SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof we voor jou nog moeite doen om uit te leggen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Egyptische 'atheïst' veroordeeld tot drie jaar cel
inbe4 dat is niet echte islam/dat zijn geen echte moslims
Moslimbroederschap is nu weg en het leger is daar de baas. Volgens mij doen zij niet echt alles vanuit Islam, dus zal wel iets anders erbij spelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Tja, waarom woont ie in Egypte als datgene waarin hij gelooft (atheïsme) is verboden in dat land?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Moge zijn God hem helpen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over handjobs enzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou jij veranderen voor een man? Was ook een discussie over.
Als je met je dikke reet op iemands gezicht gaat zitten kunnen ze dat toch niet zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een tijdje in een cosmetische kliniek gewerkt. Allemaal van die keihard opgemaakte dunne blonde meiden om me heen, en ik met m'n vette reet en grafkop, omdat ik weiger zo vroeg in de ochtend make up te doen
Hebben ze je ontslagen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een tijdje in een cosmetische kliniek gewerkt. Allemaal van die keihard opgemaakte dunne blonde meiden om me heen, en ik met m'n vette reet en grafkop, omdat ik weiger zo vroeg in de ochtend make up te doen
Zeg Bortish, wat vind jij nou van zwarte make-up, en vrouwen die make-up dragen waarmee ze hun kans op een man verspelen?quote:
Mooi toch? Goed voor het zelfvertrouwen van die meiden, dus dan zijn ze ook snel tevreden (en dus ook snel weg).quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon jezelf afvragen of zwarte make-up jou gelukkiger maakt dan de d, als het eerste het geval is moet je vooral zwarte make-up blijven gebruiken.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeg Bortish, wat vind jij nou van zwarte make-up, en vrouwen die make-up dragen en daarmee hun kans op een man verspelen?
Vraag kwam toevallig totaal random in mij op.
Een zwarte d is de goede middenweg danquote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon jezelf afvragen of zwarte make-up jou gelukkiger maakt dan de d, als het eerste het geval is moet je vooral zwarte make-up blijven gebruiken.
Kon je ze niet geestelijk kapot maken door telkens subtiel een negatieve opmerking te plaatsen over hun uiterlijk?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ontslag genomen. Werd depressief van alle shit die mensen aan zichzelf lieten verbouwen
Whehehe.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een zwarte d is de goede middenweg dan
Zo bitchy is c_c toch niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kon je ze niet geestelijk kapot maken door telkens subtiel een negatieve opmerking te plaatsen over hun uiterlijk?
[ afbeelding ].
Ik zou zo van alles aan mij laten doen als ik zeker wist dat ik tevreden zou zijn met het resultaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ontslag genomen. Werd depressief van alle shit die mensen aan zichzelf lieten verbouwen
Daarom vraag ik die mensen daar ook nooit om advies. Hun make-up.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
was net bij de douglas ze keken me als bitches aan
en mijn makeup zat 415x beter dan die van hun.. amateurtjes.
Nog zo'n klant die zichzelf zo enorm boeiend vindt. Echt wel center of the earth, weet je.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
was net bij de douglas ze keken me als bitches aan
en mijn makeup zat 415x beter dan die van hun.. amateurtjes.
Of een D + zwarte make-up er op.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een zwarte d is de goede middenweg dan
Niks maakt je gelukkiger dan de Deuce.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon jezelf afvragen of zwarte make-up jou gelukkiger maakt dan de d, als het eerste het geval is moet je vooral zwarte make-up blijven gebruiken.
Inb4 deuce opmerking.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Crip het volgende:
Ik zou nooit durven wat aan mijn gezicht te doen ook al zou ik het willen. Ben bang dat het een faal word..
Ik zou wel mijn buikvet laten wegzuigen.
verdomme die vrouw had blauwe oogschaduw en een orange based rode lipstick.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom vraag ik die mensen daar ook nooit om advies. Hun make-up.
Ik heb echt geen zin in de zwartepieten discussie sorry.quote:
Tazz, afgezien van die ene opmerking tegen die ene kan ik me echt niet herinneren mensen door het slijk te hebben gehaald om hun uiterlijkquote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kon je ze niet geestelijk kapot maken door telkens subtiel een negatieve opmerking te plaatsen over hun uiterlijk?
[ afbeelding ].
Zou wel wat in je gezicht spuiten. Nomsayin'.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Crip het volgende:
Ik zou nooit durven wat aan mijn gezicht te doen ook al zou ik het willen. Ben bang dat het een faal word..
Wat ben je braaf IRL.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tazz, afgezien van die ene opmerking tegen die ene kan ik me echt niet herinneren mensen door het slijk te hebben gehaald om hun uiterlijk
Tot je ze terugkrijgt met infecties en ontevreden resultatenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi toch? Goed voor het zelfvertrouwen van die meiden, dus dan zijn ze ook snel tevreden (en dus ook snel weg).
Ik spuit jouw gezicht onder jaquote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel wat in je gezicht spuiten. Nomsayin'.
#nobotox
Deuce jij bent echt toe aan een vrouw, niet soms?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks maakt je gelukkiger dan de Deuce.
Klinkt als een tranny.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
verdomme die vrouw had blauwe oogschaduw en een orange based rode lipstick.
Vroeg me af of ik bij een bordeel terecht was gekomen of de douglas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet altijd even fijn voor een vrouw hoor. Weet je hoe hard zaad brand als het in je oog komt?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel wat in je gezicht spuiten. Nomsayin'.
#nobotox
quote:
quote:
Kom haten dan...quote:
quote:eerste pic komt qua kleur meer overeen met de werkelijkheid
Ik stuur je zo een link.quote:
Kom dan.quote:
Kom dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deuce jij bent echt toe aan een vrouw, niet soms?
Nee, jij wel?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is niet altijd even fijn voor een vrouw hoor. Weet je hoe hard zaad brand als het in je oog komt?
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoef ik niet te doen, God heeft je al genoeg gehaat zo te zien..
.
gtfoquote:Op maandag 12 januari 2015 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor ranzigheid...
Maar dit is een zwartepikken discussie.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in de zwartepieten discussie sorry.
Dan is dat weer goed voor jouw zelfvertrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tot je ze terugkrijgt met infecties en ontevreden resultaten
Echt hè. Wat een viespeuk.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor ranzigheid...
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is niet altijd even fijn voor een vrouw hoor. Weet je hoe hard zaad brand als het in je oog komt?
quote:#50891 +(13250)
<Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm
<Eticam> And a girl asked why doesn't it taste sweet then
<Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass
<Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat
<Eticam> The girl started crying and left class ^^
ait staat goed. Gebruik je geen lipliner erbij? Dan ziet het nog strakker uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom haten dan...
[..]
[..]
Ik stuur je zo een link.
Kom je naar de volgende meet?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schattig, durf ik wel te zeggen.
Intelligent-schattig, onschuldig-schattig of sexy-schattig?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schattig, durf ik wel te zeggen.
Ik vind het bij je staan!quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom haten dan...
[..]
[..]
Ik stuur je zo een link.
WAT!?!?1!/!/?!!?!?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort kleur ook een keer opgehad. Ik vind het iets leuks hebben. JA ZARGON WIST JE NIET HE.
Huaha ik las je eerst zin en dacht meteen 'wow jij durft, met zarGon als vriend'.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind het bij je staan!
Ik heb zo'n soort kleur ook een keer opgehad. Ik vind het iets leuks hebben. JA ZARGON WIST JE NIET HE.
hahaquote:Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huaha ik las je eerst zin en dacht meteen 'wow jij durft, met zarGon als vriend'.
#Burn. #OhNoYouDi'ntquote:Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar smaakt het eigenlijk naar Weiss?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja nu gaan al die maagden denken dat het naar banaan-milkshake smaakt
Ik heb altijd het idee dat het naar zure bedorve melk smaakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja nu gaan al die maagden denken dat het naar banaan-milkshake smaakt
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mss. Heb meets ooit afgezworen, vroeger te veel gedaan. Maar zeg nooit nooit.
Intelligent, grofgebekt en soms bibliothecaresse-sexy-schattig. En bescheiden.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Intelligent-schattig, onschuldig-schattig of sexy-schattig?
Ik durf met Julis niet eens over make-up te praten uit angst dat je mijn posts gaat verwijderen of zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik doe alleen stoer op het internet joh.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar smaakt het eigenlijk naar Weiss?
Sorry schatje, daar doe ik niet aan. Ik ben lactose-intolerant.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het naar zure bedorve melk smaakt.
Zowel smaak als textuur verschilt heel erg persoon.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:27 schreef Crip het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het naar zure bedorve melk smaakt.
Gewoon een keer joinen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mss. Heb meets ooit afgezworen, vroeger te veel gedaan. Maar zeg nooit nooit.
En de lekkerste die je hebt gehad?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zowel smaak als textuur verschilt heel erg persoon.
helaaschquote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoef ik niet te doen, God heeft je al genoeg gehaat zo te zien..
.
Dit is de link:quote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ait staat goed. Gebruik je geen lipliner erbij? Dan ziet het nog strakker uit.
thnx
Stoer he. Ik moet nog een gelegenheid zien te vinden om in t openbaar te verschijnen zoquote:Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Van zGquote:Op maandag 12 januari 2015 17:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
En de lekkerste die je hebt gehad?
Ervaring zelve spreekt...quote:Op maandag 12 januari 2015 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zowel smaak als textuur verschilt heel erg persoon.
Is achterhaald. Veel fruit, veel water en een gezonde levensstijl helpt al enorm. Voor de rest is het een beetje geluk hebben.quote:
Volgende Kopaco feeste, dan kom ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 17:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Stoer he. Ik moet nog een gelegenheid zien te vinden om in t openbaar te verschijnen zo
Maagd gespotquote:Op maandag 12 januari 2015 17:34 schreef Landysh het volgende:
Of je komt gewoon klaar in een servetje of zo, beetje je vrouw vernederen.
Ze worden niet altijd gedwongen hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:34 schreef Landysh het volgende:
oke whaevsquote:Op maandag 12 januari 2015 17:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze worden niet altijd gedwongen hoor.
HAHAHAAH Moest lachen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:34 schreef Landysh het volgende:
Wie zegt dat het vernederend is? Eerst meemaken, dan oordelenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:34 schreef Landysh het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAAH Moest lachen.
Echt zo'n feminist tumblr reactie
Een pik in je vrouw haar mond stoppen is al vernederend genoeg. Dat doe je maar bij je buitenvrouw of zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie zegt dat het vernederend is? Eerst meemaken, dan oordelen
Dudequote:Op maandag 12 januari 2015 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
Zou me echt niet vernederd voelen als een lekkere tranny in m'n gezicht zou spuiten.
Ben je srs borte?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een pik in je vrouw haar mond stoppen is al vernederend genoeg. Dat doe je maar bij je buitenvrouw of zo.
Je kan het ook anders zien. Jij als vrouw hebt de macht over de man, over wanneer hij klaarkomt of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een pik in je vrouw haar mond stoppen is al vernederend genoeg. Dat doe je maar bij je buitenvrouw of zo.
1873 belde, ze willen hun ideologie terugquote:Op maandag 12 januari 2015 17:37 schreef Landysh het volgende:
Ja? Je gaat je man toch niet pijpen.quote:
Dat was helaas de eerste en de laatste keer. Niet mijn mensen (dan bedoel niet nationaliteit ofzo maar meer qua doen en laten). Vriendin en ik gingen glaasje wijn doen en toen werd vriendin erop aangesprokenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgende Kopaco feeste, dan kom ik ook
En of je tanden gebruikt of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Jij als vrouw hebt de macht over de man, over wanneer hij klaarkomt of niet.
Kijkt hoe ze nu keihard gaat overdrijven om het te doen lijken alsof ze het niet meende.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja? Je gaat je man toch niet pijpen.Daar krijg je kinderen mee.
Je minaar oke, maar je man.
#krokusje
watttttttttttt.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je minnaar oke, maar je man.
#krokusje
Oh meisje tochquote:Op maandag 12 januari 2015 17:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
#krokusje
Bij buitenvrouw had je eigenlijk al moeten begrijpen dat ik gewoon aan het lullen was.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijkt hoe ze nu keihard gaat overdrijven om het te doen lijken alsof ze het niet meende.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
#krokusje
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat was helaas de eerste en de laatste keer. Niet mijn mensen (dan bedoel niet nationaliteit ofzo maar meer qua doen en laten). Vriendin en ik gingen glaasje wijn doen en toen werd vriendin erop aangesproken
quote:
Bij nader inzien... Op de eerste foto staat het eigenlijk wel leuk .@quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom haten dan...
[..]
[..]
Ik stuur je zo een link.
Volgens mij ben jij gewoon super preuts.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij buitenvrouw had je eigenlijk al moeten begrijpen dat ik gewoon aan het lullen was.
Misschien wel. Maar ik zou nooit in details treden over wat ik wel en niet doe in bed.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon super preuts.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef Landysh het volgende:
En mij al helemaal niet bemoeien met anderen.
Je bedoelt dat je de film hebt gezien?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef Peunage het volgende:
Ik zag trouwens dat ze een gare verfilming hebben gemaakt van dat gare erotische boek met rare SM dingen.
14 februari komt hij uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef Peunage het volgende:
Ik zag trouwens dat ze een gare verfilming hebben gemaakt van dat gare erotische boek met rare SM dingen.
Natuurlijk niet, met je hoofd.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de film hebt gezien?
Het gaat om het idee weetje. Niet zozeer dat we een alcoholist zijn ofzo...quote:
Gelukkig een kerel die positief reageertquote:Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij nader inzien... Op de eerste foto staat het eigenlijk wel leuk .@
Is echt een film voor Crip. Snap je?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de film hebt gezien?
Nee snap ik ook wel. Ik vind het raar dat iemand je daar op gaat aanspreken. De Koerden die ik ken zouden dat nooit doen (drinken namelijk ook zelf. Ook de vrouwen trouwens).quote:Op maandag 12 januari 2015 17:46 schreef Unlabeled het volgende:
Het gaat om het idee weetje. Niet zozeer dat we een alcoholist zijn ofzo...
Heb de kaartjes al.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit verklaart het een en ander
Komt door Deuce en Weiss. En Crip.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze shit weer.Wanneer de tijd daar is, kun je samen je seksleven gezellig vormgeven en ontdekken; ik snap niet waarom daar steeds in geuren en kleuren over gesproken moet worden. Maar don't mind me.
Scharrel op de middelbare? Hoe oud was ze?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef Landysh het volgende:
Toen ik op de middelbare zat had ik zo'n slet als vriendin. En we zaten een keer bij haar thuis en de webcam van haar scharrel stond aan op msn, zegt die opeens 'maar je doet een paar dingen verkeerd'. Zegt zei 'wat dan?'. Haalt die opeens zijn d tevoorschijn op cam.Ze pijpte met tanden blijkbaar en hij probeerde dat zo duidelijk te maken.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef Landysh het volgende:
Toen ik op de middelbare zat had ik zo'n slet als vriendin. En we zaten een keer bij haar thuis en de webcam van haar scharrel stond aan op msn, zegt die opeens 'maar je doet een paar dingen verkeerd'. Zegt zei 'wat dan?'. Haalt die opeens zijn d tevoorschijn op cam.Ze pijpte met tanden blijkbaar en hij probeerde dat zo duidelijk te maken.
16.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Scharrel op de middelbare? Hoe oud was ze?
De dingen die ik toen meemaakte jongen. Dit is maar het puntje van de ijsberg.quote:
Wat het klein ja?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
De dingen die ik toen meemaakte jongen. Dit is maar het puntje van de ijsberg.
Nice.quote:
Ze zou wel op het puntje van mijn ijsberg mogen gaan zitten.quote:[..]
De dingen die ik toen meemaakte jongen. Dit is maar het puntje van de ijsberg.
Ik weet niet precies of het koerden waren. Er waren ook een aantal afghanen en iraniërs (en twee verdwaalde turken) aanwezig. Anyways, het was verder wel een leuke ervaring hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee snap ik ook wel. Ik vind het raar dat iemand je daar op gaat aanspreken. De Koerden die ik ken zouden dat nooit doen (drinken namelijk ook zelf. Ook de vrouwen trouwens).
Ik denk exact hetzelfde over religie/make up/ recepten/laminaat. Wat is je punt?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze shit weer.Wanneer de tijd daar is, kun je samen je seksleven gezellig vormgeven en ontdekken; ik snap niet waarom daar steeds in geuren en kleuren over gesproken moet worden. Maar don't mind me.
watquote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga even naar je tuin/balkon/wc.
fresh air bby.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wat
ga je naar de tuin of naar het balkon als je moet overgeven?
Heb je al gepost dat het geen echte moslims zijn?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef Peunage het volgende:
NWS / Moslimleerlingen weigeren minuut stilte..
Waarom bestaan dit soort idioten.
voor als ze daadwerkelijk moest puken.quote:
Mijn scheten zijn Chanel N°5. Die van jou niet dan?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef Intellectueel het volgende:
Wat een vulgariteit in dit topic zeg.
Wat een vergelijking... Religie heeft nu eenmaal bepaalde leerstellingen en standpunten met betrekking tot verschillende onderwerpen en allerlei aspecten van het leven en komt daarom vaak terug in discussies, of je het nu leuk vindt of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk exact hetzelfde over religie/make up/ recepten. Wat is je punt?
zijn geen echte moslimsquote:Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je al gepost dat het geen echte moslims zijn?
Seks niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een vergelijking... Religie heeft nu eenmaal bepaalde leerstellingen en standpunten met betrekking tot verschillende onderwerpen en allerlei aspecten van het leven en komt daarom vaak terug in discussies, of je het nu leuk vindt of niet.
Sex > religie. Wil je er een Venn-diagram bij?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een vergelijking... Religie heeft nu eenmaal bepaalde leerstellingen en standpunten met betrekking tot verschillende onderwerpen en allerlei aspecten van het leven en komt daarom vaak terug in discussies, of je het nu leuk vindt of niet.
Nivae soft erop smerenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
mijn benen branden door het scheren gisteren. in combinatie met de kou is echt pijnlijk
Wellicht dacht het iets te maken heeft met het feit dat veel allochtonen seksueel gefrustreerd zijn. Volgens Freud zijn seksuele frustraties de bron van meeste psychologische problemen. Wellicht had die gelijk.quote:
Freud was geen moslim dus zijn argumenten kloppen niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wellicht dacht het iets te maken heeft met het feit dat veel allochtonen seksueel gefrustreerd zijn. Volgens Freud zijn seksuele frustraties de bron van meeste psychologische problemen. Wellicht had die gelijk.
Hoe verklaar je Weissman dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wellicht dacht het iets te maken heeft met het feit dat veel allochtonen seksueel gefrustreerd zijn. Volgens Freud zijn seksuele frustraties de bron van meeste psychologische problemen. Wellicht had die gelijk.
Die pijn is gerechtvaardigd. Gewoon niet scheren. Er gaat niets boven vrouwen met harige benen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
mijn benen branden door het scheren gisteren. in combinatie met de kou is echt pijnlijk
Wat zegt seks over iets anders dan seks? Seks is geen levensbeschouwing (al heb ik daar bij sommigen mijn twijfels over). Anyway, punt is dat ik me gewoon stoor aan dat kinderachtige seksualiseren van iedere zin of onderwerp de laatste tijd in dit topic. Vooral door de GYM-posters. No pun intended. Maar ga jullie gang als ik de enige ben die dit zo ervaart.quote:
okquote:Op maandag 12 januari 2015 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die pijn is gerechtvaardigd. Gewoon niet scheren. Er gaat niets boven vrouwen met harige benen.
Weissman heeft intieme relaties met veel vrouwen maar verder ook hier en daar een steekje los zitten.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand met Weissman?
HAHAHA.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Weissman heeft intieme relaties met veel vrouwen maar verder ook hier en daar een steekje los zitten.
Die gaat in m'n sigquote:Op maandag 12 januari 2015 18:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Weissman heeft intieme relaties met veel vrouwen maar verder ook hier en daar een steekje los zitten.
Intieme als in digitale relaties neem ik aan? Ik heb immers uit betrouwbare bron gehoord dat de meeste Fok!ers allang niet meer weten hoe een flamoes eruitziet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh nee hoor, we hebben het over the real thing hier. Volgens mij heeft die zelfs ook een paar fokkers gehad.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Intieme als in digitale relaties neem ik aan? Ik heb immers uit betrouwbare bron gehoord dat de meeste Fok!ers allang niet meer weten hoe een flamoes eruitziet.
Laten waxen. Je wil niets anders meerquote:Op maandag 12 januari 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
Ja ik weet niet ik vind dat awkward.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten waxen. Je wil niets anders meer
Het is vooral Messi die veel scoortquote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh nee hoor, we hebben het over the real thing hier. Volgens mij heeft die zelfs ook een paar fokkers gehad.
(ja, weissman, ik volg je)
Vey vey. Weissman is de man hier begrijp ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh nee hoor, we hebben het over the real thing hier. Volgens mij heeft die zelfs ook een paar fokkers gehad.
(ja, weissman, ik volg je)
Sen ne diyon la?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hey Che.![]()
Ik heb gefaald man. Maar morgen stop ik echt.
Bijna:quote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij zou toch stoppen? En ik ook? En nog een paar?
quote:69.907
Haha, schavuit.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarom
#Metaphors #wordplay #subliminalshots
Ik zou er minder op zitten. Drukke tijdenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij zou toch stoppen? En ik ook? En nog een paar?
Doe je ook je vagijn?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is de eerste keer ook. Maar het wordt zoooooo zacht
kquote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Intellectueel het volgende:
Dit topic is niet meer wat het geweest is. Ik ben weg hier.
Ik heb laatst met tranen in mijn gelachen om je posts over ons.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Intellectueel het volgende:
Crip, hier kunnen we het toch niet openlijk over hebbenquote:
Echt hè. Kom nog eens langs wanneer je de behoefte voelt om karakteranalyses van de topicdeelnemers te maken zoals in de old days, die waren lachen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Intellectueel het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Crip, hier kunnen we het toch niet openlijk over hebbenwaar is de tijd dat het over wetenschap, filosofie en religie ging
![]()
Maar ja. Ik ga vnl daarvoor. Benen scheren vind ik prima, andere dingen scheren=derdegraads brandwonden zo ongeveer. Ik ben echt moeilijk hard fan. Oksels is pijnlijker, gek genoeg
.
Auw, deze steek...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Crip, hier kunnen we het toch niet openlijk over hebbenwaar is de tijd dat het over wetenschap, filosofie en religie ging
![]()
Ik wil een spiegel zodat ik mezelf kan bewonderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerste keer is wel ff doorbijten heur. Ik ga naar de waxbar (google) die werken echt heel schoon en discreet. En ze hebben een tv aan het plafond voor afleiding
Ik ook toen ik ze terugklas. Was in topvorm destijds. Goede oude tijden.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb laatst met tranen in mijn gelachen om je posts over ons.
Helaas lenen veel mensen in dit topic zich niet meer voor een dergelijke analyse. Toentertijd was er meer diversiteit, niveau en humor.quote:Op maanda[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2187677/9/25#148613273]maandag 12 januari 2015 18:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt hè. Kom nog eens langs wanneer je de behoefte voelt om karakteranalyses van de topicdeelnemers te maken zoals in de old days, die waren lachen.Maar goed, daarvoor moet je wat meer meeposten.
ze hebben geen vestiging in limbo.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerste keer is wel ff doorbijten heur. Ik ga naar de waxbar (google) die werken echt heel schoon en discreet. En ze hebben een tv aan het plafond voor afleiding
Zijn andere wegen tochquote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja jij ging bij de 70.
Mjah waar moet ik anders vermelden dat ik zometeen dipdurum ga eten?
Kusje op je gemillimeterde hoofdquote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Auw, deze steek...
[ afbeelding ]
#SWAGquote:Op maandag 12 januari 2015 18:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ook toen ik ze terugklas. Was in topvorm destijds. Goede oude tijden.
[..]
Helaas lenen veel mensen in dit topic zich niet meer voor een dergelijke analyse. Toentertijd was er meer diversiteit, niveau en humor.
Dit topic is vervallen in een kleuterfestijn.
Haha, en jij ook. Ik snap 'm.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 dagen volgehouden om niet te posten.
al eens gemaakt.. is niet bijzonder.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Cheesecake-stuffed strawberries...![]()
[ afbeelding ]
Beter laseren. 6 x en je bent klaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
ligt aan huidskleur dikte van haar etc. kan meer zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter laseren. 6 x en je bent klaar.
WTF. Ben je gehacked?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil m'n schaamstreek en bilnaad ook laten waxen door een Thaise seksslavin. Iemand tips?
Echt schaamteloos dit waar is de tijd gebleven waat we discussie's op niveau konden voeren. Dit is niet iets wat wij willen horen kom op zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil m'n schaamstreek en bilnaad ook laten waxen door een Thaise seksslavin. Iemand tips?
Had Borte laatst ook gemaakt. Lijkt mij ook lekker en easy idd.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet eens dit maken.. is makkelijk.
[ afbeelding ]
Moet jij zeggen, met je halve pornoquote:Op maandag 12 januari 2015 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt schaamteloos dit waar is de tijd gebleven waat we discussie's op niveau konden voeren. Dit is niet iets wat wij willen horen kom op zeg.
nee tm doet alsof hij schattig en beschaafd is en shit maar ondertussen is hij de vieste onder onsquote:
welke porno.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je halve porno!
Stille waters, diepe gronden. De stille figuren, die zijn het smerigst, aldus Stimo.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
nee tm doet alsof hij schattig en beschaafd is en shit maar ondertussen is hij de vieste onder ons
Daar doe ik niet, hoor. Echt freaking pijnlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ligt aan huidskleur dikte van haar etc. kan meer zijn
living for the famequote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef Crip het volgende:
ik haat het als mensen zeggen: Living for the/ Living for this.
Wel eens geprobeerd dat drankje? Lijk me niet echt lekker, zo veel ingrediënten, groente en fruit door elkaar...quote:
Ik zag het. Wat een poppenkast.quote:
Wel een hele grote 'poppenkast'.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd dat drankje? Lijk me niet echt lekker, zo veel ingrediënten, groente en fruit door elkaar...
[..]
Ik zag het. Wat een poppenkast.
Hoelang post jij hier al?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt schaamteloos dit waar is de tijd gebleven waat we discussie's op niveau konden voeren. Dit is niet iets wat wij willen horen kom op zeg.
3 sessies gehad (ipl) nog steeds geen verschil. Hoe was het bij jou naar 3 keer?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter laseren. 6 x en je bent klaar.
ipl is ook niet permanentquote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
3 sessies gehad (ipl) nog steeds geen verschil. Hoe was het bij jou naar 3 keer?
Moelleuxquote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet eens dit maken.. is makkelijk.
[ afbeelding ]
Dat is toch altijd zo met gelovige mensenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
nee tm doet alsof hij schattig en beschaafd is en shit maar ondertussen is hij de vieste onder ons
hHHHHHHH, dat zeggen ze ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met gelovige mensen
best eng he zo vooral omdat ze geen make up voor de rest op hadquote:Op maandag 12 januari 2015 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Die wenkbrauwen en die kleurlenzen, why o why...
Doe uitquote:Op maandag 12 januari 2015 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Netflix ruïneert echt mijn schoolleven.
Fck netflix is de hele reden dat ik zoveel achter internet zit. Ik zei het laatst tegen stylo ook maar ik ga mij abo opzeggen denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Netflix ruïneert echt mijn schoolleven.
Echt ruk dit. Ik kijk alleen maar naar The Originals en Gossip Girl.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Fck netflix is de hele reden dat ik zoveel achter internet zit. Ik zei het laatst tegen stylo ook maar ik ga mij abo opzeggen denk ik.
Gossip Girl? Dacht dat je dat niks vond?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt ruk dit. Ik kijk alleen maar naar The Originals en Gossip Girl.
Vond ik ook niet. Toen even leuk en nu vind ik het weer kut. Kinderproblemen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gossip Girl? Dacht dat je dat niks vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vond ik ook niet. Toen even leuk en nu vind ik het weer kut. Kinderproblemen.
wie is gossip girl nou, doe es in spoilerIk keek gossip girl ook niet omdat ik het super leuk vond. Is gewoon verslaving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik keek gossip girl ook niet omdat ik het super leuk vond. Is gewoon verslaving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Absoluut minderquote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
3 sessies gehad (ipl) nog steeds geen verschil. Hoe was het bij jou naar 3 keer?
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Blake Lively is ook de knappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Haar hoofd is gewoon mooi maar ze moet het vooral hebben van haar lichaam denk ik. Ook haar lengte is mooi. Oh en ze showt steeds haar boobs dusss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon cute.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haar hoofd is gewoon mooi maar ze moet het vooral hebben van haar lichaam denk ik. Ook haar lengte is mooi. Oh en ze showt steeds haar boobs dusss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
ik zou eerder voor blair gaan. Brunettequote:Op maandag 12 januari 2015 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haar hoofd is gewoon mooi maar ze moet het vooral hebben van haar lichaam denk ik. Ook haar lengte is mooi. Oh en ze showt steeds haar boobs dusss.
Blair is ook mooi inderdaad maar ze wordt neergezet als het tutje. Die kleding enzo. :’) Terwijl er bij Serena alles aan wordt gedaan om haar de sexbomb van de serie te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik zou eerder voor blair gaan. Brunette
georgina?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blair is ook mooi inderdaad maar ze wordt neergezet als het tutje. Die kleding enzo. :’) Terwijl er bij Serena alles aan wordt gedaan om haar de sexbomb van de serie te maken.
Ik weet niet waar je precies bent maar later komt er nog een meisje in de serie die ik mooi vond. Niet super wow of zo maar ze had iets.
Allebei. Irritante van series is dat ik ook niet de discipline heb om het te laten om toch nog even snel nog een aflevering te kijken. Binnenkort verschijnt seizoen 3 van House of Cards (daar was ik al aan begonnen) en daarna voorlopig even geen series meer voor mij. Ook irritant dat alle aflevering tegelijk beschikbaar zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of het is mijn gebrek aan discipline
Ja. Daarom was ik zo snel door Orange is the new black heen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Allebei. Irritante van series is dat ik ook niet de discipline heb om het te laten om toch nog even snel nog een aflevering te kijken. Binnenkort verschijnt seizoen 3 van House of Cards (daar was ik al aan begonnen) en daarna voorlopig even geen series meer voor mij. Ook irritant dat alle aflevering tegelijk beschikbaar zijn.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon cute.Ja, maar zet een cute/mooi gezicht op een killer lichaam en je hebt opeens wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar zet een cute/mooi gezicht op een killer lichaam en je hebt opeens wow.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want iedereen heeft zijn eigen smaak. Alleen zij is echt niet 'average'quote:Op maandag 12 januari 2015 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben ik gek als ik haar gewoon average vind?
Vind je haar lichaam ook average?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben ik gek als ik haar gewoon average vind?
quote:
In celebtermen dan hè. Niet in de zin van zij heeft puntige ellebogen, would not hit...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, want iedereen heeft zijn eigen smaak. Alleen zij is echt niet 'average'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |