Zal je vrouw leuk vinden dat jij haar je wijf noemt.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:19 schreef waxmask het volgende:
Fidan kom maar terug als je PMS voorbij is alsof ik me wijf hoor tieren....
Z'n vrouw is hem toch al jaren zat.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal je vrouw leuk vinden dat jij haar je wijf noemt.
Alsof jij die hebtquote:Op maandag 12 januari 2015 19:19 schreef waxmask het volgende:
Fidan kom maar terug als je PMS voorbij is alsof ik me wijf hoor tieren....
Eigenlijk denk ik dat wax stiekem gewoon een hele aardige gozer is.quote:
Het gaat over "de stand van de wereld" aldus Matthijs in z'n inleiding..quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat wax stiekem gewoon een hele aardige gozer is.
Ik heb trouwens geen idee waar dit over gaat, ik heb eerst Spangas gekeken
quote:
quote:
Wat schattig al die aannames.... en ja gelukkig getrouwd dus credits opgebouwd om af en toe wijf te mogen zeggen, en let wel dat is alleen tijdens de PMS, daarna is het gewoon weer schatje...quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat wax stiekem gewoon een hele aardige gozer is.
Ik heb trouwens geen idee waar dit over gaat, ik heb eerst Spangas gekeken
OK nou ik ben benieuwd hoe we er voor staan dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het gaat over "de stand van de wereld" aldus Matthijs in z'n inleiding..
Je weet het niet totdat je het geprobeerd hebtquote:
Behalve dit idd.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef waxmask het volgende:
Ik wilde de serie wel een kans geven. Maar nu zie ik dat het een D66 promo serie is...
Inderdaad ja. Slob niet uitnodigenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef danos het volgende:
Ik mis de intro: Dit is een programma in de zendtijd van politieke partijen.
Ja, erg dit, maar ga wel een aflevering of 2 kijken of ik een gevoel krijg dat er een politieke smaak naar voren komt. Maar je meteen weer met Borgen op 1 lijn zetten, dan kan het alleen maar tegenvallen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef waxmask het volgende:
Ik wilde de serie wel een kans geven. Maar nu zie ik dat het een D66 promo serie is...
Heb ik in series als Penoza en Hollands Hoop veel minder dan hier, dus er zijn zeker gradaties.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Nederlandse acteurs praten te geacteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Penoza heeft dat ook wel hoor, vooral de vrouwen en meisjes in die serie.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb ik in series als Penoza en Hollands Hoop veel minder dan hier, dus er zijn zeker gradaties.
Het komt ook doordat we het in onze eigen taal kijken. Denk dat Engelsen/Amerikanen hetzelfde hebben als ze een serie in het Engels/Amerikaans kijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Penoza heeft dat ook wel hoor, vooral de vrouwen en meisjes in die serie.
Dit inderdaad. Maar dat maakt wel dat ik veel Nederlandse series mijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het komt ook doordat we het in onze eigen taal kijken. Denk dat Engelsen/Amerikanen hetzelfde hebben als ze een serie in het Engels/Amerikaans kijken.
Niet slecht hoor, maar te sensationeel voor een realistische politieke serie. Ik vond WestWing 100 keer beter.quote:
Maar West Wing is de beste serie allertijden, dus dat is niet vreemdquote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet slecht hoor, maar te sensationeel voor een realistische politieke serie. Ik vond WestWing 100 keer beter.
En hoefde het niet van de sensatie, moord en actie hebben, maar puur de superieure dialogen. Die speechschrijver met die baard.... Damn die kon echt toveren met woorden.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar West Wing is de beste serie allertijden, dus dat is niet vreemd![]()
![]()
![]()
Na Breaking Bad ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar West Wing is de beste serie allertijden, dus dat is niet vreemd![]()
![]()
![]()
quote:Parijs werd vorige week zwaar toegetakeld door extremistische aanvallen. Vandaag chocoladeletterde de voorpagina van de Telegraaf dat Amsterdam ook expliciet genoemd is in een aanvalsopdracht van IS. Volgens de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid zijn dit soort uitingen niet ongewoon. Maar juist nu komen de berichten extra hard aan. We bespreken met burgemeester Eberhard van der Laan wat hij van de berichten denkt. Ook bespreken we uiteraard de aanslagen in Parijs en hoe hij de afgelopen week heeft beleefd. Is het nog leuk om burgemeester te zijn?
De Verleiders waren twee maanden geleden te gast bij DWDD om te praten over hun nieuwe theatershow ‘Door de bank genomen’. Hun boodschap blijft echter niet alleen in de theaters hangen... Vanavond komen de heren praten over een bijzonder politiek initiatief! Aan tafel zitten Leopold Witte, Tom de Ket, Pierre Bokma, Victor Löw en drijvende kracht George van Houts.
Ludovico Einaudi, bekend van zijn geweldige pianocomposities en muzikale bijdrage aan de film 'Intouchables', woont op een stille rustige wijngaard in het Italiaanse gewest Piëmont. Maar vanavond is hij te gast in onze drukbevolkte DWDD-studio!
Tafelheer: Jort Kelder
Dat komt omdat iedereen het er bij de koffieautomaat over heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die verleiders hebben ook n lopend abonnement op DWDD he?
Ja he....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Waarom doet DWDD dat toch zo vaak? Is misschien domme vraag van me ofzo, maar vraag ik me oprecht af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |