelstequote:
Ja weet ik veel wat voor fetish je hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof je hem in het plasgat drukt
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor fetish je hebt
Hoe oud was je toen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet, kregen we op school, we condooms gekregen van mijn ouders voordat we op vakantie gingen
Ga straks maar ook bio lerenquote:
Weet ik allemaal wel; not to worry.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga straks maar ook bio leren
Uhm.. 16.. denk ik, of eerder..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
M'n ouders zijn nog ouderwets dat betreftVolgens mij heeft een groot deel van India nooit dat gesprek gehad
Zwanger van de wc bril want er zat cum opquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
Maar kan je zwanger worden van pijpen?
Een meisje heeft mij gepepen en nu is ze al een dag te laat met ongesteld zijn.
Google Translatequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |