Ich kreige auf den havo deutsch maar ich haben das eine jarencnicht gehad en in das zweite und dreise klas ich was heul slecht in das.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het maar bij Nederlands houden.
Je bent net Louis van Gaal.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ich kreige auf den havo deutsch maar ich haben das eine jarencnicht gehad en in das zweite und dreise klas ich was heul slecht in das.
komt nicht gut
Terustenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
Brb even aceton in m'n ogen smeren.
Oh, en slapen.
No, i can speak English very well but not so snel but that comes nog welquote:
heel fok was down gquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Bij mij ging ONZ uit de lucht/ is nog steeds uit de lucht. Krijg een error bij het laden van het subforum.
But whai do you do dis then. Man man man I cannot understand stuff you are typing.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
No, i can speak English very well but not so snel but that comes nog wel
oder in deutsch ich bin super slecht
aussi et francais je suis terrible
Maar nu alleen nog maar ONZquote:
wat zeg jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
But whai do you do dis then. Man man man I cannot understand stuff you are typing.
Nah, moet leren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef DrNick het volgende:
Vanavond naar The Imitation Game denk ik.
Ga volgende week denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een prima film, ga hem zelf downloaden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Die donkere penis heeft de verkeerde afmetingen.
Dat kind is jaloers. Zij wilde de witte obviously.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Die donkere penis heeft de verkeerde afmetingen.
Gezien die blik; jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kind is jaloers. Zij wilde de witte obviously.
Tja kan der niet kwalijk nemen.quote:
quote:
Ey efelquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb m'n bed verplaatst naar de andere kant en vind m'n kamer ineens tig keer leuker eruit zien
Bedankt bedanktquote:
Noobquote:
Dat moment dat je de beste indeling gevonden hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb m'n bed verplaatst naar de andere kant en vind m'n kamer ineens tig keer leuker eruit zien
That moment dat je dat al vanaf het begin wist maar je ouders je overhaalde om het niet te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat moment dat je de beste indeling gevonden hebt
Nou feli. Goed moment om te stoppenquote:
Tegen je ouders zeggen:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
That moment dat je dat al vanaf het begin wist maar je ouders je overhaalde om het niet te doen.
Ik ga pas stoppen als jij stopt. Ga je elke dag irriteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou feli. Goed moment om te stoppen
Zinnige posts: 3quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
aantal posts: 50.000 (gemiddeld 39 per dag)
Eens, maar ik vond hun tegenargument best sterk but fuck that nowquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen je ouders zeggen:
[ afbeelding ]
Je irriteert me nooit?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga pas stoppen als jij stopt. Ga je elke dag irriteren.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is ONZ SC ja vieze Brabander met je kuthoofd
Als je dat hoofd uit jouw ava dan pakt en tegen mijn kuthoofd doetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is ONZ SC ja vieze Brabander met je kuthoofd
Was geen vraagquote:
quote:
Klopt, maar wanneer stop je met FOK danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
IK IRRITEER JE GODVERDOMME NOOIT LB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nooit. Mijn geest gaat door FOK!ken als ik dood benquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer stop je met FOK dan
Bende gij dronken ofwaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nooit. Mijn geest gaat door FOK!ken als ik dood ben
Brabants praten helpt dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |