Klinkt verdomd lekker!quote:
Ja, die vergelijking loopt idd een beetje mank.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat snap ik maar het voorbeeld van hippe hiphop klopt toch niet.
Dit is niet hip, maar wel hip-hop, tenminste dat denk ik.
Haha ik typte eerst dromerige electroquote:Op maandag 19 januari 2015 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
Dromerige Dream Pop
Is dat hetzelfde als ritmische R&B? of Hippe Hip-Hop
Als het sfeertje en de stem je niet pakt, geloof ik direct dat je het heel saai vindquote:
Dat is zo gek niet, bestaat gewoonquote:Op maandag 19 januari 2015 09:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha ik typte eerst dromerige electro
Welke bekendere acts vallen daaronder? Misschien vind ik dit wel toffe muziek. Klinkt qua naam wel coolquote:Op maandag 19 januari 2015 12:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is zo gek niet, bestaat gewoon
Loquat is dreampop/electroquote:Op maandag 19 januari 2015 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke bekendere acts vallen daaronder? Misschien vind ik dit wel toffe muziek. Klinkt qua naam wel cool
Heb die ook klaar staan, ben benieuwd.quote:
Jou kennende vindt je er geen reet aan. Of ben je Waterboys fan?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb die ook klaar staan, ben benieuwd.
Ik vind die ene plaat met Don't Bang the Drum erop erg fijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jou kennende vindt je er geen reet aan. Of ben je Waterboys fan?
wilde 'm net postenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Norrage het volgende:
Het Atze antwoord op Giel
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)aan-Giel-Beelen.html
Haha. Even vluchtig doorheen gelezen. Zag er prima uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Norrage het volgende:
Het Atze antwoord op Giel
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)aan-Giel-Beelen.html
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:27 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha. Even vluchtig doorheen gelezen. Zag er prima uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |