Leuk is dat ja... als ik een verslag lees op 3voor12 van een festival waar ik ben geweest lijkt het wel of heb ik precies de bands gezien die 3voor12 heeft overgeslagenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja dat mag, maar ik stoor me daar echt aan. Dan doen ze zo'n verslag van Lowlands of Pinkpop en zenden ongeveer 0 goede artiesten/nummers uit maar als ik die presentatoren moet geloven zit ik naar de creme de la creme van de popmuziek te kijken.
Ja. Dit is toch geen feliciteren...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
Gielhaat als vanouds hier, maar ben ik dan de enige die vindt dat hij nu niet iets heel raars zegt?
Ja, leuke plaat. Hun vorig jaar verschenen EP was al interessant, maar ik begrijp dat ze verder zijn gegaan op de daarop ingeslagen weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Beregd het volgende:
Is het nieuwe album van bed rugs al geplugd?
Belgische psychedelica, klinkt heerlijk wmb, full album staat ook al op spotify. Ik lees ook goede recenties, dus je hebt het niet alleen van mij!
Da's raar, die heb ik al sinds december fysiek in huis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Slobeend het volgende:
Album eindelijk in Nederland te luisteren.![]()
De link met voetbal / sport of de familie Ottink?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat soort ellende nooit een weg zal vinden naar een popquiz...
Maar het is wel gemeend. Dat wordt dan vervolgens opgevat als "iemand die elke leerling een 10 wil geven" (dan had hij toch wel vol lof gesproken, of niet dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja. Dit is toch geen feliciteren...
Wat is lees is dat hij vindt dat Atze niet zo zuur moet doen (en hij bedoelt dus dat dat hemel in prijzen wat hij doet he beste is).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het is wel gemeend. Dat wordt dan vervolgens opgevat als "iemand die elke leerling een 10 wil geven" (dan had hij toch wel vol lof gesproken, of niet dan?) en dat hij zich laat kennen. Dat lees ik er dus absoluut niet in.
Dus? Mag hij vinden. Blijkbaar vindt hij het - ondanks dat zure - terecht dat Atze die prijs heeft gewonnen en ze lijken elkaar ook nog persoonlijk te kennen. Nou boe hoe, wat een shockquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is lees is dat hij vindt dat Atze niet zo zuur moet doen (en hij bedoelt dus dat dat hemel in prijzen wat hij doet he beste is).
Ik snap zijn toon echt niet. Hij kan het toch ook zonder dat pedante verwoorden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Mag hij vinden. Blijkbaar vindt hij het - ondanks dat zure - terecht dat Atze die prijs heeft gewonnen en ze lijken elkaar ook nog persoonlijk te kennen. Nou boe hoe, wat een shock
Moet zeggen dat het niet de eerste keer is dat Giel iets doet en hier vervolgens verketterd wordt terwijl ik er weinig kwaads in zie. Ik ben ook geen Gielfan, maar jullie haten elk woord dat uit zijn mond komt
Hij zegt toch eigenlijk: "Atze is een lul want hij is kritisch op bands die heel erg hun best doen"?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Mag hij vinden. Blijkbaar vindt hij het - ondanks dat zure - terecht dat Atze die prijs heeft gewonnen en ze lijken elkaar ook nog persoonlijk te kennen. Nou boe hoe, wat een shock
Moet zeggen dat het niet de eerste keer is dat Giel iets doet en hier vervolgens verketterd wordt terwijl ik er weinig kwaads in zie. Ik ben ook geen Gielfan, maar jullie haten elk woord dat uit zijn mond komt
Dat lees ik dus ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hij zegt toch eigenlijk: "Atze is een lul want hij is kritisch op bands die heel erg hun best doen"?
Die haatreacties die nog niet weggehaald zijn, vind ik wel vermakelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:34 schreef Norrage het volgende:
Giel kneusal die mensen die eronder posten ook
Nee, dat zegt hij absoluut niet. Je leest toch wat er staat?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hij zegt toch eigenlijk: "Atze is een lul want hij is kritisch op bands die heel erg hun best doen"?
Ik stel voor niet bij voorbaat bij alles wat Giel zegt te gaan zeuren, hoe erg je hem ook haat. Sommige mensen praten vredelievender over de Islamitische Staat dan over een fucking radiopresentator.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik stel voor deze tekst door te sturen naar de snijtafel
Deze tekst van hem is gewoon bijzonder matig. Ik denk niet dat IS erbij betrokken hoeft te wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stel voor niet bij voorbaat bij alles wat Giel zegt te gaan zeuren, hoe erg je hem ook haat. Sommige mensen praten vredelievender over de Islamitische Staat dan over een fucking radiopresentator.
Dat doe ik absoluut nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:47 schreef Xrenity het volgende:
Beetje makkelijk om ons nu weg te zetten als zure mensen, Tchock (zoals Giel doet bij Atze)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |